Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:14:

*haalt zakken vast leeg, doet schoenen uit en zet ze netjes in het rekje bij de ballenbak*En geen ballen uit het bad gooien hè!
Ik ga vanavond mijn schoentje zetten, wellicht vind ik er wel een waarschuwing in 's ochtends.
Libelle is overigens heel rustgevend. Je krijgt gemiddeld eens in de 3 weken een reactie.

Kun je met een gerust hart een weekendje weg enzo..

Terwijl je hier niet eens op je gemak een half uurtje uit kunt trekken om tegeltjes uit te zoeken.
Zoals ik in een ander topic al schreef, ik ben inmiddels telepathisch verbonden met het forum. Anders mis je zooooveel. Momenteel ben ik in de kroeg aan het pokeren bijvoorbeeld.
Tis nie eerlijk! Echt ik wil ook meldingen hebben, zodat ik mijn niet leven er op aan kan passen!
Jij moest zo nodig andere dingen doen Dushi

*Sprak zij vanaf de wc*
Ik was ook huishoudelijk bezig andere dingen aan het doen en was me van de hele ophef totaal niet bewust totdat ik mijn mailbox opende...

Ik wil ook telepatisch verbonden zijn, hoe doe je dat?
Geef jullie nummer maar. Echt je mist niks meer. Beloofd!

quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 23:39:

Geef jullie nummer maar. Echt je mist niks meer. Beloofd!

Die heb je al en toch mis ik van alles....
Ja sorry Min, ik dacht: laat ik maar eens wat doen met mijn leeefun. Maar merk wel dat je dan weer een hoop mist.
Niemand heeft jou ooit gesommeerd een leven te hebben Dushi
Ken er toch een aantal die beweerden dat ik al geen leven had omdat ik alleen maar op het forum zit. Ik dacht, laat ik nu eens onvoorspelbaar zijn. En dan mis je weer iets anders. Nou ja, shit happens..
Jee zeg,ik heb wat gemist geloof ik.

Een hoop waarschuwingen voor wat dollen begrijp ik?

Dan heb ik de dans ontsprongen omdat ik het gemist heb denk ik.

Nou ja,was er niet bij dus kan/mag er niets over zeggen eigenlijk.

Toch gaat dit natuurlijk dweilen met de kraan open worden als er met de neus op ieder topic gezeten gaat worden.

En ja de grens is soms moeilijk te trekken.

Nu moet ik wel zeggen,ik zie de laatste tijd een hoop verdachte topic's

Maar misschien zie ik dat alleen.
Ik mis ook altijd alles, ben ik er een keer bij (met heeel bescheiden reacties) gelijk een ws
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:iry schreef op 19 november 2009 @ 23:49:

Jee zeg,ik heb wat gemist geloof ik.

Een hoop waarschuwingen voor wat dollen begrijp ik?

Dan heb ik de dans ontsprongen omdat ik het gemist heb denk ik.

Nou ja,was er niet bij dus kan/mag er niets over zeggen eigenlijk.

Toch gaat dit natuurlijk dweilen met de kraan open worden als er met de neus op ieder topic gezeten gaat worden.

En ja de grens is soms moeilijk te trekken.

Maar misschien zie ik dat alleen.Nee hoor, valt mij ook op. Vandaar dat ik ook een keer zei " ik vind het een ongeloofwaardig verhaal"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:41:

[...]

Die heb je al en toch mis ik van alles....

Heb ik jouw nummer?

Heb jij de mijne ook?

Stuur me ff een sms dan! Dan sla ik hem op!

Je mist bijna niks meer dan.

Ploegendienst draaien?
Ah jij ook al?

Jee zeg.
Ok zal eerlijk bekennen.

Doordat ik veel verdachte topic's zag heb ik retecool door zitten spitten.

Hoe paranoia ben je, heb niets kunnen vinden, maar misschien zit heel libelle zich wel suf te lachen.
quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 23:52:

[...]

Heb ik jouw nummer?

Je hébt 'm misschien niet maar kan 'm wel vinden.

Ergens... op een andere site...en nee, niet op Libelle!
Op Libelle valt niet veel te lachen hoor, daar is alles bloedserieus
Hmm....maar misschien juist daarom Min.
En 3 weken wachten op antwoord volgens floor , ik vind 1 avond op en ander topic hier al te veel.
En ik heb zelfs zo zitten sherlocken dat ik dacht,ze zullen dit keer wel in geheimtaal oproepen.

Dus heb ik ieder onderwerp waar ik een cryptische omschrijving in zag geopend.

Ja...best triest eigenlijk.
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:57:

[...]

Je hébt 'm misschien niet maar kan 'm wel vinden.

Ergens... op een andere site...en nee, niet op Libelle!

Ik zoeken..... enne da's dus niet m'n sterkste kant!

Ik stuur je wel ff een bericht met m'n nummer.
quote:iry schreef op 19 november 2009 @ 23:49:

Maar misschien zie ik dat alleen.Die zie ik ook Iry, alleen ik zeg er dus niets van. Zelfs niet tegen Angels. Heb er ff geen zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven