Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Zo iedereen zn schoen gezet en er ook nog wat in gekregen?

Wij zijn het gewoon vergeten om onze schoen te zetten

Ik heb het wel tegen Tobias gezegt, maar hij wilde het eigenlijk niet, want hij was bang dat Zwarte Piet ineens in de gang zou staan en dan zou hij schrikken zei hij

Vanavond nog maar een poging dus!

Amalia, man blij met zn playboy? Leuke cadeautjes geeft Sinterklaas!

Cin, balen dat je toch nog wel last hebt. Irritant dat hoesten!

Mal, schattig ja van Mr J. Vind hij de kinderen leuk om te kijken of gaat het meer om het zingen?
Haai Suze
Lig nog in bed, iedereen slaapt nog. Lang leven iPhone

Meetje heeft van elf tot acht geslapen, heerlijk!
Hai Naat,

Jeetje geen schoen, wilde ze niet? Raar kind...
Van 11 tot 8? Zo dan die is goed bezig! Hier was het vanmorgen 6.45. Vond het eigenlijk nog een beetje vroeg.

Tobias zit nu weer de intocht te kijken. Hé, weer de stoomboot van Sinterklaas. Haha..
Hier vanavond ook maar weer proberen. Ik zal eens vragen of ze ook bang is, net als Tobias. Hoe was het met weegschaal trouwens?
6:45 is ook te vroeg....
Goedemorgen!

We zijn gisteren even bij mijn oma geweest. Die heeft van de week gehoord dat haar nieren niet meer goed werken en moet aan de dialyse. Arm oud besje. Ze wilde heel graag even familie zien, maar mijn ouders zijn op vakantie en de anderen konden natuurlijk niet vanwege de Mex Griep. Maar ze was gelukkig wel positief over de dialyse. Moeilijk om te zien dat het steeds slechter gaat met haar. Ze begint dement te worden, kan niet meer zelf lopen ook niet met rollator. Het gaat nu wel hard maar goed, ze is ook al 87 dus het hoort er helaas allemaal bij. En piepende karren rijden het langste toch? Ze heeft nu zo'n noodknop ketting en die vond Jonathan wel erg interessant die drukte zowat de knop in
Stressed is just desserts spelled backwards
Jeetje slaapt nog, schattig toch zo'n kind dat met mond open ligt te ronken :-)
Och arme, dat is sneu voor je oma Mal.
quote:Suze2 schreef op 15 november 2009 @ 08:46:

Och arme, dat is sneu voor je oma Mal. Ze zei dat ze het eerst niet wilde doen, die dialyse maar ze ziet het nu als een soort van laatste kans om toch wat langer te leven. Blij dat ze dat zo voelt hoor, want je wil iemand ook niet dwingen om te gaan, terwijl het wel beter is als ze dat doet.
Hier gisteren van Sint naar Sint. Was leuk. Jeetje heeft hem en Piet een handje gegeven. Sint vond haar mijter diadeem (Star,:-) ) helemaal leuk.
Jonathan was wel heel lief voor Oma, kusjes geven en handjes en Oma moest steeds de pet van Malman opdoen en als ze dat dan deed ging hij in zijn handjes klappen
Ah arme oma Mal. Dat ze dat allemaal nog moet op haar 87ste!

Zo Jeetje is lekker aan het uitslapen! Wat een heerlijkheid!

Weegschaal was wel weer positief. Was bijna een kilo afgevallen, dus er is nu 4.2 kilo af in 4 weken.
En als het goed is voelt ze zich erna wel veel lekkerder Mal. Zo, oudste is wakker, we gaan maar eens opstaan.
Goed zo Naat!
Wat goed Naatie

Wow Suus, geef jij dat kind slagroom dat ze zo lang slaapt
Zo, mijn avatar is ook in Sinterklaas-sfeer.
De mijne ook
Ik zat wat info te zoeken over wanneer Julius gecastreerd moet worden, zie ik deze foto:

die is gewoon vierkant
quote:Maleficent schreef op 15 november 2009 @ 08:50:

[...]

Ze zei dat ze het eerst niet wilde doen, die dialyse maar ze ziet het nu als een soort van laatste kans om toch wat langer te leven. Blij dat ze dat zo voelt hoor, want je wil iemand ook niet dwingen om te gaan, terwijl het wel beter is als ze dat doet.

Arm oud omaatje.

Woont ze in een bejaardentehuis en kan de dialyse daar? Of moet ze tig keer per week naar het ziekenhuis?
Ah, Jeetje ook een mijterdiadeem dus

Wat een rare druif, geen schoen willen zetten. Wel lekker goedkoop

De berichten over die andere doorslapende druif negeer ik maar even
Niet iedere nacht hoor Star, normaal komt ze rond 5 uur voor een voeding. Dit was 2e keer dat ze zo'n lange ruk gemaakt heeft.
Mwa, dat is nog vrij lang
Voor de MG-vaccintwijfelaars, vandaag op feestje van vriendin. Die heeft/laat haar kinderen vaccineren, na navraag bij haar vader en moeder. Haar vader is gyn, haar moeder kinderarts en die zeggen beiden, doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven