Een compliment geven.
dinsdag 17 november 2009 om 09:37
Hoe vinden vrouwen het als een man op straat ze een compliment geven over hun uiterlijk, kleding of geurtje. Ik merk dat ik vaak op het punt sta om een compliment of opmerking te maken maar dat heel vaak niet doe omdat ik het niet durf. Terwijl ik vaak oprecht iets mooi vindt ik reageer dan op de kleur van de kleding, geurend haar door de shampoo of een lekkere parfum.
Ik zal niet ontkennen dat ik het ook leuk zou vinden als uit een compliment een gesprek volgt. Een compliment maken is ook een manier om contact te maken. Is daar wat mis mee vraag ik mij dan af?
Groet,
Ronald
Ik zal niet ontkennen dat ik het ook leuk zou vinden als uit een compliment een gesprek volgt. Een compliment maken is ook een manier om contact te maken. Is daar wat mis mee vraag ik mij dan af?
Groet,
Ronald

vrijdag 20 november 2009 om 17:40
Ik liep laatst op straat, toen er een jongen van een jaar of 17 van Noord-Afrikaanse komaf aan kwam lopen. Waar ik - eerlijk is eerlijk - verwachtte dat er gesis zou komen, bekeek 'ie me eens goed en zei volkomen oprecht: "Wat zie je er leuk uit". Om vervolgens gewoon weer door te lopen. Ik dacht echt dat ik ter plekke verliefd werd op die jongen, mijn dag kon niet meer stuk.