gezins-maandplanner

18-11-2009 17:08 26 berichten
Ik ben op zoek naar een (liefst in 'whiteboard versie' uitgevoerde) maandplanner voor het gezin.

Ik wil in een oogopslag kunnen zien wat er deze maand te doen is voor wie. En het dus ook weer uit kunnen vegen zodat je eens een avond in optie kunt houden voor iets en vervallen afspraken weg kunt wissen.

Op internet kom ik niet erg ver (googlen levert me voornamelijk zakelijke planborden voor enkele tientallen werknemers tegelijk op) en ik hoopte dat er hier al mensen gebruik maakten van iets dergelijks en me aan konden geven of t wat is en waar het gekocht is
Alle reacties Link kopieren
Deze Monthly Planner with Metal Holder misschien?

http://www.toyo.com.my/index.cfm?menuid=14
Deze is ook leuk:

http://www.theglasswipebo ... er-glass-white-boards.htm

Succes ermee!
Ja, zoiets zou het kunnen zijn! Wel graag te koop dichter bij huis
Ja, die is ook leuk!

Ik ga eens kijken of er een klein formaat whiteboard te krijgen is waar ik met permanente marker zelf een maandschema op kan maken .... volgens mij is dat wel makkelijker....
Hoi,

heb even voor je meegezocht kom hierop uit:

http://www.staplesofficec ... id=6710083&affixedcode=WW

Succes
Als je op een mac werkt, houdt je gewoon je iCal bij en print die maandelijks uit

Zo doen wij het, althans. Heb je zoiets niet voor de pc?

Alles wat vooruit te plannen viel, staat er dan al op, iedereen heeft een eigen kleurtje per agenda, en de rest schrijf je met de hand bij.

Verjaardagen -mits ingevoerd in de computer- staan er automatisch in.
Computer says nooooo
Summer, dat is een mooi plan, maar wij hebben heel veel dingen in optie erop te zetten (mijn werk bijvoorbeeld) en er gaan ook vaak dingen niet door of worden verplaatst. Dus ik wil graag kunnen wissen
Je bent niet op zoek naar een kalender? Wij hebben de familieplanner, en die bevalt erg goed.
Wij hebben inderdaad ook een hele overzichtelijke planner (www.plan-point.nl) die werkt echt super. Ik zweer erbij. Voor een whiteboard versie heb ik geen tips
-
Op een papieren versie is dat uitwissen lastig.

Whopper, weet je wat je ook kunt doen? Een whiteboard kopen en dan met (dunne) gekleurde tape de vakken maken. Dan kun je de indeling later nog veranderen als je zou willen. Met permanente marker gaat dat wat lastiger.
ik heb een planner voor zoonlief van gezinnig.nl. Of ze daar maandplanners hebben weet ik niet, maar er staan veel handige dingen op die site!
quote:Morrie schreef op 18 november 2009 @ 18:38:

Op een papieren versie is dat uitwissen lastig.

Whopper, weet je wat je ook kunt doen? Een whiteboard kopen en dan met (dunne) gekleurde tape de vakken maken. Dan kun je de indeling later nog veranderen als je zou willen. Met permanente marker gaat dat wat lastiger.

Das een goeie tip. Dat ga ik onthouden. Ik heb mijn oog nu laten vallen op een whiteboard van 50x60 cm met een houder met 3 kleuren stiften erbij; ieder zijn kleur.

Denk dat die het wordt met de tip van Morrie
Hema, daar is een familieplanner whiteboard te koop met vakken en magneetjes.
Nee dat meen je niet

Online ook? dan ga ik even kijken ...
Ah, das een weekplanner

Ik wil graag een maandplanner.

Maar ik doe zo wel een idee op over de indeling .
t is wel een fijn ding anders Whop, die van de Hema
Oh ja, dat geloof ik graag. Ik moet alleen verder vooruit kunnen plannen, en ik heb eigenlijk bedacht dat ik een jaarplanner nodig heb . Maar zo groot is mijn toilet nu ook weer niet
ieder tegeltje een week?
Eigenlijk moet je 2 whiteboards hebben, 1 voor deze maand en 1 voor volgende maand. Want hoe doe je het op de -laten we zeggen- 27e van de maand? Ga je dan bovenaan weer verder voor de volgende maand?
Nee, ik maak een kolom na de laatste dag van de week en daar schrijven de jongens hun afspraken in, die neem ik dan weer over op de nieuwe maand. Mijn eigen afspraken neem ik over uit mijn agenda.

Dat was al een dingetje; ik zou eigenlijk een jaarplanner moeten hebben maar die hebben we nu (al is die niet uitwisbaar) en we hebben nu datzelfde probleem met het volgende jaar; dat past er ook niet meer op.

Dus alles in de laatste kolom, en dan neem ik dat wel weer over. Als dat niet werkt dan vogelen we dat later wel weer uit. Eerst maar eens kijken hoe het gaat.

Ding met stiften is besteld en betaald, alleen nog niet geleverd. Ik laat wel weten hoe het gaat verlopen.
Ik heb de family-survival-planner. Ontzettend handig met stickers erbij waarmee je aan kan geven per dag wanneer er sporten is, gesprekjes op school, schoolvrij, studiedag, tandarts enzenz. Ik heb hem bij de betere boekhandel gevonden.
Keye, is die uitwisbaar?
Whop, zonder de stickers kun je die van de hema ook voor een maand gebruiken. Voor iedere dag zijn er meerdere kolommen.

Of je kijkt eens naar deze: http://www.google.nl/imgr ... hUXl8fAQfWFRFpMZKoh6tBZTs=&ei=RM4GS-veEoLY-Qbs2tzGDQ&sa=X&oi=image_result&resnum=7&ct=image&ved=0CCwQ9QEwBg

Dat is echt een jaarplanner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven