Een compliment geven.
dinsdag 17 november 2009 om 09:37
Hoe vinden vrouwen het als een man op straat ze een compliment geven over hun uiterlijk, kleding of geurtje. Ik merk dat ik vaak op het punt sta om een compliment of opmerking te maken maar dat heel vaak niet doe omdat ik het niet durf. Terwijl ik vaak oprecht iets mooi vindt ik reageer dan op de kleur van de kleding, geurend haar door de shampoo of een lekkere parfum.
Ik zal niet ontkennen dat ik het ook leuk zou vinden als uit een compliment een gesprek volgt. Een compliment maken is ook een manier om contact te maken. Is daar wat mis mee vraag ik mij dan af?
Groet,
Ronald
Ik zal niet ontkennen dat ik het ook leuk zou vinden als uit een compliment een gesprek volgt. Een compliment maken is ook een manier om contact te maken. Is daar wat mis mee vraag ik mij dan af?
Groet,
Ronald

donderdag 19 november 2009 om 15:20

donderdag 19 november 2009 om 15:21
quote:Laurie190 schreef op 19 november 2009 @ 15:19:
De meningen zijn verdeeld zie ik..
Ik zou 't ook leuk vinden om 'n complimentje te ontvangen!
Maar dan ligt het er ook nog aan van wat voor persoon...
Helemaal niet verdeeld, iedereen vindt een compliment op zijn tijd leuk toch?
Maar een compliment als inkoppertje om "contacten op te doen"...
De meningen zijn verdeeld zie ik..
Ik zou 't ook leuk vinden om 'n complimentje te ontvangen!
Maar dan ligt het er ook nog aan van wat voor persoon...
Helemaal niet verdeeld, iedereen vindt een compliment op zijn tijd leuk toch?
Maar een compliment als inkoppertje om "contacten op te doen"...
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:18:
[...]
Dat is wat jullie er van maken, dat is jou perceptie...daar kan ik niets aan doen.Dat heb je mis. Er is hier een hele grote groep vrouwen én 1 man die precies dezelfde indruk van jou hebben. En toch hou jij vol dat dat óns probleem is. Als dat nou alleen hier het forum was zóu je een punt kunnen hebben. Maar in het dagelijks leven gaat het niet heel veel beter, kennelijk. Dus je kunt blijven roepen 'ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek' of je kunt kijken hoe het komt dat mensen hier massaal hetzelfde beeld van jou hebben.
[...]
Dat is wat jullie er van maken, dat is jou perceptie...daar kan ik niets aan doen.Dat heb je mis. Er is hier een hele grote groep vrouwen én 1 man die precies dezelfde indruk van jou hebben. En toch hou jij vol dat dat óns probleem is. Als dat nou alleen hier het forum was zóu je een punt kunnen hebben. Maar in het dagelijks leven gaat het niet heel veel beter, kennelijk. Dus je kunt blijven roepen 'ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek' of je kunt kijken hoe het komt dat mensen hier massaal hetzelfde beeld van jou hebben.
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:18:
[...]
Dat is wat jullie er van maken, dat is jou perceptie...daar kan ik niets aan doen.Kun je dan aangeven wat jouw doelstelling is met compliment maken? Je geeft aan dat je contact wilt (met vrouwen in jouw leeftijdscategorie, dit laatste vul ik maar even aan, zeg het gerust als ik verkeerd zit)? En wat wil je dan met dat contact? Kun je hier antwoord op geven?
[...]
Dat is wat jullie er van maken, dat is jou perceptie...daar kan ik niets aan doen.Kun je dan aangeven wat jouw doelstelling is met compliment maken? Je geeft aan dat je contact wilt (met vrouwen in jouw leeftijdscategorie, dit laatste vul ik maar even aan, zeg het gerust als ik verkeerd zit)? En wat wil je dan met dat contact? Kun je hier antwoord op geven?

donderdag 19 november 2009 om 15:30