Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
quote:Tekino schreef op 17 november 2009 @ 22:23:

zei kwam met de fiets voorbij,

Lachte ze tegen je en had ze een rood jurkje aan?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
En toen werd je wakker...?
quote:Bonny82 schreef op 17 november 2009 @ 22:26:

[...]

Lachte ze tegen je en had ze een rood jurkje aan?Hahaha *herkent*
quote:Bonny82 schreef op 17 november 2009 @ 22:26:

[...]

Lachte ze tegen je en had ze een rood jurkje aan?Je haalt me de woorden uit de mond8-o
Waar hoop je nou op. Dat ze haar spullen even verhuist naar de overkant en jullie leven nog lang en gelukkig?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mocht dit echt zijn:

niks doen. Vergeet haar. Hoe moeilijk het ook is, ze is de vriendin van je buurman, en je wil neem ik aan nog langer naast hem wonen. Er komt allemaal ellende van dit soort dingen, getuige een ander topic hier op Relaties!
Eh ja.

We kunnen hier natuurlijk uren zitten gissen over het hoe en waarom achter haar daden.

Maar dat gaat weinig uithalen denk ik.

Ik zou eerst eens afwachten of ze echt duidelijke signalen geeft (inene doorfietsen en aan je haar plukken zegt niet heel veel, kan ook zijn dat ze denk, daar heb je die griezel weer*), anders zit je met een hele ongemakkelijke situatie met de buurman en met haar.

* niet lullig bedoeld

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4

Misschien is het wel de dochter van de buurman, en theoretisch dus je buurmeisje!

Maaruh.... we hadden al begrepen hoor dat zij niet in een rolstoel zit, want ZEI kwam immers met de fiets langs jou opgelopen en dat gaat erg moeilijk als je in een rolstoel zit....
TO.. lees even het topic over De buurman wil meer

dan weet je in elk geval wat je NIET moet doen
Hoezo, rood jurkje?

Was het Sophie?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Je had het ook gewoon tegen me kunnen zeggen i.p.v. er een topic over te beginnen...
Dames dames,

TO WEET niet of hun een relatie hebben! Ze kan zijn dochter wel zijn!!
Wat lief... Vraag of ze een keertje samen met jou wil wandelen. Neem actie en je komt er vanzelf achter of het een vriendschap of zelfs relatie wordt.

Wie niet waagt, die wint niet..

Succes.
Dat roeie klied, die roeie mond, stond vaaaastgenagelt an de grond, kleurde lanzaam in de zon, leeeefde die begon.

Jongen, vergeet het.
Ja, dat vind ik echt.
TO,

die buurman woont toch nog geen jaren naast jou? Hij woont immers sinds een tijdje naast jou. Hoe weet je dan dat hij al jaren in een rolstoel zit?
Misschien ontloopt ze je wel, omdat ze vindt dat je eng kijkt/doet en niet omdat ze je leuk vindt.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 17 november 2009 @ 22:35:

Misschien ontloopt ze je wel, omdat ze vindt dat je eng kijkt/doet en niet omdat ze je leuk vindt.Juist.
Ja, dat vind ik echt.
En het feit dat ze de hond nu op andere tijden uitlaat doet ook geen lampje bij je branden?

Als ik iemand echt heel leuk zou vinden en ik wist hoe laat zn hond moest piesen,ging ik ook wel om die tijd.

Zoals je het beschrijft ontloopt ze je.....
Ze gaat niet voor niks op andere tijden de hond uitlaten en haar fiets ergens anders neerzetten, ze ontloopt je gewoon. Dat doe ik ook altijd bij mijn buurman als ik de kans krijg, omdat ik geen zin heb om een praatje (nouja, duurt veel te lang) met hem te houden. Als hij begint te praten kom ik er nl. bijna niet van af.
Cum non tum age
Mamasaar heb jij hem ook direct in je hoofd?

Ik lig echt in bed "Verrek, das gek..." te hummen.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ik denk dat je dingen ziet die er niet zijn.

Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Of omdat ze je niet wilde zien....

Overgens, je spelling is verekte beroerd!
quote:Bonny82 schreef op 17 november 2009 @ 22:38:

Mamasaar heb jij hem ook direct in je hoofd?

Ik lig echt in bed "Verrek, das gek..." te hummen.Vind het een geniaal nummer! *krijgt direct de neiging om met bier te smijten*
Ja, dat vind ik echt.
Ik dacht heel even ( toen ik de titel zag) dat dit een grapje was n.a.v. het topic help de buurman wil meer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven