A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Gefeliciteerd met het aanstaande kleinind Purple! Wat leuk dat je al een kleinkind van 5 hebt. (ik zal niet weer de fout maken met de smilie die ik eerst voor een kus aanzag )
Dankjewel Mik!
Heeee, wat leuk Purple, weer oma!

Ik vind het wel handig, dat je ingelogd blijft, eigenlijk. Wat ik wel vervelend vind is dat je voor je smileys inderdaad dat andere scherm moet aanklikken. De minder uitgebreide optie mag van mij ook wel vervallen.

Morgen lekker een dagje Texel, mijn moeder en haar man even overvallen met 9 man visite, hahaha.
Ik vind het scherm ook tamelijk ongelukkig onder de openingspost staan. ik denk elke keer dat er wat met het forum of mijn pc is . Pas na enige keren verversen bedenk ik me dat ik omlaag moet scrollen
Oh wat hebben jullie veel geschreven!

Dee, ik hoop met je mee dat het niks ernstigs is met je moeder!

Purple wat heerlijk dat je weer oma wordt! Van harte gefeliciteerd!!

Dreamer, ik zag je bij het RA topic! Toevoeging later: er volgt nu een uitgebreid gezondheidstechnisch verhaal. Sla het gerust over bij geen interesse, het duurt tot het einde van mijn posting.

Het topic SLE is trouwens ook wel interessant om door te lezen. Ik heb daar zelf even op gezocht ook vanwege de uitslag die ik kreeg door onbeschermd in de zon te liggen. Dacht toen dat het een koortsblaar was maar hij was zo groot en zo specifiek als reaktie op zonlicht dat ik me al afvroeg of het wel een koortsblaar was. Bovendien hielp de zovirax niks.

Ik herken veel in de symptomen van SLE en ik heb ook het medicijn plaquenil gehad vroeger, een medicijn dat veel bij SLE gegeven wordt. Ik reageerde daar weer allergisch op maar goed, dat is weer een ander verhaal.

Ik denk ook, ik was toen nog zo jong, wie weet is me ook wel niet alles verteld vroeger en was het al heftig genoeg dat ik RA had.

Maar alles bij elkaar de artritis, de hoofdpijn, de uitslag in mijn gezicht, gevoeligheid voor de zon, de gezwollen gewrichten tijdens het slikken van de pil ja dat doet bij mij wel een belletje rinkelen.

He eigenlijk kan ik dit verhaal beter onder gezondheid plaatsen, daar past het beter thuis.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Leuk, Texel! Wij zijn in juni een midweek geweest, had het er reuze naar mijn zin!
Ik ga slapen! Truste!!
Truste Purple.

Jas ik hoop voor je dat er uitsluitsel komt, wat het ook is. Een naam is beter dan niks weten. Plaquenil, gut dat heb ik ook nog gehad, maar daar reageerde ik niet op en er was nog iets mee, maar ik weet al niet eens meer wat.
Als het goed is heb ik nu ook een plaatje, ik zie hem zelf wel iig, dat vind ik nou humor:-)

Heb nog een heleboel andere plaatjes opgeslagen, dus ik zal nog wel eens veranderen, mijn naam ga ik nog even over nadenken, maar dit is ook wel lollig.

Natuurlijk heb ik belangstelling voor jouw verhaal Jasmine, ben nog steeds erg moe, maar ik ga het binnenkort eens allemaal goed lezen.

Ik moet toegeven dat ik die avatars toch wel leuk vind bij dit forum, het is verder lekker strak en duidelijk, en zo laat iedereen weer een ander stukje van zichzelf zien.

Het is trouwens niet de bedoeling dat het zichtbaar is dat ik on-line ben, heb niet voor niks geen msn meer, dat heb ik bij mijn profiel ook niet aangevinkt.

Kan me voorstellen dat je andere dingen gaat denken Dee, maar gelukkig rookt jouw moeder niet!!

Ze zitten te springen om leraren Dreamer, dus je kunt zo aan de slag als je wil.

Het fijnste is als de kinderen lekker in hun eigen bed liggen te slapen, dus je moet als moeder vaak slikken en vrolijk afscheid nemen.

Goed dat je bij de dokter geweest bent!

Slaap lekker Purple, en andere die gaan slapen, ik zie het hertje van Carlien nog hiernaast:-)))
.
Ik zie de paarse nove van Purple wel, maar niet het hertje van Carlien. Edit: ik zie ook nog iemand met de nick rothondje voorbij komen

Twin ik kan je tekst niet goed lezen, maar ik zie je iig niet online. als het goed is ziet men mij ook niet online, want dat bepaal ik zelf nog wel of ik online zichtbaar ben of niet. Op msn sta ik vaak offline, waarbij ik me online aanmeld als ik iemand wil spreken

Mijn hyves echter beginnen meer mensen te vinden. Laatst al een oude middelbare schoolvriendin en vanavond weer 2 oud MBO-genoten Er blijken dus echt mensen te zijn die actief op mij zoeken dat had ik nu nooit gedacht
Oh het was misschien wat verwarrend wat ik schreef, het loopt iig wat door elkaar.

Het bloedonderzoek wat ik vandaag had is voor het grote noordelijk onderzoek dat 30 jaar lang gaat lopen, niet specifiek ivm reuma maar meer algemeen volgen ze families gedurende meerdere generaties.

En wat ik zostraks schreef is meer eigen ervaringen ivm de reuma.

Hoop maar dat het zo te volgen valt.

Misschien helpt het als ik zeg dat ik een hoop getypt heb maar dat er weinig aan de hand is, tenminste niet iets dat niet had. Ach Roosvrouw zegt het altijd zo mooi, dat lukt mij niet zo goed.

In ieder geval, geen zorgen om mij!

Carlien, heel veel plezier op Texel morgen! Leuk!! Geniet er lekker van!

Twins, hahahaa grappig plaatje!! Trouwens, ze zijn er nog mee bezig om er voor te zorgen dat het straks ook echt werkt als je liever niet zichtbaar online bent hier. Nu werkt dat nog niet goed.

Oh shit ik ontdek nu pas dat ik in het reageervenster zonder smilies zit... :((

Oh ik ga ook slapen, ik word gewoon moe van mezelf, dat geklets.

Oke, slaap lekker allemaal. Jullie zijn vast al onder zeil. Ssssstttt.
sstt nee hoor, ben nog wakker
ik zie nu dus wel Twins online Ziet iemand mij weleens online? Ik heb dus die mogelijkheid ook uit staan..........
Oh leuk dat je ook nog wakker bent!

Ik weet zo niet meer of ik jou wel eens online zie bij wiehier.

Ik zie mezelf iig nooit.
Ow ik zag jou vanavond eerder wel online, maar ineens was je weg.

Hoe is het met jou? Ik word echt gek van mijn lijf (zie ook mijn post op het reumatopic)

Leuk trouwens dat je vriendjes met me wilt zijn, heeft alleen heel wat voeten in aarde gehad gister om je te accepteren Viva deed niet goed, Carlien mocht ik gister helemaal niet accepteren van viva, sterker nog, ik mocht niet eens op de site
Ja ik las net je reaktie bij het RA topic. Wat erg dat je al sinds april zo'n pijn hebt.

Ik kan de weg naar het RA topic ook niet altijd vinden, dwz zelfde soort van niet willen weten maar ondertussen lees ik wel vaak mee.

Gisteren deed het forum heel raar. Gelukkig vandaag beter.

Tja de mail die je krijgt van viva als je als vriendjes geaccepteerd bent vind ik hilarisch.
Nog leuker, je kunt jezelf ook uitnodigen om vriendjes te worden met jezelf. Daar kwam ik net achter toen ik verkeerd klikte
Heeeejjj ik zie mezelf online!! Voor het eerst bij wiehier!

Ik ga trouwens nu echt slapen. Zoon gaat morgen naar Lowlands en zijn paspoort is gelukkig weer terecht na een middag gescheld, gezoek en tropische temperaturen.

Slaap lekker voor straks en heel veel sterkte met de pijn.
quote:mik25 schreef op 16 augustus 2007 @ 01:22:

Nog leuker, je kunt jezelf ook uitnodigen om vriendjes te worden met jezelf. Daar kwam ik net achter toen ik verkeerd klikte Hahahaa dat is leuk, vriendjes met jezelf!! Dan krijg je mail van viva dat de vriendschap bevestigd is.
Slaap lekker Jassemientje Ik hoop dat Zoonjas het leuk heeft op Lowlands
Hoihoi

Mik, wat heb jij een mooie avatar! Die van Tweeling heeft (nu) een berichtje geen plaatje, jammer, ik had 'm wel willen zien.O_O

Ah Jasmine, jij doet mee aan dat onderzoek? Ik had me ervoor aangemeld, maar die aanmeldingen verliepen via de huisarts en de mijne doet volgens mij aan zulke dingen niet mee. Ik was wel benieuwd naar de erfelijkheid van een aantal gezondheidsklachten van m'n moeder (hoge bloeddruk/suiker/cholesterol) aangezien ze altijd gezond geleefd heeft maar haar vader al vroeg aan een hartaanval overleed. Nu las ik trouwens laatst dat stress tijdens de zwangerschap deze klachten op latere leeftijd ook zou kunnen veroorzaken en laat m'n moeder nou middenin de oorlog in Rotterdam geboren zijn, m'n opa zat in Duitsland en m'n tante was bijna 2. Ik denk dat m'n oma in die tijd behoorlijke stress had, denk je niet? Daar gaat dan de erfelijkheidstheorie, voor mij wel rustig, want m'n moeder had totaaaal geen stress, toen ze zwanger was van mij

Ik zie mezelf dus nooit online, hiero. Nouja, IK weet dat ik het ben, dat is ook wel genoeg.

Toevoegen aan favorieten kan ik nu ook, alleen.. niet thuis, wel op het werk

m'n meest gangbare smileys 'ken' ik inmiddels, trouwens, dus is het niet erg als ik in het verkeerde reageerschermpje zit, maar ik vind het wel raar, dat je er 2 hebt. Met het oude oude forum, bleef je toch trouwens ook ingelogd? Ikke wel, thuis. Hier op het werk maak ik gewoon aan 't eind van de dag de cookies en dergelijke 'schoon', en de map geschiedenis. Dan zijn gelijk alle gegevens weg.

Ik denk niet dat ik terugkom bij het reumatopic Jasmine, want dat heb ik gelukkig niet (tenzij ik het dus wel heb, weet ik veel of ik daarop onderzocht word) Bij het onderwerp SLE schrok ik inderdaad wel, want dit kwam heel dichtbij met de symptomen, maarja, dat heb je met vage klachten, die komen overal dichtbij. Maar 'moeder van vriendje' had ook SLE. Daarna kanker en is ze dus overleden, maar dat geeft wel extra schrik.

Ach, ik weet al dat ik chronisch last heb van pijn, hoofdpijn, eczeem en tegenwoordig dus draaierigheid. Als het een naam heeft, is het op zich niet zo heel erg, als er een behandeling is alleen maar mooi, toch?

Later is nu
En purple, gefeliciteerd met weer oma worden! Mooi lijkt me dat, maar ik moet er nog even op wachten (hoop ik )
Later is nu
Ha Dreamer, misschien moet je een poging doen om de avatar van Twins te lezen.

Wat jammer dat je niet mee kon doen aan dat onderzoek omdat je huisarts niet meedoet. Wij kregen van onze huisarts hier een uitnodiging. Maar wat ik er van begrepen heb is dat ze hier beginnen en dan langzamerhand uitbreiden en dat dit hier nog maar de try-out is dus wie weet mag je straks toch wel meedoen.

He dat wist ik niet dat stress tijdens de zwangerschap op latere leeftijd dat soort klachten kunnen veroorzaken.

Mijn vader heeft ook die klachten en is ook in de oorlog geboren.

Ja ik denk wel dat ze toen veel extra stress hadden.

Tja die vage klachten, dat is altijd de ellende daarmee, het past bij zoveel dingen.

Ik vermoed dat ze bij jou wel de bloedbezinking testen en daarmee valt te zien of je last hebt van ontstekingen in je lichaam.

Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek, over een week, anderhalve week of zo?
de dokter zei 'vrijdag' maar ik denk niet dat hij morgen bedoeld

er wordt ook getest op th4 (oid) waarvan ik weet dat dat voor je schildklier is en kreatine, maar waar dat voor is?, glucose, suiker dus en nog iets.

ik wil dan ook achteraf wel weten waarop getest is, eigenlijk, zodat ik voor mezelf deze zaken ook uit kan sluiten
Later is nu
ik krijg net een 'aha-erlebnis'

misschien is het wel lógisch dat je jezelf nooit ziet bij 'wie hier'. Je wéét tenslotte wel dat je er bent en het zou dus niet toevoegen.. *plingggg*

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven