3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Goedemiddag dames. Leuk Floor dat je tante wordt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ff lenzen in en een bh aantrekken.
Wel goed doen hè, lenzen horen in je ogen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Shit de babie slaapt nog hier!

Ff vergeten!
Ze zit niet binnen een uur op persweeen hoor Floor.. dus rustig aan, koppie erbij en gewoon ff wachten tot de Beebie wakker is
Goeiemiddag Tut
quote:Bianca40 schreef op 14 november 2009 @ 16:40:

Ze zit niet binnen een uur op persweeen hoor Floor.. dus rustig aan, koppie erbij en gewoon ff wachten tot de Beebie wakker is

Adem in, adem uit!

Man overweegt me te laten opnemen.
Jaja.. jij zit gewoon te faken en wil gewoon naar hetzelfde ziekenhuis als je broertje en schoonzus!!
Middag Bianca, ook al in de Sinterklaasstemming zie ik.
Ja Tut, ben een beetje met paint aan het klooien geweest
Ik zie het, ziet er goed uit. Hoe vind je de mijne?

Floor! Nog geen baby?

Ik heb net elders gelezen dat je stinkt

Hoe doe je dat, met paint je avataro pimpen? Lukt mij echt niet.

Hallo Bianca
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Mijn dochter is met een vriendinnetje naar de intocht gegaan, toch. En met hond met mijter op, die is op de foto gezet!

Ze kregen er erg veel aandacht door, hahaha
Gewoon als jpg bestandje en dan knippen en plakken vanuit google afbeeldingen. Je moet vaak wel 3 schermen paint naast elkaar openen omdat je binnen 1 scherm niet verschillende documenten naast elkaar kunt leggen.

Ja Floor stinkt, heb ik ook gelezen.. nou.. lekker is dat dan voor je nieuwe nichtje.
Ik doe het met paintshoppro, is uitgebreider en kun je wat meer mee.
Tbl, gave avatar zo, wauw, die is sexy!
Ja ik vind die van jou ook heel gaaf Tut. Dat is het leukste he, als je eigen avatar zichtbaar blijft
Jah.... ik stink! Dwars door het forum heen.
Meiden, ik ga de boel afsluiten hiero en lekker naar huis.

Manlief doet (weer) boodschappies. Hij ging ff bij zn moeder langs vanmiddag en viel met zn neus in de boter... Sinterklaas in de grote zaal! Kan hij fijn liedjes zingen met alle ouwetjes.. vindt ie wel leuk hoor stiekem.
Ik wil Pietje of de zak van Sinterklaas, die met snoep en kadootjes wel te verstaan, op mijn schouder.

Gaat me toch niet lukken
Tot laterrrr

Floor als je er niet meer bent laterr (op dit forum bedoel ik dan he).. heeel veel succes met je schoonzus dr bevalling !
Ik ga de babie wakker maken.

Ik heb nesteldrang.
[quote]Bianca40 schreef op 14 november 2009 @ 16:51:

Meiden, ik ga de boel afsluiten hiero en lekker naar huis.

Manlief doet (weer) boodschappies. Hij ging ff bij zn moeder langs vanmiddag en viel met zn neus in de boter... Sinterklaas in de grote zaal! Kan hij fijn liedjes zingen met alle ouwetjes.. vindt ie wel leuk hoor stiekem.[/quote]

Ik dacht al wat ruik ik

Ik wilde haar eerst een hele mijter opzetten, maar dat lukte niet helemaal dan werd hij te groot. Dus een beetje zitten experimenteren en toen werd het deze. Ik vind hem ook wel geslaagd.
quote:stratego schreef op 14 november 2009 @ 16:51:

Ik wil Pietje of de zak van Sinterklaas, die met snoep en kadootjes wel te verstaan, op mijn schouder.

Gaat me toch niet lukken

Heb je dit plaatje nog ietsjes groter, ik wil wel wat proberen. Je kunt ze mailen aan:

tuttebol1966 het welbekende tekentje yahoo.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven