Good Luck
woensdag 18 november 2009 om 13:46
woensdag 18 november 2009 om 13:49
quote:bambino schreef op 18 november 2009 @ 10:21:
Hoe reageerde ze erop dan Kokos? Ze riep:"Met dat spelletje wil ik spelen mama!"
Ik heb gewoon 'nee' gezegd en toen was het al goed.
Al vind ik het geen handige plek om in je kledingkast te leggen
Ze liggen op de kledingkast, vanaf de grond kan ik ze zelfs niet zien. Maar zij vanaf mijn bed dus duidelijk wel
Ik denk dat ik zou zeggen als ze er zelf echt iets van zegt, dat sinterklaas ze alvast gebracht heeft omdat hij het veels te druk heeft op de sinterklaas dag zelf. Ik zou dan wel alle kadootjes geven en voor haar verjaardag wat anders bedenken. Zoiets had ik ook bedacht ondertussen.
Hoe reageerde ze erop dan Kokos? Ze riep:"Met dat spelletje wil ik spelen mama!"
Ik heb gewoon 'nee' gezegd en toen was het al goed.
Al vind ik het geen handige plek om in je kledingkast te leggen
Ze liggen op de kledingkast, vanaf de grond kan ik ze zelfs niet zien. Maar zij vanaf mijn bed dus duidelijk wel
Ik denk dat ik zou zeggen als ze er zelf echt iets van zegt, dat sinterklaas ze alvast gebracht heeft omdat hij het veels te druk heeft op de sinterklaas dag zelf. Ik zou dan wel alle kadootjes geven en voor haar verjaardag wat anders bedenken. Zoiets had ik ook bedacht ondertussen.
woensdag 18 november 2009 om 13:51
quote:mamax schreef op 18 november 2009 @ 13:46:
[...]
En jij hebt Eetje vorige week de Pneumococcen weer niet gegeven. Ik begrijp waarom je dat niet gedaan hebt, maar met die MG prik is vorige week ook een fout gemaakt.
Ik zat er op te wachten
Prevenar niet gegeven omdat ik even volgende batch en resultaten wil afwachten. DKTP reactie op Hel ging over het in gang zetten van het immuunsysteem en niet over de engheid van het vaccin
[...]
En jij hebt Eetje vorige week de Pneumococcen weer niet gegeven. Ik begrijp waarom je dat niet gedaan hebt, maar met die MG prik is vorige week ook een fout gemaakt.
Ik zat er op te wachten
Prevenar niet gegeven omdat ik even volgende batch en resultaten wil afwachten. DKTP reactie op Hel ging over het in gang zetten van het immuunsysteem en niet over de engheid van het vaccin
woensdag 18 november 2009 om 13:59
Nieuwe lenzen. Die heb ik liever dan een bril ja.
Maar ik heb nu drie maanden lang aanslag op de lenzen. Die zijn ondertussen heel vaak schoongemaakt, maar de aanslag komt binnen no-time weer er op. Ik heb het besproken met de opticiën,want ik wil liever lenzen. Hij zei dat de kans heel groot is dat die aanslag ook op die nieuwe lenzen komt.
Wat wel opvallend is; mijn broer en vriendin hebben inmiddels ook een bril (zijn ook achter in de 30) omdat zij precies hetzelfde probleem met hun lenzen hadden.
Maar ik heb nu drie maanden lang aanslag op de lenzen. Die zijn ondertussen heel vaak schoongemaakt, maar de aanslag komt binnen no-time weer er op. Ik heb het besproken met de opticiën,want ik wil liever lenzen. Hij zei dat de kans heel groot is dat die aanslag ook op die nieuwe lenzen komt.
Wat wel opvallend is; mijn broer en vriendin hebben inmiddels ook een bril (zijn ook achter in de 30) omdat zij precies hetzelfde probleem met hun lenzen hadden.
woensdag 18 november 2009 om 14:01
Oudste net onder protest naar nichtje gebracht (ik wil niet naar F. Ze hebben geen leuk huis!!). Kijk de hele dag er al naar uit dat het 2 uur is en ik in mijn bed kan duiken, loopt die kleine de boel bij elkaar te krijsen dat hij niet wil slapen. Hmm, mama had andere ideeën. Ik dacht dat hij na al die wind in zijn oren wel moe zou zijn.
De wegen van een kind zijn moeilijk te doorgronden.
Ha mam gaat mee naar de combitest volgende week. Ook eigenbelang, want ze heeft nog nooit een echo van haar dochters gezien. Is ook wel bijzonder natuurlijk. L mag ook mee. Heb het net een beetje uitgelegd. Hij vond het ingewikkeld. Ik vertelde dat de dokter een videocamera heeft die in mijn buik kan filmen. Echofoto erbij (erg onduidelijk). Kind dacht nog eens na en zei toen: oja, dat heeft Alicia ook! (van Diego).
Ja, zoiets lieverd...
Wil hem er wel echt bij betrekken. Laatste keer dat het kan en mss onthoudt hij er wat van.
Pff, wat een brullie boven zeg...
woensdag 18 november 2009 om 14:11
woensdag 18 november 2009 om 14:12
Hi Amaal, sorry, maar ik moet hard lachen om je opmerking dat je kind moe zou zijn van wind in zijn oren.
Kan hij niet lekker naast je komen liggen in bed?
Fijn dat je moeder meegaat naar de test.
En wat een heerlijke logica van L.
Star, mooi om te zien, hoe ze hun handjes ontdekken.
Knuffel voor Ceetje.
Meisje zit in een Sinterklaas knutsel/kleurboek te kleuren. Zegt ze net:"Mama, Sinterklaas heeft een hele grote kamer toch?"
Kan hij niet lekker naast je komen liggen in bed?
Fijn dat je moeder meegaat naar de test.
En wat een heerlijke logica van L.
Star, mooi om te zien, hoe ze hun handjes ontdekken.
Knuffel voor Ceetje.
Meisje zit in een Sinterklaas knutsel/kleurboek te kleuren. Zegt ze net:"Mama, Sinterklaas heeft een hele grote kamer toch?"
woensdag 18 november 2009 om 14:13
Zachte lenzen heb ik gedragen maar die zitten niet comfortabel. Omdat ik nu drie maanden met geörriteerde ogen loop was het advies om ze zeker een half jaar niet te dragen en dan minder aantal uren. Maar dan kan ik net zo goed de hele dag/avond een bril dragen.
Ha, ha, Lianne zegt:"Ik ga tegen Sinterklaas zeggen:"Heeft u ook pepernoten meegebrongen?"
Tim huilt.
Ha, ha, Lianne zegt:"Ik ga tegen Sinterklaas zeggen:"Heeft u ook pepernoten meegebrongen?"
Tim huilt.
woensdag 18 november 2009 om 14:36
Ah mijn lieve kleine ventjuh
Ik haalde Juul op uit school, en het waaide behoorlijk zegt Juul: mama het waait echt heel hard, de blaadjes waaien heel erg ver weg. Ik ja jongen die waaien ver weg. Mama? Ik ja? Ik waai ook weg en dan heb jij geen kindje meer, dat is niet leuk...
Hij zette een heel zorgelijk toetje op, haha
Ik haalde Juul op uit school, en het waaide behoorlijk zegt Juul: mama het waait echt heel hard, de blaadjes waaien heel erg ver weg. Ik ja jongen die waaien ver weg. Mama? Ik ja? Ik waai ook weg en dan heb jij geen kindje meer, dat is niet leuk...
Hij zette een heel zorgelijk toetje op, haha
woensdag 18 november 2009 om 14:41
woensdag 18 november 2009 om 14:44
Ik heb een probleem: Vodafone ligt er uit en er is geen geld meer op gezamenlijke rekening. Kan dus geen boodschappen doen, het is fijn. Ik kan kerel niet bereiken (want ook Vodafone, zucht) en die moet storten. Ik denk dat we pannenkoeken maar weer doen want dat is het enige dat ik in huis heb geloof ik. Oh nee, geen eieren meer. Hmzzzz....
Hel, sterkte! Vooral ook voor je meneer natuurlijk.
Hel, sterkte! Vooral ook voor je meneer natuurlijk.
woensdag 18 november 2009 om 14:50