Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm, nu zegt man weer: doen.

Stomme overdreven gedoe die prikken.

Zal je zien dat ik het niet doe en die kinderen het krijgen. Ben ik de sjaak hier.

Brrr, moest vanmiddag 6 buisjes bloed geven. L mee (dahct, kan hij vast zien dat het geen pijn doet zo;n prikkie). Mèn, ze had niet lekker geprikt en zakte elk buisje verder naar beneden dus: meer pijn. Nouja, het was aftellen tot ze dat ding eruit trok dus dat viel mee. Maar ik was blij dat L erbij was voor de afleiding. Ik ben niet heel kleinzerig, maar vond het geen fijn prikje.
quote:bambino schreef op 17 november 2009 @ 20:07:

[...]

Nou eeh dan kijk ik echt kippig want ik zie onze postcode echt niet staan, wel die erop lijken.

Maar begreep ook zo wel dat we dan die dag moesten, want dan zijn al die postcodes die op de onze lijken aan de beurt.

Maar snappie het wel? Als er bijvoorbeeld staat:

1111AA-1112XD

En jij hebt 1112AB, dan valt dat dus binnen die 1111AA tot en met 1112XD, dus dan hoor je daar bij...

Bovenste kolom, 5e regel. Dat ben jij!
Maar nog even de resumé

MAMAX!!! Ben je???

Is het nou zo dat je 1 prik krijgt, 3 weken later nog een prik en dán 3 weken later pas de prikken gaan werken en de kinderen dus beschermt zijn?

En als ze nou insuline krijgen ingespoten ?
Heb ik je weggejaagd Bam? Of ben je het nog eens aan het nakijken
quote:bambino schreef op 17 november 2009 @ 20:05:

idd en aangezien ik een hele makkelijke overgeefster ben, stond ik bijna mee te doen, want het ging ook over mij heen.. gatjedekkies zeg, brrrrIeeeeeuw ik herken dat. Starman is hier van de kotsopruim. Kan er echt niet tegen.
Blonde actie
quote:Star schreef op 17 november 2009 @ 20:16:

[...]

Beetje teveel info niet?

Duh echt?

Ik vond het wel goed uitgelegd

Maargoed, vent zegt ook altijd als ik iets uitleg: als je nou voor de klas staat, snapen die kinderen het dan wél?
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:14:

Maar nog even de resumé

MAMAX!!! Ben je???Huh?
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:17:

[...]

Duh echt?

Ik vond het wel goed uitgelegd

Maargoed, vent zegt ook altijd als ik iets uitleg: als je nou voor de klas staat, snapen die kinderen het dan wél? Nee ik dacht dat je Bam's echte postcode had neergezet. Was blonde actie van mij
Haa haaaaa, te laat, had je al gekwoot!!!!

Oh Mamax kan die MG uitleg goed op een rijtje zetten
Jummy Tobelerone!

Ik heb zulke lekkere patat gegeten! ik haal altijd maar dat vind ik eigenlijk maar slappe hap. Dus vanmiddag maar weer eens een frituurpannetje gekocht. Heerlijk, zo krokant!
quote:Star schreef op 17 november 2009 @ 20:18:

[...]

Nee ik dacht dat je Bam's echte postcode had neergezet. Was blonde actie van mij

Dat zou dom zijn hè? Ben wel zwanger maar kan nog enigzins nadenken gelukkig

Waar is Compu eigenlijk?
Ik wacht ook nog steeds met angst en beven op de eerste kotsaktie van Jonathan, aangezien ik daar dus ook helemaal niet tegen kan. Maar hij is net als ik, denk ik, heb nooit veel gekotst.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier ook niet echt kotsers. Man en ik zijn er ook niet makkelijk in hoor. Alleen als we echt echt ziek zijn.
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:33:

Hier ook niet echt kotsers. Man en ik zijn er ook niet makkelijk in hoor. Alleen als we echt echt ziek zijn.Ja, of teveel gezopen hebben nee geintje. Dat is me ook niet vaak gebeurt. Dan voel je je echt vreselijk.
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:20:

[...]

Dat zou dom zijn hè? Ben wel zwanger maar kan nog enigzins nadenken gelukkig

Waar is Compu eigenlijk?Ik had nu last vam domme hormonen
Compu was hier vanmiddag nog.
oja? Dan heb ik haar gemist.

Maar Bam is wel met de staart tussen de benen vertrokken.... Of zou Juul zieker zijn geworden?

Compu, ben volgende week in je stad! Met man en kinderen. Mss zie je me nog lopen, de hele happy familie
Shit, nou heb ik die ikeakeuken al gekocht....

Oh hmmmmm Malman gaat zo langs de MacD. Welke Macflurry is het lekkerste?

Morgen gaat Mr J na het KDV mee naar huis met onze thuiszorg, de kinderen van haar zijn al helemaal blij dat Jonathan komt, gaan samen koekjes bakken en naar de kinderboerderij. Leuk he! En ik kan eindelijk eens een dagje naar mijn vriendin in de hoofdstad. Probeer ik al een jaar in te plannen.
Klinkt leuk Mal! Geniet er maar van!
Leuk keukentje is dat! Maar ik vind die van de Ikea ook leuk hoor, daar maakt de magnetron geluidjes van toch? Ik ga die Ikea keuken kopen voor de verjaardag en dan vraag ik de accessoires die leuk erbij zijn aan familie.
Ik vind het zo schattig dat zij allemaal zo blij zijn dat Jonathan een keer bij hun komt. Onze thuiszorg is ook wel heel erg leuk en heeft lieve kinderen.

Valt het op dat ik geen zin heb om aan het werk te gaan? Wie geeft me een schop onder mijn kont?
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:10:

[...]

Maar snappie het wel? Als er bijvoorbeeld staat:

1111AA-1112XD

En jij hebt 1112AB, dan valt dat dus binnen die 1111AA tot en met 1112XD, dus dan hoor je daar bij...

Bovenste kolom, 5e regel. Dat ben jij!Dan snap ik het nu
quote:Star schreef op 17 november 2009 @ 20:14:

[...]

Ieeeeeuw ik herken dat. Starman is hier van de kotsopruim. Kan er echt niet tegen.haha hie rnormaliter ook manlief, maar goed die was niet in de buurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven