zwanger:)

12-11-2009 04:53 39 berichten
We waren al begonnen bij een vruchtbaarheidskliniek, eisprong zat deze maand aan de kant waar ik geen eileider meer heb, en toch ben ik nu zwanger! Zomaar! Hartstikke positieve test vanmorgen.

Kom net van de gynaecoloog en ze kunnen nog niet zien waar het zit (helaas). Maar de kans dat het weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is schat hij niet hoog ik. Ik durf dus nog niet echt blij te zijn, maar oh, wat is dit gaaf:)

Zo, ik moest t even kwijt hoor!
Alle reacties Link kopieren
heb je je ouders al gebeld?
Ja, net!

Ze waren hartstikke blij!
Gefeliciteerd!
Ik heb trouwens al wel een week buikkrampen, alsof ik ongesteld ga worden. Zou dat nog iets betekenen? Kent iemand dit? (oh mijn god, ik wordt ook zo'n muts die dit soort dingen op t forum vraagt...)
quote:sharra schreef op 12 november 2009 @ 11:21:

Ik heb trouwens al wel een week buikkrampen, alsof ik ongesteld ga worden. Zou dat nog iets betekenen? Kent iemand dit? (oh mijn god, ik wordt ook zo'n muts die dit soort dingen op t forum vraagt...)Dat had ik ook: pijn! Bij mij was het de baarmoeder die zich oprichtte (en dat hoort, wees gerust).
Oh, dat zou mooi zijn, dan zit 't op de goeie plek!

Aaarg, ik voel echt ineens elk pijntje en krampje...pfff lijk wel zo'n viva-muts
Hoort er allemaal bij Sharra. Wanneer mag je terugkomen bij gyn? Je kan helaas tot dan alleen maar geduld hebben. Hoe moeilijk ook. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het zeker wilt weten.
Gefeliciteerd!
quote:gizz schreef op 12 november 2009 @ 14:58:

Hoort er allemaal bij Sharra. Wanneer mag je terugkomen bij gyn? Je kan helaas tot dan alleen maar geduld hebben. Hoe moeilijk ook. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het zeker wilt weten.

Aankomende donderdag gaan ze nog een echo maken.

Ik voel me wel steeds zwangerder, het idee went al wel een beetje!
hiep hiep hiep

HOERAAAAA!

Het zit op de goede plek, ik ben volgens de echo van vanmorgen ruim 5 weken zwanger!

Wat een opluchting zeg!
Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!!
Computer says nooooo
Haha, en ik heb de hele week al ontzettend veel zin in een wijntje! De geur alleen al...

Stom is dat, ik drink bijna nooit, en nou het niet mag.....
Gefeliciteerd! goed nieuws weer, en nu maar aan het druivensap haha...
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven