Belly Bandit

19-11-2009 15:16 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met het gebruik van de Belly Bandit? Ik wil dit graag gaan gebruiken na de zwangerschap maar wil eerst wat ervaringen lezen.

Alvast bedankt!
Ik heb gegoogled en vind het een hoop geld, waarom zou je dit willen (afgezien van het schoonheidsaspect?) Vroeger werden er 'sluitlakens' gebruikt en dat werkte ook al niet...
Vond het zelf ook een beetje een raar ding, hoorde van andere vrouwen dat het wel prettig kan zijn als je na de bevalling veel last hebt van je rug.

Maar voor het doeleinde waarvoor hij eigenlijk op de markt is....nee, aan mij niet besteed.
En met dat ik dit typ, zie ik onderaan de pagina een advertentie voor een zwangerschapspiercing?!?!

WTF?
.. ik zie een ad over "bijzondere kinderen"

Dat terzijde, ik heb een "gewone" sluitlaken gekocht. Dus niet rekbaar en wat breder. Op marktplaats voor een paar euro. Heb er heel positieve verhalen over gehoord. Ben benieuwd straks, nog een paar weken.
Computer says nooooo
Ik denk dat het onzin is. Ik ben ook bevallen in juni en zonder sluitlaken of wat dan ook is het toch weer goed gekomen. Gewoon lekker genieten van de tijd na de bevalling, dan komt het vanzelf goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven