Over angels, beleid en discussies

20-11-2009 12:57 3177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Ik ben er weg van.... ff! BAD neemt waar.

Q. have fun!

Pfff.... nieuw huis of verbouwen?

Wat een dilemma...
ghehehe....wich reminds me...ik mag met moeders mee naar het margriet winterfair spektakel...lord help me...

Ik zal verslag uitbrengen van deze dramatische wending in mijn normaal gesproken redelijk saaie en onbewogen leventje.....
quote:lunaan schreef op 20 november 2009 @ 17:42:

Gisteren voor het eerst echt actief op het forum bezig, en nu zie ik dat ik een waarschuwing heb! Voel me weer helemaal terug op de middelbare school, waar ik de eerste week ook altijd de les uit werd gestuurd.

Mm nog niks geleerd. Damn.

Maarre wat betekent dat precies die waarschuwing? Mag ik nou geen grapjes meer maken?Ja Lunaan, het viel me al op dat jij als nieuweling er nogal hard invloog. Een waarschuwing betekent dat er een stevig onderhoud met je ouders/verzorgers zal plaatsvinden. Bij nog een waarschuwing (waarvan je maar nooit weet wanneer die komt) word je onherroepelijk geschorst. Geen bezwaar mogelijk
* heb ik zojuist echt en publique gepost dat ik naar de margriet winterfair ga of heb ik het alleen gruwelend bedacht....*
Ik heb de hele dag geoefend op serieus zijn.

De kinderen vonden me eng.
quote:lunaan schreef op 20 november 2009 @ 17:42:

Gisteren voor het eerst echt actief op het forum bezig, en nu zie ik dat ik een waarschuwing heb! Voel me weer helemaal terug op de middelbare school, waar ik de eerste week ook altijd de les uit werd gestuurd.

Mm nog niks geleerd. Damn.

Maarre wat betekent dat precies die waarschuwing? Mag ik nou geen grapjes meer maken?

Nee de komende 2 weken mag je geen grapjes meer maken!

Dat is alles.

Zijn DE 12 al compleet?

Wie maakt er een lijstje?
Knijpt Suus, wordt wakker, snel.
quote:meds schreef op 20 november 2009 @ 17:41:

kut mag je niet zeggen minny, ook niet in een 10lettergrepenwoordWaarom mag ik geen kut zeggen? Wat is er mis met het woord kut? Kut is toch een normaal woord? Zover ik weet is kut gewoon correct Nederlands? Wat een gekut over zo'n kutwoord als kut zeg.....
quote:floor72 schreef op 20 november 2009 @ 17:42:

Pfff.... nieuw huis of verbouwen?

Wat een dilemma...

Nieuw huis zei ik toch!

Wel luisteren naar mama he?
Ja een lijstje van oceans twelve
quote:mamalief schreef op 20 november 2009 @ 17:44:

[...]

Nieuw huis zei ik toch!

Wel luisteren naar mama he?kan het een beetje serieus ja?
Wanneer moeten jullie onder leiding van de concierge blaadjes gaan harken na school?
Hou op met dat gekut Minny, ik zou haast gaan denken dat je gekut afleidbaar is van een gebrek aan gekut.
ik moet eerst de plee poetsen met een oral B plus ultra
quote:meds schreef op 20 november 2009 @ 17:45:

[...]

kan het een beetje serieus ja?Ik post voortaan zonder smileys dus ben ik serieus.
quote:zusenzo schreef op 20 november 2009 @ 17:46:

Hou op met dat gekut Minny, ik zou haast gaan denken dat je gekut afleidbaar is van een gebrek aan gekut.Nah, wat een kutopmerking zeg!
waar blijft dat lijstje? En kan er geen icoontje komen bij je avatar waardoor iedereen kan zien dat je op de schopstoel zit?
Ow meds dat is nog eens een idee zeg... een soort van schandblok naast je avatar., geplaatst door de angels die dan uiteraard toegang hebben tot jouw profiel en de daarbij behorende fotootjes etc....
quote:meds schreef op 20 november 2009 @ 17:45:

[...]

kan het een beetje serieus ja?

Pffff.... ik open wel een topic. Ik ben zo'n 3 uur weg, dus leef jullie uit!

Ik ga 'm ook lekker op de verkeerde pijlerT openen, maar de angel is er toch niet tot maandag....
Oeh, zijn we mod-loos het hele weekend?
quote:dangeensuus schreef op 20 november 2009 @ 17:49:

Ow meds dat is nog eens een idee zeg... een soort van schandblok naast je avatar., geplaatst door de angels die dan uiteraard toegang hebben tot jouw profiel en de daarbij behorende fotootjes etc....Ja dan kan iedereen zien dat je stout bent geweest, is ook goed voor preventie
als de kat van huis is.....
Hmmm, neem je me gekut nou serieus, das kut
nee KAT als de KAT van huis is
Al onze avatars moeten boevenpakjes aan zoals de "boze jongens"in de donald duck.

En papier prikken op het schoolplein...zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven