Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 14 november 2009 om 12:34
Ik heb werkelijk geen idee hoe groot ie mag zijn.
Ik werk met paint, lekker ouderwets, maar daar kan je in het menu kiezen voor vergroten/verkleinen. (in het Engels:)
klik op 'image' (4e van links in het menu).
Klik op de 2e optie: 'Strectch, Skew'
Tik bij 'stretch' ipv 100 bijv 50 in in de vakken bij 'horizontaal' en 'verticaal'.
Nu heb je hem verkleind en pakt Viva de avatar kleiner.
Succes!
Ik werk met paint, lekker ouderwets, maar daar kan je in het menu kiezen voor vergroten/verkleinen. (in het Engels:)
klik op 'image' (4e van links in het menu).
Klik op de 2e optie: 'Strectch, Skew'
Tik bij 'stretch' ipv 100 bijv 50 in in de vakken bij 'horizontaal' en 'verticaal'.
Nu heb je hem verkleind en pakt Viva de avatar kleiner.
Succes!

zaterdag 14 november 2009 om 12:41
Even copy paste van andere topic:
je kan ook een plaatje van een mijter zoeken op internet, die openen in een nieuw venster in paint, die uitknippen met de knop linksboven. Dan rechtermuisknop *klik* en kopieren. Dan kan je hem plaatsen in het venster met je Kiwiplaatje door 'plakken' en daarna slepen.
Hoef je zelf niet te klooien om een mijter te tekenen!
Als je de optie uitsnijden hebt aangeklikt, dan verschijnen er links 2 plaatjes met een blauwe cilinder, rode bal en een groen vierkant. Je moet de onderste hiervan hebben, dan krijg je dat witte vierkant niet.
je kan ook een plaatje van een mijter zoeken op internet, die openen in een nieuw venster in paint, die uitknippen met de knop linksboven. Dan rechtermuisknop *klik* en kopieren. Dan kan je hem plaatsen in het venster met je Kiwiplaatje door 'plakken' en daarna slepen.
Hoef je zelf niet te klooien om een mijter te tekenen!
Als je de optie uitsnijden hebt aangeklikt, dan verschijnen er links 2 plaatjes met een blauwe cilinder, rode bal en een groen vierkant. Je moet de onderste hiervan hebben, dan krijg je dat witte vierkant niet.

zaterdag 14 november 2009 om 12:44
Hahahaha, Olive en Pop, jullie zijn helemaal leuk!
Geniet van je auto dit weekend, Olive.
Ingel, ben ik heel dom als ik vraag wie of wat BSB is/zijn?
Zes, veel plezier vanavond met LRM en je vriendin. Kennen zij elkaar al?
Ik kreeg gisteren onverwacht telefoon en later bezoek van de enige man die me in tijden echt heeft weten te raken. Dit speelt al een tijd, maar ik heb een hele tijd afstand genomen van hem. Afgelopen week veel aan hem gedacht, en prompt belt hij (be careful what you wish for). Hij wilde na alle ellende die hij heeft doorgemaakt (oa overlijden van zijn moeder) toch kijken of er iets tussen was. Pfff, lastig hoor. Heb hem meteen verteld over mijn lover, ik wilde er graag eerlijk in staat. Hij vond dat mijn keuze, en op dit moment (nog) niet zo van belang. Hele aparte avond geworden, wel heel vertrouwd, heel veel gelachen, en hij is heel braaf naar huis gegaan, na me een zoen op mijn wang gegeven te hebben. Wordt vervolgd??
Geniet van je auto dit weekend, Olive.
Ingel, ben ik heel dom als ik vraag wie of wat BSB is/zijn?
Zes, veel plezier vanavond met LRM en je vriendin. Kennen zij elkaar al?
Ik kreeg gisteren onverwacht telefoon en later bezoek van de enige man die me in tijden echt heeft weten te raken. Dit speelt al een tijd, maar ik heb een hele tijd afstand genomen van hem. Afgelopen week veel aan hem gedacht, en prompt belt hij (be careful what you wish for). Hij wilde na alle ellende die hij heeft doorgemaakt (oa overlijden van zijn moeder) toch kijken of er iets tussen was. Pfff, lastig hoor. Heb hem meteen verteld over mijn lover, ik wilde er graag eerlijk in staat. Hij vond dat mijn keuze, en op dit moment (nog) niet zo van belang. Hele aparte avond geworden, wel heel vertrouwd, heel veel gelachen, en hij is heel braaf naar huis gegaan, na me een zoen op mijn wang gegeven te hebben. Wordt vervolgd??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 14 november 2009 om 13:08