Iets terugbrengen bij Primark
maandag 16 november 2009 om 18:36
Ik heb een tijdje terug iets gekocht bij de Primark in Rotterdam, maar omdat het superdruk was, thuis gepast. Nu past het dus niet en wil ik het terugbrengen. Op de bon staat dat je het geld terugkrijgt op de manier waarop je betaalt hebt. Dus ik neem aan dat als je met pin betaald hebt (wat ik heb gedaan) dat je het dan op je rekening teruggestort krijgt. Ik vind dit een beetje vreemd want heb dit nog nooit meegemaakt. Heeft iemand dit wel eens gehad bij Primark, enzo ja, hoe lang duurt het dan voor je het geld weer terug hebt?
maandag 16 november 2009 om 18:40
maandag 16 november 2009 om 18:53
Bedankt voor de reacties! Ik moet morgen toch weer naar Rotterdam, dus ga even langs en dan zal ik het wel horen. Ik zag het alleen vandaag op de bon staan, en vroeg het me af, het leek me ook een vreemde gang van zaken! Ik heb net even gegoogled en heb dat artikel waar creabea het over heeft ook gelezen, dat het binnen een paar jaar mogelijk moet zijn om negatief te pinnen. En in 1 van die reacties op dat artikel had iemand ook gezegd dat dat bij de Primark in Rotterdam al kon. Vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, want in mijn beleving duurt het dan weer weken voor je het geld weer op je rekening hebt staan, het lijkt me nogal onhandig en ook tijdrovend voor het bedrijf zelf als ze aan het eind van de dag alle bedragen over moeten maken!
maandag 16 november 2009 om 19:32
Ik breng geregeld dingen terug bij de Primark (vanwege te drukke pashokjes, neem dan dingen in verschillende maten mee, ga thuis passen en breng terug wat niet past) en kreeg altijd gewoon contant m'n geld terug. Zonder problemen, wel even de tijd nemen want bij de klantenservice is het net zo druk soms als bij de kassa's en de pashokjes.... Maar geen gezeur, spullen inleveren, bonnetje d'r bij, geld in ontvangst nemen en weer weg. Prima geregeld!
Iets anders
dinsdag 17 november 2009 om 17:56
Ik ben vandaag geweest, en krijg het geld toch op mijn rekening gestort. De vrouw bij de klantenservice zei dat het via pin betaald is en dus ook weer op die manier teruggestort zou worden. En het kon wel 4 tot 7 dagen duren voor het weer op je rekening staat.. Vind het nogal omslachtig maar goed. Weet ik dat ook weer
dinsdag 17 november 2009 om 18:38
Maar dan had jij zeker ook contant betaald bij aankoop Babsjuh? Bij mij zeiden ze gelijk dat ik het niet contant terug kreeg, dat kon alleen als je het ook contant betaald had. Maar misschien dat de ene klantenservice medewerker dit anders doet dan de ander? (lijkt me eigenlijk niet). Hoop wel dat het er voor het weekeinde nog op staat
dinsdag 17 november 2009 om 19:53
Nee ik pin eigenlijk altijd alles, wat ik in de portemonnee heb gaat schoon op Dus ook bij de Primark, weet wel dat ik een paar keer verbaasd ben geweest omdat de pinbetalingen die je bij Primark doet soms eerst als buitenlandse pintransactie zichtbaar zijn bij telebankieren, pas na een paar dagen komt er te staan dat het Primark was. Vandaar dat ik zo zeker weet daar gepind te hebben. Maar misschien is dat idd. een kwestie van verschillende medewerkers, of dat het retourpinnen eerst nog niet kon en nu wel of zo.
Iets anders
dinsdag 17 november 2009 om 20:34
Oh wat raar dat er staat dat het een buitenlandse transactie is. Ik denk ook dat het daarom 4-7 dagen duurt voor je je geld terug hebt, want aangezien Primark het enige filiaal in Nederland is zal alles wel via Engeland gaan, tenminste neem aan dat daar het hoofdkantoor zit.. Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor ik het terug heb!
vrijdag 13 augustus 2010 om 00:02
Ik heb vorige week vrijdag 6 aug. het e.e.a. gekocht bij Primark Rotterdam. Ik wilde pinnen met mijn ABNAMRO-pinpas. Het apparaat gaf de melding dat het niet kon. Toen heb ik mijn andere pinpas (van de ASN) gepakt en daar kon ik wel mee betalen.
Echter, later op de dag zag ik dat het bedrag zowel van mijn ABNAMRO-rekening als van mijn ASN-rekening was afgehaald. Ik heb dus dubbel betaald!
Bij klantenservice Primark zeiden ze dat ik de aankoopbon, mijn afschrift en mijn IBAN en BIC gegevens moest mailen.
Maar tot op heden heb ik niets terugontvangen. Heeft iemand ook ervaring hiermee en wel/niet je dubbel geinde geld terugontvangen van de Primark?
Echter, later op de dag zag ik dat het bedrag zowel van mijn ABNAMRO-rekening als van mijn ASN-rekening was afgehaald. Ik heb dus dubbel betaald!
Bij klantenservice Primark zeiden ze dat ik de aankoopbon, mijn afschrift en mijn IBAN en BIC gegevens moest mailen.
Maar tot op heden heb ik niets terugontvangen. Heeft iemand ook ervaring hiermee en wel/niet je dubbel geinde geld terugontvangen van de Primark?