de vernieuwde cup-a-soup

20-11-2009 15:02 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik vind die vernieuwde cup-a-suops echt vreeeeselijk vies!

Vooral de kip en de champignon zijn niet te eten.

De rest ook niet.......

Echt jammer.

Dat moest me even van 't hart. Ik eet 't nogal vaak op m'n werk..
tomatencreme is ook al zo vies geworden!
Hebben ze het zout eruit geknikkerd?
.
Volgens mij is het tegenwoordig zonder geur- kleur- en smaakstoffen. Ik eet ze niet, want ik vind mijn eigen zelf gemaakte soepjes veel lekkerder
...
Maarrrr, een pan soep meenemen naar je werk ik ook zo wat...
Jaaa tuurlijk is verse soep veeeel lekkerder.

Maar hier op kantoor is het toch wel lekker om om 4 uur (ofzo)een cup-a-soupje te nemen! Maar nu zijn ze gewoonweg goor geworden. Getsie.
Ik bedoel:

Verbeterd recept!!! nu nog lekkerder!!! bladiebla

Gewoonweg GOOR!
.
quote:2Italy2 schreef op 20 november 2009 @ 15:15:

Maarrrr, een pan soep meenemen naar je werk ik ook zo wat...Tja, da's waar. Maar ik weiger ook om dit soort chemische troep te eten. Dan maar iets anders tussendoor.
...
De erwtensoep is ook al zo vies! Ik had cup-a-soup gemaild dat ik het erg vies vond. Kreeg als antwoord dat er meer natuurlijke ingredienten gebruikt zijn en daardoor zijn er geen smaakversterkers meer nodig (kortgezegd). Het was natuurlijk uitgebreid getest en lekker bevonden... Een paar weken later kreeg ik 2 pakjes soep om te proeven. De ene (c-a-s-special bospaddestoelen) ging wel, de andere heb ik nog niet geproefd.
anoniem_70882 wijzigde dit bericht op 20-11-2009 15:26
Reden: was iets te positief
% gewijzigd
Tis inderdaad TROEP nu..

Heb laatst iets met bospaddenstoelen geproeft. Bluh! Niet lekker. Dacht al dat het aan mij lag!
Getver ja.. de erwt!!

Het klinkt misschien belachelijk, maar ik verheugde me altijd op m'n 4-uur-soepje....

Irriteert me echt.
Bij de champignons hebben ze nu ham gepleurd...brrrrr
quote:swirly schreef op 20 november 2009 @ 15:23:

Tis inderdaad TROEP nu..

Het was troep, ze hebben geprobeerd om nu zo weinig mogelijk smaakversterkers e.d. te gebruiken.

Je hebt gewoon je smaak verpest door deze soep te eten Dat is wat E-nummers met je doen.
...
Ik was altijd groot fan van de tomatencremé. Op een gegeven moment kregen we de vernieuwde versie op het werk. In het begin vond ik het ook niet zo lekker. We zijn nu een paar weken verder en ik begin er aan te wennen. Dacht van de week zelfs: mmm, heerlijk zeg!

Voor mij was het dus een kwestie van tijd.
De kippensoep is echt heel vies geworden !!

Maar de groentesoep is er ietsjes op vooruit gegaan
O gelukkig ik ben niet de enige. Ik nam altijd de kippensoep mee naar mn werk voor tussen de middag. Ik ben nu overgestapt naar een opkikker. Want ik vind de vernieuwde ook helemaal niet lekker. Hij smaakt heel erg naar kruiden!
Volgens man was ik gek dat ik verschil proef, maar ik vind de 'vernieuwde en verbeterde versie' ook echt smerig!
Zit er minder zout in?
Ik heb pas de champignonvariant die mijn man voor zichzelf had gemaakt opgedronken, terwijl ik mosterdsoep bij hem had besteld. Ik had niks in de gaten, allebei witte soep.
quote:Liedjepiedje schreef op 20 november 2009 @ 15:44:

O gelukkig ik ben niet de enige. Ik nam altijd de kippensoep mee naar mn werk voor tussen de middag. Ik ben nu overgestapt naar een opkikker. Want ik vind de vernieuwde ook helemaal niet lekker. Hij smaakt heel erg naar kruiden!

Ja ik vond hem behoorlijk knoflook achtig smaken......

Niet lekker in ieder geval. Gelukkig heb ik nog zakjes oude smaak liggen
De kids hier vonden de 'verbeterde' chinese kip afschuwelijk! Ik kon het niet voor ze voorproeven of keuren, maar hun gezichten zeiden genoeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven