Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
Ja je kunt niet 2 dingen tegelijk, en werken en schrijven, en zo geraak je wel eens met je gedachtes de weg kwijt, zo ook hier het geval.

Ook echt nuttige informatie, en ook echt nodig dat hier een keer of 5 / 6 te benoemen (Y)

EDIT: Het lijkt hier F0k wel.. ^^
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 00:20:

Ja je kunt niet 2 dingen tegelijk, en werken en schrijven, en zo geraak je wel eens met je gedachtes de weg kwijt, zo ook hier het geval.

Ook echt nuttige informatie, en ook echt nodig dat hier een keer of 5 / 6 te benoemen (Y)

EDIT: Het lijkt hier F0k wel.. ^^

Weer zo'n woord

En niet schelden he ventje, met FOK! worden wij hier niet graag vergeleken. Wij hebben nl wel stijl en verstand
Ja, dat vind ik echt.
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 00:19:

Ik heb me nog nooit weten te vertellen dat ik verliefd voor iemand had....

*overweegt een verhuizing want het klinkt beter dan "hey je geilt wel op dat jong, of niet dan?" *
Ja, dat vind ik echt.
Mamasaar

(volgens mij ligt FOK! eruit ofzo, opeens een invasie van verliefde jongetjes met problemen/crisis)
"Huuuuu..."
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 00:20:

Het lijkt hier F0k wel.. ^^
quote:Charlotte69 schreef op 18 november 2009 @ 00:26:

Mamasaar

(volgens mij ligt FOK! eruit ofzo, opeens een invasie van verliefde jongetjes met problemen/crisis)Ik heb geen crisis..
quote:Mamasaar schreef op 18 november 2009 @ 00:23:

[...]

Weer zo'n woord

En niet schelden he ventje, met FOK! worden wij hier niet graag vergeleken. Wij hebben nl wel stijl en verstand

Je hebt gelijk!

Maar Kerkrade is wel heel Duits, meer Duits-Duits-maar-het-heet-wel-nog-Limburg-grensgebied. Zo erg is het in onze zelfkant niet
Ik woon er toch écht niet, ook nooit gedaan..
Nou TO als je dan toch niet gaat vertellen waar je vandaan komt (wat mij ook geen reet interesseert trouwens) ga je dan nog advies vragen, je hond uitlaten, kijken of d'r fiets er nu wel of niet staat?

Wat is je plan van aanpak wb deze kwestie nu?
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 00:35:

Nou TO als je dan toch niet gaat vertellen waar je vandaan komt (wat mij ook geen reet interesseert trouwens) ga je dan nog advies vragen, je hond uitlaten, kijken of d'r fiets er nu wel of niet staat?

Wat is je plan van aanpak wb deze kwestie nu?

Als je geen intresse hebt in waar ik uberhaupt woon, waarom dan wel intresse hebben in het geen wat ik nog ga doen?

Als ik haar fiets zie staan, dan loop ik er netjes langs ;)
Jij opent toch een topic over wat je met de situatie aan moet?

Waarom wil je dat mamalief geïnteresseerd is in waar je woont?
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 00:43:

Jij opent toch een topic over wat je met de situatie aan moet?

Waarom wil je dat mamalief geïnteresseerd is in waar je woont?

Ik wil het niet, sterker nog, ik heb het nooit over woonplaatsen gehad..

wtf
Psies, waarom? Ik kom heus niet langs hoor, mijn advies is alleen online verkrijgbaar.
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 00:45:

Psies, waarom? Ik kom heus niet langs hoor, mijn advies is alleen online verkrijgbaar.Ik snap sowieso niet waarom de woonplaats zo intressant gevonden moet worden.. dat is niet het onderwerp!
Nee en daarom zei ik ook dat het me niet interesseert en daarom vroeg ik ook wat je nou wilde/ ging doen met die "buurvrouw"

Dusss...
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 00:37:

[...]

Als je geen intresse hebt in waar ik uberhaupt woon, waarom dan wel intresse hebben in het geen wat ik nog ga doen?

Als je je woonplaats niet belangrijk vindt waarom vind je het dan raar dat ze niet wil weten waar je woont maar wel wat je gaat doen?

Dat is toch wel het onderwerp?

*Ben jij nou gek of jij?*
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 00:48:

Nee en daarom zei ik ook dat het me niet interesseert en daarom vroeg ik ook wat je nou wilde/ ging doen met die "buurvrouw"

Dusss...

Gezien alles en iedereen zegt dat ze me ontloopt, alsof ik een of andere zwerver ben of iemand met een down syndroom...

Tja, ik ben het niet en heb het niet, maarja goed je weet niet wat ze denkt, dus om problemen met je buren te voorkomen, laat dan maar doen.

Tevens nog iets aan toe te voegen: Ze heeft wel een eigen huis, maarja maakt verder niks meer uit!
En omdat de viva-vrouwen zeggen dat....laat jij je droomvrouw lopen...

Wow, zo gehoorzaam heb ik ze nog nooit meegemaakt!
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 00:56:

En omdat de viva-vrouwen zeggen dat....laat jij je droomvrouw lopen...

Wow, zo gehoorzaam heb ik ze nog nooit meegemaakt!

Als ik de verhalen zo hoor neem ik aan dat de kans nihil is.

Het is gewoon te riskant hier toch op door te gaan, want als je een blauwtje loopt, is dat echt te genant, want je woont tenslotte 15 seconden loopafstand van elkaar vandaan....

Dus gaat het fout, dan gaat het ook goed fout ook (Vindt ik persoonlijk)
Waarom zou ze iemand met een down syndroom ontlopen? Ze helpt toch ook haar broer in de rolstoel?

Staat haar eigen huis ook niet in Kerkrade?

Dat ze je ontloopt staat ook al in je openingsgedicht, dus dat wist je al.

Misschien playt ze hard to get?
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 00:59:

Waarom zou ze iemand met een down syndroom ontlopen? Ze helpt toch ook haar broer in de rolstoel?

Staat haar eigen huis ook niet in Kerkrade?

Dat ze je ontloopt staat ook al in je openingsgedicht, dus dat wist je al.

Misschien playt ze hard to get?

Ja maar haar vriend (Als het geen broer/zus zijn), is verder wel 100% op die rolstoel na, kun je voor de 100% vergelijken.

Hard to get zou kunnen, maar mijn vermoede was als volgt:

Weet niet wat ze met haar verliefdheid aan moet, en daarom ontloopt ze mij.

Waarom denk ik dat?

Heel logisch, als ze een relatie hebben, dan weet ik wel heel zeker dat je zo'n gigantisch groot schuld gevoel krijgt, gezien je iemand achterlaat die vrijwel niets alleen kan doen.. 'Hoe laat je die persoon achter?'

Als mijn gedachte klopt, kan ik me dat heel goed voorstellen..

Je laat immers geen gezonde vent achter dat prima voor zichzelf kan zorgen en zo weer een nieuw vrouwtje scoort.. mensen zoals hij zullen wat meer problemen ondervinden.
Was mijn buurman maar zo wijs als jij Tekino.

Dat typte ik vóórdat ik je laatste post had gelezen...

Nu vind ik je maar bekrompen en neerbuigend denken.
Dus jij denkt dat zij haar verliefdheid voor jou op zij zet omdat ze die zielige man in rolstoel niet alleen kan laten omdat die stakker niet voor zichzelf kan zorgen en geen andere vrouw meer krijgen kan?

Beetje jammer Tekino, beetje heel veel jammer....
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 01:06:

Was mijn buurman maar zo wijs als jij Tekino.

Dat typte ik vóórdat ik je laatste post had gelezen...

Nu vind ik je maar bekrompen en neerbuigend denken.Ik zelf zou er ook moeite mee hebben iemand achter te laten met een rolstoel, .. stel het zou me lukken haar voor mij te winnen, zou ik me zelf ook schuldig voelen, want ik ben zo gemeen geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven