Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Insideout,hug.
quote:Lilith55 schreef op 13 augustus 2007 @ 16:58:

[...]

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Er zijn er hier een aantal die blijven hangen in iets wat zo duidelijk niet goed voor hen is. Heel onbegrijpelijk. En dan hebben we het niet over een paar weken, wat ik wel logisch zou vinden, maar over jaaaaren. Als ik een andere relatie zou krijgen zou ik ook graag op deze manier met GM om willen blijven gaan. Je hoeft toch niet met ruzie uit elkaar te gaan? Ik zal altijd van hem blijven houden, maar de omstandigheden zijn niet zo dat er voor ons een toekomst inzit. Thanks Lilith ook aan jouw posting heb ik niets toe te voegen.
wereldmeid het is niet dat ik hem wilde dwingen maar het feit dat hij mij verlochend door niet de waarheid te zeggen

ik wilde naar haar toe eerlijk zijn en hem laten zien dat ik niet mezelf over de keien laat trekken

hij is in heel de situatie oneerlijk geweest naar alle partijen en wentelt het op mij af dat ik degene was die hem naloopt

ik verdien respect door eerlijk over mij te zijn

maar ik denk dat ze gewoon verder dobberen want zei slikt alles en hij weet het goed te brengen

maar het maakt niet uit ik heb mijn aard laten zien n die is eerlijk en oprecht en ben niet in zijn leugens meegeggaan en haar achter gelaten in leugens

dat ei ze niet wil zien moet ze zelf weten ik heb de waarheid gezegd

wijfiie
quote:wijffie2 schreef op 14 augustus 2007 @ 23:02:

wereldmeid het is niet dat ik hem wilde dwingen maar het feit dat hij mij verlochend door niet de waarheid te zeggen

ik wilde naar haar toe eerlijk zijn en hem laten zien dat ik niet mezelf over de keien laat trekken

hij is in heel de situatie oneerlijk geweest naar alle partijen en wentelt het op mij af dat ik degene was die hem naloopt

ik verdien respect door eerlijk over mij te zijn

maar ik denk dat ze gewoon verder dobberen want zei slikt alles en hij weet het goed te brengen

maar het maakt niet uit ik heb mijn aard laten zien n die is eerlijk en oprecht en ben niet in zijn leugens meegeggaan en haar achter gelaten in leugens

dat ei ze niet wil zien moet ze zelf weten ik heb de waarheid gezegd

wijfiieWijffie wat maak je je toch druk! Respect dwing je niet af of verdien je. Respect dat krijg je. En door je zo te gedragen hoe oprecht je het ook bedoeld, kan zij niet anders denken dan wat een hysterisch mens en gelooft haar man (logisch). Pak de brokstukken op draai je om en ga verder i.p.v. steeds om te kijken.
Heeejjjj Face wat is er met je foto gebeurd???? Gisteren was het een andere
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Cherry seksloze draak waar is je roze poedel?
quote:Very Cherry schreef op 15 augustus 2007 @ 10:36:

Heeejjjj Face wat is er met je foto gebeurd???? Gisteren was het een andere

Yup,klopt.Vond het iets té herkenbaar,

Zij is een favoriet.
Was jij dat Face? Lekker ding ben je

Suppie waar die roze poedel is? Hier, naast mijn buro, ligt ie te slapen.
quote:Very Cherry schreef op 15 augustus 2007 @ 13:25:

Was jij dat Face? Lekker ding ben je

Suppie waar die roze poedel is? Hier, naast mijn buro, ligt ie te slapen.

Nope dat was ik niet,haar aard/karakter heb ik wel wat van,

Wat is het hier rustig zeg...allemaal druk?

@Insideout,ik vind het knap van je dat je nog geen contact hebt gezocht met je ex GM,ik kan het niet,heb het er heel moeilijk mee.Sterk hoor!!

@Wijffie,wat een verdrietige post,wat ben je boos en gekwetst.Je voeld je vernederd en veraden,alsof alles voor niets is geweest.

Je hebt zijn vrouw een sms gestuurd??Hoe reageerde ze daarop,kreeg je een reactie terug?

Ik denk dat je het hiermee alleenmaar moeilijker maakt voor jezelf,ze geloofd je niet en Gm kruipt weer lekker terug naar waar hij vandaan kwam.Laat hem lekker daar,hij verdient je niet.

Ik herken het soort wraakgevoel wat er in je los komt,heb ik ook last van gehad.Gelukkig was er een andere forummer die me op tijd heeft laten inzien dat ik daar helemaal niets mee berijk,anders had ik nu echt heel veel spijt gehad van die actie.

Een relatie met een Gm laat echt schade achter,een les om het dan ook nooooiiit meer te doen.

Lees de post van wereldmeid nog eens,ben het helemaal met haar eens.

En hier is het stil aan het Gm front,we hebben nu een dag of 5 geen contact gehad,heel raar en vreemd.

Het idee dat hij nu hier had kunnen zijn,dat we al zover waren,dat er al zoveel was geregeld.En nu,nu is hij gewoon weer terug naar haar en zitten ze gezellig in therapie.Dat doet zeer!!!

Het is niet zo dat Gm mij niet met rust liet,ik was zelf steeds de zwakke.Ik belde hem op als hij stil bleef,niet hij!Daarna belde hij mij ook weer een keer,maar ik nam de eerste stap.

Ik mis hem nog steeds maar probeer het nu echt vol te houden,ik ga hem niet meer bellen of smsen!

Al die valse beloftes,de mooie woorden,de leugens...ik ben erin getrapt en nog heb ik moeite met loslaten!!!
Goeiemorgen

Deurtje,ik kijk naar je avator,en ik zie een deur op een kier....

Misschien kan je beter een plaatje googelen van een hele dikke eiken deur die pot en pot dicht zit... (f)
deurtje: Bedankt, maar ik ga er ondertussen echt aan kapot. Ik trek het echt aan geen kanten. De verleiding is zo groot om gewoon een bericht achter te laten op hyves. Maar wat moet ik verder? Ik kan zeggen dat ik vriendschap wil.. maar hem niet wil zien. Das toch de grootste onzin? Ik weet dat ik hem dan binnen een week zie en dat het fout gaat. Ik wil zijn nr 2 niet zijn maar vrienden zijn kan ook niet....
quote:InsideOut schreef op 18 augustus 2007 @ 12:46:

deurtje: Bedankt, maar ik ga er ondertussen echt aan kapot. Ik trek het echt aan geen kanten. De verleiding is zo groot om gewoon een bericht achter te laten op hyves. Maar wat moet ik verder? Ik kan zeggen dat ik vriendschap wil.. maar hem niet wil zien. Das toch de grootste onzin? Ik weet dat ik hem dan binnen een week zie en dat het fout gaat. Ik wil zijn nr 2 niet zijn maar vrienden zijn kan ook niet.... Blijf dan eens van die site weg. Je doet het zelf hoor! Hij is doorgegaan met zijn leven het gaat tijd worden dat jij dat ook eens gaat doen. Door de zure appel heen bijten noemen we dat.
quote:mooiezaterdag schreef op 18 augustus 2007 @ 13:10:

[...]

Blijf dan eens van die site weg. Je doet het zelf hoor! Hij is doorgegaan met zijn leven het gaat tijd worden dat jij dat ook eens gaat doen. Door de zure appel heen bijten noemen we dat.Heb ik om jouw mening gevraagd? Het was aan deurtje gericht.
Meiden echt,Deurtje zei het daarnet al,lees Wereldmeid haar post.

Kopop,tis iig. weer een mooie zomerdag dat scheelt alweer een heel stuk in je/het trieste (onmachtige mss.wel) gevoel.
Ik blijf wel vervelend, want de strekking blijft toch ook voor Inside Out hetzelfde. Je moet door die rotperiode heen en het gaat daarna echt heus weer beter. Maar je moet niet bepaalde dingen blijven opzoeken. Je blijft anders in een vicieuze (schrijf ik dit goed?) cirkel zitten en dat is niet goed.
quote:InsideOut schreef op 18 augustus 2007 @ 13:32:

[...]

Heb ik om jouw mening gevraagd? Het was aan deurtje gericht.Het is een openbaar forum! Als jij geen reactie van een ander wilt moet je haar maar persoonlijk mailen. De waarheid is nu eenmaal niet leuk om te horen als je je kop steeds in het zand steekt. Ga eens leven i.p.v. constant erin te blijven zitten. Of je neemt gewoon contact op klaaaaaaaaaaaaaaaaaaar met zeuren. O nee dan kan je weer gaan zeuren wat niet goed is en wat hij gezegd heeft of te wel het is eigenlijk alle twee niet goed.
Heee wat vertrouwd ongenuanceerd weer dames! Natuurlijk klopt de strekking van het verhaal van MZ en Rosalita. Hoe meer je er mee bezig blijft, hoe langer het duurt. Daarom schrijf ik hier ondertussen ook minder.

Maar dames, dat soort dingen kosten ook gewoon tijd. InsideOut schrijft hier nu niet bepaald vaak meer dus ik ga er vanuit en hoop van harte voor haar dat ze ook (heel hard) probeert om verder te komen en los te laten. Maar ook dán heb je af en toe een terugval en dan moet je toch ook ergens je ei kwijt kunnen, even uithuilen en weer energie opdoen. Daarvoor is dit topic dan toch uitstekend geschikt!

Sterkte InsideOut
Hallo allemaal, heb mijn compie eindelijk weer terug maar nog steeds is ie niet goed maar ja hij is in ieder geval stiller.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad en heb verleden week nog 1 sms van meneer gehad dat ie van me houd en blablabla... heb m duidelijk laten weten dat hij op kan rotten dus nu hoor ik gelukkig niets meer, wil ook niets meer te maken hebben me hem en ben er echt klaar mee, ik mis hem gelukkig ook helemaal niet, het is achteraf een slopende periode geweest en ik lees bij een aantal van jullie dat verdriet waar ikzelf ook mee te maken heb gehad,hoop dat jullie er snel ook klaar mee zijn en inzien wat een mannen het echt zijn!!!

Ik plaatste hem ook op een voetstuk en dacht dat hij "de ware" was maar je houd in principe van een leugen want dat is het ... een grote leugen!!!! toen ik dat eindelijk inzag was mijn gevoel voor hem gelijk weg.

Meiden een dikke knuffel van mij.
Hopelijk houdt ie zich voortaan net zo koest als je PC
hoi,hier is lichtbron, alias lampekampje weer een keertje. ben hier een tijdje niet geweest, omdat mijn computer kapot was, maar ook omdat ik het gevoel heb dat ik hier niet echt thuis hoor. jullie zijn echt allemaal verliefd op jullie GM. ik niet. voor mij voelt het meer als een SV. dan als een GM. maar ik vond ook dat ik toch ook weer eens iets van me moest laten horen. bij SV. en mij is het echt alleen maar om de sex te doen. ik weet verder ook bijna niks over hem laat staan over zijn vriendin en hoe hun relatie is. maar dat is zijn verantwoording, niet de mijne. hij is voor mij niet meer dan een verzetje, eens in de zoveel tijd. en misschien geeft hij mij in de toekomst net dat zetje om weg te gaan bij mijn man. ik heb hier nog niet alles gelezen ,weinig tijd gehad en zoals ik al vertelde mijn computer was kapot. ik weet dat wat ik doe niet goed is, maar ik ervaar nu wat goede en lekkere sex met je doet. we varieren veel. nooit gedacht da tik die dingen nog eens zou doen. als ik de verhalen hier zo lees ,wordt ik een beetje verdrietig, zovelen wachten al zoveel jaren {uitzichtloos?} op hun GM. lieverds ik leef echt met jullie mee. ik hoop dat het allemaal afloopt zoals jullie willen, en zo niet dan hoop ik dat jullie de kracht vinden om door te gaan met je leven!!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En SV betekent Serieuze Verkering?
quote:Very Cherry schreef op 19 augustus 2007 @ 01:04:

En SV betekent Serieuze Verkering?
quote:Very Cherry schreef op 19 augustus 2007 @ 01:04:

En SV betekent Serieuze Verkering? ha,ha !!! die is leuk!!! nee. met SV. bedoel ik een sexvriendje. ik dacht dat jullie dat wel snapte!! gniffel,gniffel. ben eventjes aan het bijlezen geweest, wat niet zo vlot ging, wegens "zwaar drankmisbruik" !!! maarre, er zijn er veel die met hun GM. willen of gaan breken of dat al hebben gedaan. wens iedereen veel sterkte. stop nu,want de drank begint te werken!!! liefs en tot morgen!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Very Cherry schreef op 18 augustus 2007 @ 23:06:

Hopelijk houdt ie zich voortaan net zo koest als je PC Hoop eerder dat hij crasht en mijn comp het lekker blijft doen haha ben erachter gekomen dat ik blijer met mijn mijn comp ben als met hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven