Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:14:

Heb ik je weggejaagd Bam? Of ben je het nog eens aan het nakijken Was met mijn vriendin aan de foon, die is doktersassistente, dus je snapt wel waar het over ging......
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 20:46:

Shit, nou heb ik die ikeakeuken al gekocht....

[afbeelding]Hahahahaha jij hebt die site ook gevonden
Doet je stockphotoding het alweer Mal? Dan heb ik nog wel een ander klusje voor je

Leuk dagje A'dam!
die is ook erg leuk zeg, die keuken..

die keuken van ikea heeft straks iedereen volgens mij..

nou ja ik niet in elk geval
quote:Star schreef op 17 november 2009 @ 21:03:

Doet je stockphotoding het alweer Mal? Dan heb ik nog wel een ander klusje voor je

Leuk dagje A'dam!Ik zet even alle persoonlijke opdrachtjes een week door hoor. Als je dat niet erg vindt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Magnetron met geluidjes? Dacht het niet hoor, of zitten die in de bovenkastjes?

Ik denk dat het wel meevalt Bam, dat iedereen hem heeft. Hij is toch nog best prijzig.

Wat zei vriendin? Geef jij hier de doorslag?
Hmm, apart einde op het buurmantopic.... slotje ook nu, helaas.
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 21:13:

Magnetron met geluidjes? Dacht het niet hoor, of zitten die in de bovenkastjes?

Ik denk dat het wel meevalt Bam, dat iedereen hem heeft. Hij is toch nog best prijzig.

Wat zei vriendin? Geef jij hier de doorslag?

Die heeft zelf wel de prik genomen omdat ze het anders onverantwoordelijk vindt omdat ze in de zorg werkt.

Maar over haar kinderen twijfelde ze ook wel. maar ze laat het toch zetten bij haar jongste kind, ander kind valt niet in de risicogroep.

Doorslag?
Mal: Leuk een dagje weg, geniet ervan!
quote:Maleficent schreef op 17 november 2009 @ 21:07:

[...]

Ik zet even alle persoonlijke opdrachtjes een week door hoor. Als je dat niet erg vindt.Nee tuulk niet
Suze, vroeg me vanmorgen af, hoe is het met de pijn in je onderkant? Nee serieus, is het minder je bekken?
Denk dat ik toch ook maar braaf ga. Onder licht protest... En ik vind het allemaal erg opgeblazen.

Gaan we nu enten uit voorzorg voor de kinderen of omdat de ziekenhuizen de eventuele stroom zieken niet aankunnen?

ga afsluiten!
Amaal, lees eens wat en Telegraaf niet zo
Ik vind die man van Ellemieke Vermolen die in Topchefs zit echt een engerd! Of ligt dat aan mij? Ze heeft toch vroeger wel lekkerder hapjes gehad?
Uitslag van de bloedtest op de group!
Hai!

Oh joy! Wij mogen maandag a.s. en 3 weken later voor de enting. in grote sporthal. (nog tot daar aan toe...) OM 18.30 UUR!!! Man wat een pokketijd. Even in een half uurtje heel bridgesdorp. Blerk... En ik heb jaugdtrauma aan prikken in sportlen dus had echt zooooooo gehoopt dat het overdag zou zijn en vriend heen moest. Nu kan/moet ik nog mee ook... Maar mooi cadeau tegenover stellen ik Zat hieraan te denken? Of is dat wat overdreven?

Amalia: dat was ik die dat zei over de Mg prikken. 3 weken na laatste prik ben je pas "veilig". Tsja. Blijft lastig. Wij gaan maar. Wil geen risico lopen op kindjes aan beademing en zo... Lekker suf van combitest... Kan er iemand anders mee?

Mamax: hè wat fijn dat hij wilde! leuk voor hem!!! Vindt hij het Sint gebeuren op school leuk? Fijn dat jullie huis mogelijk gewild is en dat je tegen die tijd werken dan kan oppakken!

Kokos: 30 november, dat schiet best op! Lekker! is hij nu ook aan het werk of dat niet?

Star: ah bah zieke Ceetje en halfbakken vent die zielig doet... Hopelijk knapt Ceetje goed op!

Bam: hè gets Juul ziek. Dat is nie leuk en kotsen klinkt nog minder leuk... hier spuugfobie, dus ook geen favoriet. Fijn dat dat meestal gebeurt met bridgesvriend erbij!

Hel: dat klinkt echt als leuke cadeautjes! leuk zo'n paardenmeisje!!!

Mal: ah wat leuk van de thuiszorg en wat fijn dat jij dagje weg kunt! Veel plezier!!!
Goedemorgen!

Mal: Fijne dag, hopelijk waai je niet van het station enzo
Hé hé Star, ik lees ook Gooi en Eemlander en het Financieel Dagblad komt hier ook elke dag. Maar die ligt hier een beetje op de tafel rond te hangen ha ha.

En verder heb ik eigenlijk NIETS van de MG gelezen, wordt er nogal moe van. Ik lees gewoon af en toe de updates van jullie.En deze update was dus kennelijk van Bridges

Ja idd Bridges, wij kregen ze ook aan de lopende band vroeger. Eigenlijk wel beter want dan kan je ook niet achterlopen zoals het nu gaat.

Kleine man zit weer in zijn uppie op de driewieler buiten, schattig. Die vindt hij toch leuker dan zijn loopfiets, apart. Dit gaat veel moeilijker.
quote:Maleficent schreef op 17 november 2009 @ 22:17:

Ik vind die man van Ellemieke Vermolen die in Topchefs zit echt een engerd! Of ligt dat aan mij? Ze heeft toch vroeger wel lekkerder hapjes gehad?

Ja Jan Smit

Maar eens, ik vind hem heel eng.
Ik hou jullie mooi in de gaten vanuit de trein het waait inderdaad erg hard Bam
quote:bridges6 schreef op 17 november 2009 @ 22:56:

Amalia: dat was ik die dat zei over de Mg prikken. 3 weken na laatste prik ben je pas "veilig". Tsja. Blijft lastig. Wij gaan maar. Wil geen risico lopen op kindjes aan beademing en zo... Lekker suf van combitest... Kan er iemand anders mee?

Niet waar. 1 week na vaccinatie al antistoffen in het bloed, bescherming 40%. Na tweede 70%.
quote:Maleficent schreef op 18 november 2009 @ 09:35:

Ik hou jullie mooi in de gaten vanuit de trein het waait inderdaad erg hard Bam Haha zit je lekker?
Ooh Mal ik vind die Serge wel echt een hele lekkere vent hoor! Niet echt knap maar hij lijkt me heel leuk. Ruwe bolster zeg maar

Al zou ik nooit een kok willen, die is nooit thuis.
Heb het van collega dus geen idee... dan bedoelt ze vast dat het minder veilig is. Mooi. Reden te meer om te gaan, nu al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven