Techniekdoos en waveboard
woensdag 18 november 2009 om 21:37
Ik ga nog een keer het forum misbruiken voor een speelgoedadvies.
Wie weet er een echt leuke techniekdoos voor een jongen van 10?
En wie weet er welke goedkopere waveboards okee zijn voor een jongen van 8? Volgens streetsurfing niet natuurlijk, maar ik ga echt geen 129 euro uitgeven aan een mislukt skateboard.
Hierna isse klaar. Dit was de wensenlijst, zo er niet aan te voldoen valt kiest de sint zelf wel wat uit.
Wie weet er een echt leuke techniekdoos voor een jongen van 10?
En wie weet er welke goedkopere waveboards okee zijn voor een jongen van 8? Volgens streetsurfing niet natuurlijk, maar ik ga echt geen 129 euro uitgeven aan een mislukt skateboard.
Hierna isse klaar. Dit was de wensenlijst, zo er niet aan te voldoen valt kiest de sint zelf wel wat uit.
woensdag 18 november 2009 om 21:48
Ik heb hem voor mijn dochter gehaald bij sidder.nl Daar kostte hij volgens mij 50 euro als ik me goed herinner. Maar is alweer een paar maandjes geleden.
Hij bevalt prima, word dagelijks gebruikt. Echt onwijs leuk ding. Dochterlief is wel 11, maar hier op school hebben ook de jongeren zo`n ding. En allemaal van dezelfde webwinkel.
Hij bevalt prima, word dagelijks gebruikt. Echt onwijs leuk ding. Dochterlief is wel 11, maar hier op school hebben ook de jongeren zo`n ding. En allemaal van dezelfde webwinkel.
donderdag 19 november 2009 om 07:23
donderdag 19 november 2009 om 10:40
Op marktplaats staan er ook een hoop :
http://www.marktplaats.nl ... akversies.html%3Fxref%3D1
- ik dacht trouwens dat je bedoelde dat jij een "techniekdoos" was , en wilde weten hoe een waveboard werkt -
http://www.marktplaats.nl ... akversies.html%3Fxref%3D1
- ik dacht trouwens dat je bedoelde dat jij een "techniekdoos" was , en wilde weten hoe een waveboard werkt -
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 19 november 2009 om 11:43
vrijdag 20 november 2009 om 13:58
Ik heb bij Halfords de Ripstik Air gepakt. Die is uit een stuk plastic vervaardigd. Lola, is dit dezelfde als die van je dochter of heeft die van je dochter een metalen of plastic buis in het midden zoals de duurdere modellen?
Anyway, ik heb geyoutubed op het ding en het lijkt te voldoen voor mijn jongens (die echt geen trucks durven uithalen).
Moppetoet, ik vind zo'n Spektro doos best wel vrouwenelectronica. Overzichtelijk, simpel, kun je niet veel mis mee. En ik dacht dat ik met dat spul al een plekje op de T.U. had gereserveerd voor Oudste
Anyway, ik heb geyoutubed op het ding en het lijkt te voldoen voor mijn jongens (die echt geen trucks durven uithalen).
Moppetoet, ik vind zo'n Spektro doos best wel vrouwenelectronica. Overzichtelijk, simpel, kun je niet veel mis mee. En ik dacht dat ik met dat spul al een plekje op de T.U. had gereserveerd voor Oudste