LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
hahahahaha, die is grappig luus! Geen rijles omdat het waait!

Laal, vanaf wanneer deed jij 165 in de fles? Ik deed tot vorige week 135, maar dat vond ze opeens te weinig, maar als ik 165 doe blijft er altijd een bodem over. Nu doe ik een zelfbedachte middenweg 135 water met 4,5 schep poeder (zien jullie nou wel,ik ben echt geen maffia hoor, ik geef ook poeder! ) en die gaat wel op.
Maar krijgt luusbaby normaal dus tussen 20.30 en 07.00 geen voeding? Dat is best lang!

Wij zitten sinds 2,5 week op deze tijden: 06.30 (borst) , 09.30 (fles) , 13.15 (borst) , 17.00 (fles) , 21.00 (borst)

Op het consultatiebureau vonden ze onze nacht al flink lang, en moet ik haar wakker maken om 06.30 (want eigenlijk slaapt ze dan dus nog)
3 op een rij!

Die 13.15 borstvoeding ga ik er vanaf morgen uithalen (zal dus wel weer een week duren met die campinaboobs van mij ) en dan ga ik volgende week als het lukt lekker een hele dag winkelen!!! (man is dan vrij... niet dat ik meisje de hele dag alleen laat uiteraard )
Hehe.. Chiek, tuurlijk laat je je meisje niet alleen! Maar lekker dat je een dagje gaat winkelen! Leuk is dat!

Luusbaby krijgt inderdaad geen voeding tussen 20.30 en 07.00 uur. Maar dit is ook pas iets van de laatste drie dagen hoor. Eerder was het van 23.00 tot 06.00, maar nu kan hij makkelijk om 20.00 laatste fles hebben en dan pas om 07.00 weer. Ik vind het wel lekker zo!
Grrrrrrr ben echt zo rete chagrijnig. Komt door het lelijke werk wat geleverd wordt hier in huis. Kan me daar zo over opwinden. We hebben zo'n mooi oud huis en dan komen van die knuppels van bouwmensen het verpesten. Heb er nu zo'n spijt van. Bah!!!

Nou ja moet het maar los laten want het is niet alsof ik er nu iets aan kan doen. Pienman gaat morgen met het bedrijf bellen. Hij vindt het ook niet mooi en niet netjes.

Luus wat heerlijk zo'n doorslaapkindje. Vriendinnetje van mij heeft een baby van half juli ongeveer en die doet al best lang de laatste voeding om 20 uur en dan de eerste weer om 8 uur. Dan vind ik het zo apart dat het cb tegen Chiek zegt dat ze haar meisje wakker moet maken voor de eerste voeding.

Moest overigens smakelijk lachen (door mijn chaggoheid heen) om de campinaboobies van Chiek. Wat een geweldige benaming!!!!

Pfffff ik hoop dat er iets leuks op tv is ofzo, ik heb echt even afleiding nodig.
nu komt de schoonfamilie ook weer langs om de schade te bewonderen.

Ik wil gewoon mijn huisje voor mezelf en even niks. Er is elke avond iets deze week en ik wil gewoon even niks.

*Sorry ik zwelg geloof ik een beetje in zelfmedelijden*
Hoi meiden,

Pfff..denk dat er nu niemand meer is, maar goed. Eindelijk tijd hier en manlief is sporten. Dus even de rust om te forummen.

Wat een gedoe trouwens vanmiddag met vodafone. Had een bespreking en hoorde dat van 1 van de mensen daar. Dus ik had stress want bespreking zou uitlopen en dan zou ik Caatman niet kunnen bereiken en hoe zou ik dan thuis moeten komen enz.. Zucht..stress. Maar is goed gekomen.

Laal en Mien: voor jullie. Mien; echt goed gedaan hoor met je tien weken. Dat is toch al bijna 3 maanden en dat is toch alleen maar mooi.

En Laal wat vervelend dat je je ook al niet lekker voelt net nu manlief niet thuis is. Wat balen zeg. Ik zou me ook echt heel verdrietig en alleen voelen. Niks raars aan. Ik heb echt respect voor alleenstaande moeders. Pff... lijkt me echt zwaar.

Chiek: Campinaboobs...hihi

Alles een beetje rustig bij jou nu? Hoop het.

Oh en dat wipstoeltje deed ik ook niet te lang eigenlijk. Beetje hetzelfde als met een maxi cosi inderdaad.

Pien: Wat vervelend zeg dat je zulke lompe bouwlui hebt getroffen. Maar laat Pienman hen maar lekker de huid volschelden.

Beng; Wat schrikken zeg! Fijn dat het toch goed is afgelopen.

Pff.. ben echt gaar. Lange dag gehad en moest rennen voor de trein die vervolgens vertraagd was. Grr...

Hoop volgend jaar echt echt voor mezelf te kunnen beginnen. Ben die giga reistijden echt zat.

En ik voel me enigszins ontaard. Ben op het kdv helemaal vergeten door te geven dat Minicaat over is gegaan op opvolgmelk 2. Oeps!!

Echt stom zeg. En ik ga ook al niet helpen knutselen op ouderavond. Ach ja..

Nou, ik ga eens kijken of er nog iets leuks op tv is.
quote:Peanutje schreef op 18 november 2009 @ 20:36:

nu komt de schoonfamilie ook weer langs om de schade te bewonderen.

Ik wil gewoon mijn huisje voor mezelf en even niks. Er is elke avond iets deze week en ik wil gewoon even niks.

*Sorry ik zwelg geloof ik een beetje in zelfmedelijden*

Ach Pien, mag toch best. Zou er ook geen zin in hebben. Zeker met zo'n drukke week al.

En soms zwelg ik ook behoorlijk in zelfmedelijden. Heb namelijk al bijna 7 weken mijn eigen kinderwagen niet meer. Tenminste het onderstel. Was beschadigd tijdens de vlucht terug. Dus geprobeerd om het op de garantie gerepareerd te krijgen. Zou 5 weken duren. Vorige week klaar dus, maar helaas duurt de 'verscheping' nog eens 2 weken en het is niet eens gemaakt. Kon niet en dat melden ze pas na 5 weken!!! Grr...
Vind ik lief dat je dat zegt Caat.

Jouw dag klinkt heel druk inderdaad. Fijn dat je nu even momentje voor jezelf hebt.

Ik heb iets beetje onaardigs gedaan. Ik heb me opgesloten op de slaapkamer met een kop thee en wafels. Mijn bui is voor niemand leuk dus dan maar even vluchten. Vind 't wel beetje zielig voor Pienman maar hij begrijpt 't wel.
Poeh Chiek...dat zou ik echt niet meer weten...we doen dit nu al een tijdje hoor, maar sinds wanneer precies...geen idee.

Laalman heeft net even gebeld Heerlijk om even zijn stem te kunnen horen...is straks ook over als hij op zee zit, dan alleen nog contact via de mail.

Pien...tjeeee...wat ontzettend klote zeg! Waar zijn ze dan nu precies mee bezig? Wat gaan jullie nu doen?

Ooooohhh ik voel me ook ontaard. Laalbaby sliep en normaal gesproken slaapt hij ook altijd door...dus ik dacht dat ik wel even op m'n gemak kon douchen. Toen ik de douche uitdeed hoorde ik mijn kleine mannetje huilen. Wie weet hoe lang hij al lag te huilen

Ach Laal, dat is toch niet ontaard en hoe lang douche je nou eigenlijk. Ik had dat eerst ook wel eens hoor tot ik iemand met een tweeling hoorde en dan moeten de baby's wel geduld hebben en huilen dus waarschijnlijk wel meer. En dat krijgen wij ook hoor met een volgende of zo. Dan heb je soms ook je handen vol aan onze peuters en kan je niet direct rennen als je de nieuwe baby hoort. Beetje ver vooruit gedacht, maar dit helpt mij wel moet ik zeggen.

En zoals mijn oma zou zeggen; is goed voor zijn longetjes.

Maar fijn dat je Laalman weer even gehoord hebt. Dat doet je vast goed. Maar wel flink kaa uu tee dat dat op zee dus niet meer kan? Hoe lang is dat dan? Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je. Maar dat is in deze tijd vast wel zo met die dagen vlak voor de feestdagen.
quote:Peanutje schreef op 18 november 2009 @ 21:00:

Vind ik lief dat je dat zegt Caat.

Jouw dag klinkt heel druk inderdaad. Fijn dat je nu even momentje voor jezelf hebt.

Ik heb iets beetje onaardigs gedaan. Ik heb me opgesloten op de slaapkamer met een kop thee en wafels. Mijn bui is voor niemand leuk dus dan maar even vluchten. Vind 't wel beetje zielig voor Pienman maar hij begrijpt 't wel.Pien; groot gelijk hoor. En je hebt een goed excuus toch. Je bent zwanger en hartstikke moe. Je moet echt rusten!
Hihi Caat ja zo is 't.

Laal je bent heus niet ontaard. Gekkie! Superfijn dat je je lief gesproken hebt. Heb je Laalbaby ook aan de telefoon gedaan?

Mmmm schoonpa buurt bij de deur of ik al slaap. Voel me beetje schuldig nu.
Ah Pien; gewoon zeggen dat je erruge hoofdpijn hebt of zoiets. Maar snap dat je je schuldig voelt.

Oh en Laal; jij bent toch niet echt onaard. Je voelt je er ook nog eens heel verdrietig om.

Mijn ontaardheid valt nog te betwijfelen. Vind het eigenlijk heel normaal om niet naar de ouderavond te gaan, maar maak me dan meer druk om wat ze op het kdv wel niet van me denken.

Maar ja, een ouderavond op het kdv vind ik gewoon een beetje raar eigenlijk. Net zoals trakteren als je kindje 1 wordt. Maar dat laatste doe ik toch maar denk ik. Ik wil er toch bijhoren.
Caat! Ik snap ook wel dat je niet gelijk staat te springen om een ouderavond. Helemaal als 't alleen maar knutselen is. Maar je moet dan wel minstens een creatieve knutsel traktatie gaan bedenken hè!

Ik heb ondertussen al 3 van die grote wafels op.

Weet niet wat ze aan 't doen zijn beneden maar ze maken veel kabaal.
Jahaa...ik denk dat ik mijn inspiratie ga halen bij de H*ma.

Oeh, lekker ik wil ook, maar ze zijn zeker al op?

En nu kan je dus echt niet naar beneden met al dat lawaai. Is echt niet goed voor de baby.
Nou eigenlijk Caat...ik stond best lang onder de douche Maar goed, hij was niet helemaal over de rooie, dus ik denk dat het wel meeviel...maar toch...Ik ben trouwens bang dat de tijd helemaal niet snel gaat

Hihi Pien...die schoonpa van je...ik zou ook lekker de deur niet open doen hoor!

Meisjes, ik ga snel hollen, Laalbaby slaapt en ik ga er snel achteraan.

X
Weet ik Laal, maar toch....:hug:

Weltrusten Laal. Hoop dat je je morgen wat beter voelt!
Trusten laal!

voor Pienie haar pestbui en voor Caat haar retevermoeiende dag.

Duft, nog bedankt voor je sms. Kreeg 'm pas op de terugweg in de auto, lang leve V*odafone.... Heb ook geprobeerd je te sms-en maar dat is niet gelukt. Hoop niet dat 'ie t vannacht ineens doet en dat je je rotschrikt van dat berichtje.

Ik heb leuk gescoord bij de sale. Badcape, soort handdoek, slabbers, spuugdoekjes, wieglakentje, slaapzak en een allerschattigst badpakje uitgezocht door Bengman.
Ah leuk Beng. Altijd een fijn gevoel als je leuk geshopt hebt.

Maare.. ik las datje een badpakje had uitgezocht voor Bengman...hihi..sorry...ik gooi het op algehele gaarheid na een vermoeiende dag.
Dit badpakje past net om zijn grote teen, maar staat 'm vast schattig

Het is zoooooo'n leuk ding. Ws. krijgt ze 'm nooit aan, maar Bengman was er weg van en wil straks zo graag gaan babyzwemmen met zijn dochter. En t is ook echt een snoezig ding hoor.
Oh wat lief en babyzwemmen is ook zo leuk. Ik ga morgen weer. Maare, dat badstof rekt behoorlijk hoor, dus misschien kan ze hem gewoon nog aan.

Heb opeens een beeld voor me van een teen in een badpakje trouwens.

Veel fantasie hier, maar heb dan ook net south park gekeken. Dat zal het zijn.
Hahaha Caat ik moet zo om jouw opmerkingen lachen vanavond.

Er zijn nog wafels hoor. Je mag er best een, of drie .

Beng wat klinkt 't allemaal leuk!! Foto van Bengman met badpak op de groep misschien?

Geen wafeltjesdeken?

Schoonouders zijn weer vertrokken. Ze vonden de schade wel meevallen. Maar snappen wel dat we ons zorgen maken. Pienman gaat morgen de zorgen uitten. En als ze er niet uitkomen dan zal schoonpa even langsgaan om uit te leggen wat we bedoelen. Toch lief!! Hij heeft van de week ook al de verwarming gefixt en het mysterie van de kapotte droger, die niet kapot is, opgelost.
Goedemorgen. Heeeeeerlijk geslapen waardoor de chaggoheid toch wel weer een groot deel gezakt is. En nog maar 1 dagje werken en dan lekker lang weekend. Jippie!!!

Neempie ik vraag me de hele tijd af hoe het met jou is? Gaat het allemaal nog een beetje?

En Sjip?

Nou ik hoop voor iedereen een fijne dag zonder al te veel stress en zorgen. En met veel lieve, zoete kindjes.
Jij bent ook een zoet kindje hoor pien , heb echt moeten lachen om je actie van gisteravond Zéér herkenbaar ook, soms heb je gewoon geen zin in visite en wil je lekker humeurig zijn

Ja lieve neem, hoe gaat ie met jou?

En zou sproet pas na haar grote verhuizing weer online komen? Vind het nog steeds zo'n gek idee dat het nu echtechtecht bijna gaat gebeuren.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven