Opzoek naar....

16-11-2009 21:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een leuk cadeautje voor mijn hulp in de huishouding om te geven met de sinterklaas. Ik weet dat het gewoon haar werk is, maar ze helpt altijd zo goed hier in huis dat ik haar graag een aardigheidje wil geven.

Wil max. 20 euro uitgeven. Maar om nu een boek, cd of tijdschrift te geven.... vind ik dan weer wat minder.

Hebben jullie een leuk idee. Dacht zelf aan een verzorgingssetje voor de handen van bijv. rituals.

Jullie nog ideetjes? Bij voorkeur graag iets wat ik online kan bestellen (weinig tijd om de stad in te gaan).
een kado bon?
mwah... geef liever een cadeautje ipv een bon.....quote:wolletje schreef op 16 november 2009 @ 21:14:

een kado bon?
Oh leuk ik gaf mijn hulp (ja erg he, ik had er echt een) met kerst altijd een kerstpakketje. Met allerlei lekkers erin, en kaarsjes bijv. en een kadobon van de bijouterie winkel hier, en lekkere zeepjes enz. Gewoon lekker een keer de stad in gaan en er een leuk snuffel middagje van maken.
Je zou een grote chocoklaas kunnen neerzetten voor een paar euro en een kerst pakketje maken met kerst. Ik koop een mand en ga naar de Xenos voor allerlei spulletjes aangevuld met lekkers van de appie. Niet duur maar wel erg leuk
Een pakketje met bv bioscoopbon met zak M&Ms en wat lekkers te drinken erbij?
Ik zou met sinterklaas inderdaad een leuke chocoladeletter doen of een sinterklaas en dan met kerst een leuk samengesteld pakketje. Doen wij altijd voor de oppas van onze kinderen.
Leuke ideeen al zeg. Normaal doe ik ook wel iets met kerst, maar dit jaar zien we elkaar dan niet omdat ze weg is met kerst.

Dus vandaar.... nu de sint !
Oh wat een goed topic! Ik wil mijn hulp ook iets geven voor kerst... is voor het eerst dat ik haar "heb" met kerst. Zat zelf aan een iris cheque te denken, kan ze zelf iets voor kopen, maar is wel weer minder leuk, Moet wel zeggen dat ik haar smaak niet zo heel goed ken. Zo'n pakket met allerlei verwendingen spreekt me wel aan, ze werkt nl ontzettend hard, vroeg opstaan enz.....
Mijn schoonmoeder werkt ook in de huishouding en zij krijgt van hen ieder jaar een prachtig kerststuk. Geen standaard opgemaakt bakje, maar echt een mooi tafelstukje. Zoiets luxe kopen veel mensen niet voor zichzelf, zij is er altijd superblij mee. Is denk ik ook online/ telefonisch wel te regelen bij een goeie bloemenboer.
quote:kletskousje25 schreef op 16 november 2009 @ 21:11:

Ik ben opzoek naar een leuk cadeautje voor mijn hulp in de huishouding om te geven met de sinterklaas. Ik weet dat het gewoon haar werk is, maar ze helpt altijd zo goed hier in huis dat ik haar graag een aardigheidje wil geven.

Wil max. 20 euro uitgeven. Maar om nu een boek, cd of tijdschrift te geven.... vind ik dan weer wat minder.

Hebben jullie een leuk idee. Dacht zelf aan een verzorgingssetje voor de handen van bijv. rituals.

Jullie nog ideetjes? Bij voorkeur graag iets wat ik online kan bestellen (weinig tijd om de stad in te gaan). Zodat ze nog jaren lekker bij je kan poetsen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik ga altijd naar de action, koop daar altijd een leuke grote mand. dan maak ik zelf altijd een kadomand..

doe er meestal een handoek,gastendoekje en washandje in.

douchegel,parfum,2 theeglazen met een pakje thee. en dan nog wat frutsels wat ze net in daar hebben liggen..

en dan een beetje alles in dezelfde kleurtint..

inpakken en je hebt voor 15,- echt een grote leuke mand vol leuke çadeautjes waar ze nog ieets aan heeft..
Huskygirl, niet om negatief over te komen (al had ik een rotdag en ben ik het dus misschien stiekum wel) .. ik zou daar niet blij van worden. Handdoeken enzo, wil ik in mijn eigen kleur. Een enkele in een andere kleur, zou in de kast verdwijnen. En douchegel en parfum, zooo persoonlijk. Theeglazen, ik heb gewoon mijn vaste glazen, komen er weer 2 andere tussen..

Ik kan me voorstellen dat dat er leuk uitziet, zeker in zon mand (zon mand zou ik dan weer wel willen) maar het is in mijn ogen toch zoiets waarvan je denkt: mm, moet ik hier nou mee. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik zou dan eerder inderdaad iets van Rituals doen, die hebben heerlijk spul (ook weer persoonlijk, jaja ik weet). Die Hand Therapy vind ik superlekker. Gedichtje erbij, chocoladeletter..
Precies.. jij snapt hem !!quote:nouschi schreef op 16 november 2009 @ 22:15:

[...]

Zodat ze nog jaren lekker bij je kan poetsen?
Misschien niks maar ik roep het maar ff

"Mam vertel 's" (elma van vliet)

Las hier ergens een keer dat iemand dat aan de kraamhulp gegeven had die dat erg enthousiast voor haar zoontjes ging invullen. Aan de andere kant vond mijn moeder het destijds een beetje eng/confronterend... (boek inmiddels wel ingevuld, moeder nog steeds springlevend en goed gezond)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven