Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar even ontopic :-) : neigen nu erg naar niet inenten. Met als belangrijkste argument dat ze, als het drie maanden later had gespeeld, uberhaupt niet was opgeroepen. Dus dat hele risico is voor ons gevoel vrij willekeurig. Komt bij dat ze groot is voor haar leeftijd. Qua lengte en gewicht zit ze op ruim 4,5 jaar. Plus dat ze vrijwel nooit ziek is (geweest). Is niet wetenschappelijk onderbouwd, maar voor mij zijn dat wel indicaties dat haar weerstand goed is.

Moet er wel bij zeggen dat we redeneren vanuit een gevoelsmatige weerstand tegen medicatie hoor. Niet zozeer uit angst voor bijwerkingen, maar vanuit het idee dat het voor een gezond lichaam beter is om het zelf te regelen. Maar goed, da's misschien wel heel erg dom geredeneerd.

Hebben gelukkig nog een week om de knoop door te hakken.
quote:mamax schreef op 18 november 2009 @ 11:38:

[...]

En als je dan 1 slide verder klikt zie je de verdeling binnen die leeftijdscategorie.Zie mijn post van 11.37
quote:Helenita2 schreef op 18 november 2009 @ 11:46:

Maar even ontopic :-) : neigen nu erg naar niet inenten. Met als belangrijkste argument dat ze, als het drie maanden later had gespeeld, uberhaupt niet was opgeroepen. Dus dat hele risico is voor ons gevoel vrij willekeurig. Komt bij dat ze groot is voor haar leeftijd. Qua lengte en gewicht zit ze op ruim 4,5 jaar. Plus dat ze vrijwel nooit ziek is (geweest). Is niet wetenschappelijk onderbouwd, maar voor mij zijn dat wel indicaties dat haar weerstand goed is.

Moet er wel bij zeggen dat we redeneren vanuit een gevoelsmatige weerstand tegen medicatie hoor. Niet zozeer uit angst voor bijwerkingen, maar vanuit het idee dat het voor een gezond lichaam beter is om het zelf te regelen. Maar goed, da's misschien wel heel erg dom geredeneerd.

Hebben gelukkig nog een week om de knoop door te hakken.DKTP enzo heb je toch ook gegeven?
Je bent wel hardnekkig Star
Hel, ik kon niet op Hyves maar ik begrijp dat schoonvader gegaan is? Of is het nog niet zo ver? Heel veel sterkte daar....
Daar heb je een punt Star.

Verschil is dat ik van DKTP veel helderder heb wat de gevolgen van de bijbehorende ziektes zijn. Ik vind van deze griep nog steeds niet duidelijk of het nou echt erger/gevaarlijker is dan een normale griep. En voor een gewone griep laat ik mijn kind niet inenten zolang ze niet in een risicogroep zit.

Maar goed, "niet duidelijk" is natuurlijk niet goed genoeg. Gaat om de gezondheid van m'n bloedje, en dan moet het gewoon 100% wel duidelijk zijn.

Ben er dus nog niet over uit.
quote:bambino schreef op 18 november 2009 @ 12:00:

Je bent wel hardnekkig Star Star is van de vaccinatiemaffia (en de illuminati)
quote:amalia schreef op 18 november 2009 @ 12:12:

Hel, ik kon niet op Hyves maar ik begrijp dat schoonvader gegaan is? Of is het nog niet zo ver? Heel veel sterkte daar....

Nog niet, maar hij komt ws niet meer bij.

Dankje!
quote:Helenita2 schreef op 18 november 2009 @ 12:13:

[...]

Star is van de vaccinatiemaffia (en de illuminati)

Ga jij nou maar met je met alufolie beklede vergiet op je hoofd zitten
quote:bambino schreef op 18 november 2009 @ 12:00:

Je bent wel hardnekkig Star Mamax begon er weer over
quote:Helenita2 schreef op 18 november 2009 @ 12:13:

Daar heb je een punt Star.

Verschil is dat ik van DKTP veel helderder heb wat de gevolgen van de bijbehorende ziektes zijn. Ik vind van deze griep nog steeds niet duidelijk of het nou echt erger/gevaarlijker is dan een normale griep. En voor een gewone griep laat ik mijn kind niet inenten zolang ze niet in een risicogroep zit.

Maar goed, "niet duidelijk" is natuurlijk niet goed genoeg. Gaat om de gezondheid van m'n bloedje, en dan moet het gewoon 100% wel duidelijk zijn.

Ben er dus nog niet over uit.

Nee maar bedoel dat DKTP hetzelfde doet, je immuunsysteem een kikstart geven zodat je weerstand goed wordt

En DKTP zijn ook nog eens 'levende' vaccins en dat is deze MG-prik niet.
Maar ontopic

Eetje is gefascineerd door haar eigen handjes, mooi om te zien. Ze snapt nog niet echt dat die dingen aan haar vastzitten
Schattig Star!!! Lief zeg. En leuk dat dat soort dingen blijven verbazen ha ha.
Vind het meer wel topic hoor, vind de hele MG ontopic. Alhoewel dat wel weer over de jan.beebs gaat
Ja maar beeb is toch meer in de richting

Maar goed, mijn januaribeeb ligt op haar 'bedbank'. Zo even paracetamol geven want ze gloeit weer erg.
Mijn buitenman (hele andere definitie dan buitenvrouw ) zit weer met jas, muts en sjaal op zijn driewieler. Brrr, koud hoor. En die wind!!!
Alweer?? Vanochtend ook al toch?

Het is ook zulk heerlijk weer
quote:Star schreef op 18 november 2009 @ 12:35:

[...]

Nee maar bedoel dat DKTP hetzelfde doet, je immuunsysteem een kikstart geven zodat je weerstand goed wordt

En DKTP zijn ook nog eens 'levende' vaccins en dat is deze MG-prik niet.

Vond ik ook niet fijn hoor. Maar daar was dan tenminste een (voor mij) overtuigende reden voor.

Levende vaccins ja, juk.

Maar ja joh, ik vind het gewoon zo sneu, zo'n grote spuit in m'n kindje. Dan gaat ze huilen. En dan zo'n naargeestige sporthal... Ik wil het gewoon niet. Snap dat dan.

Maar er is nu ook een centraal MG-en-kinderentopic zie ik. Ga ik straks nog wel even kijken (als de rel die ik voel aankomen is uitgewoed... )

Vergiet met alufolie, check.

Wat lief, dat getuur naar die handjes...!
Oh zeg dat dan gewoon

Ja blijg maar weg daar, ik leef me daar wel uit, zeg ik hier niks meer
Hihi, lekker toch, zo'n buitenmannetje!
O, maar serieus, ik vind het super dat je/we/jullie er hier zo over kletsen, zeer informatief! (bedoelde jou niet hoor, qua rellen)
Briljant, een anti-Kluun topic
Wat een wind zeg... waaide zowat weg...

Hel: oproep is voor knd. t/m 4 jaar. Dus over 3 maanden, had ze nog steeds een oproep gekregen...

Ik vind het niet meer moeilijk. Heb knoop gehakt en twijfel ook niet meer. Ik zie voor mezelf meer redenen om wel te enten dan niet.
Ja weer idd Star. Kind is het liefste de hele dag buiten. Nouja, hij vindt het lekker prima toch?
Zo ik dacht even op het MG topic was beland

Goedemiddag trouwens.

Zo ik heb net gesport, nieuw schema gekregen,ik kan er weer tegen aan!

Morgen wegen, ik hoop dat er weer wat af is.

Helen Heel veel sterkte!

Even bijlezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven