Over angels, beleid en discussies

20-11-2009 12:57 3177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
@Q: Oke, dan laten we het daarbij.

Beterschap Meds!
quote:tijgermeisje schreef op 20 november 2009 @ 17:24:

meds beterschap!

Hoe zit dat met e-mail verkeer met n angel en het daar hier over hebben? Ik weet nu nl. waarvoor die waarschuwing was en ik hou het op n misverstand.snap ik niet. Ik vind het een goede regel om niet in het openbaar te praten over een prive correspondentie met een angel
quote:qwertu schreef op 20 november 2009 @ 17:25:

In het geval van de vrouwen zou dat vriendinnetjes zijn, Yas.

En ik moet er nog even over nadenken hoor, of ik wel vriendinnetjes wil zijn met zo'n bende zeurende gekwetste kut-ego's.

(Doet u mij maar een waarschuwing, Five. Dan ben ik gewoon solidair, kunnen we dat ook weer achter ons laten. )Tssssk....gewoon doorgaan he? Alsof ik vriendjes wil zijn met een klikkerdeklikkert!

quote:qwertu schreef op 20 november 2009 @ 17:25:

In het geval van de vrouwen zou dat vriendinnetjes zijn, Yas.

En ik moet er nog even over nadenken hoor, of ik wel vriendinnetjes wil zijn met zo'n bende zeurende gekwetste kut-ego's.

(Doet u mij maar een waarschuwing, Five. Dan ben ik gewoon solidair, kunnen we dat ook weer achter ons laten. )ja haha jij wil zeker naar de WS clubjes meeting
quote:meds schreef op 20 november 2009 @ 17:27:

[...]

snap ik niet. Ik vind het een goede regel om niet in het openbaar te praten over een prive correspondentie met een angelDat is toch al "eeuwen" zo dat dit niet mag?! Zie niet in waarom het vandaag anders zou zijn.
quote:meds schreef op 20 november 2009 @ 17:29:

[...]

ja haha jij wil zeker naar de WS clubjes meetingDe inschrijving is gister gesloten toch?
ow oke, jammer! Had wel even willen uitleggen hoe het zit.
quote:minny schreef op 20 november 2009 @ 17:28:

[...]

Tssssk....gewoon doorgaan he? Alsof ik vriendjes wil zijn met een klikkerdeklikkert!

Ik las in het kader van de zeurende ego-kutten klikkerdeklittert.

Maar gelukkig. Mijn klit wordt buiten de vriendschap gehouden. In dat geval durf ik wel hoor.
quote:Dushi74 schreef op 20 november 2009 @ 17:30:

[...]

Dat is toch al "eeuwen" zo dat dit niet mag?! Zie niet in waarom het vandaag anders zou zijn.Ohw... ik deed ook een toespeling naar een privemail richting 5. Betekent dat ws nr 2?
quote:Mijn klit wordt buiten de vriendschap gehoudeneh puur zakelijk dus, die klit?

Eeeeentsjel, Q zegt onkuise dingen tegen mij!!
Wat heerlijk! One big happy family!
Geen bijzonderheden
quote:dangeensuus schreef op 20 november 2009 @ 17:35:

[...]

eh puur zakelijk dus, die klit?Ligt er natuurlijk aan wat het schuift.
Geen bijzonderheden
Nou kinders, schud maar even handjes en ga maar weer fijn samen spelen.

*edit* Zie nu dat er al geschud wordt, er smste iemand tussendoor dus ik postte wat te laat.
Overigens had ik zo stellig ingrijpen van Five niet verwacht. Maar ondanks dat het jullie zeurende gekwetste -uweetweletcetera- heeft opgeleverd , moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel vind getuigen van ballen in de broek onder de vleugels.

In het kader van practice what you preach heeft Five er bij mij wel een paar stickers bijgekregen. Met aftrek van één voor het uitblijven van een waarschuwing aan mijn adres. Maar die kan nog goedgemaakt worden, dus.
quote:floor72 schreef op 20 november 2009 @ 17:34:

[...]

Ohw... ik deed ook een toespeling naar een privemail richting 5. Betekent dat ws nr 2?Nee, je zegt alleen dat je dr een mail stuurt omdat je iets wilt bespreken. Heb ik ook wel gedaan hoor. Of zal ik in de toekomst ook nog vast wel gaan doen. Dat mag. De pure inhoud of verwijzingen er naar maken die te herleiden zijn naar de inhoud da mag nie.... Of je moet graag ws 2 willen krijgen. Dan moet je wel ff posten wat ik net uitleg
BTW mag in de notulen dat ik al vriendinnetjes was met de meiden alhier? Anders kan ik niet mee blijven spelen
Ho help! Nu niet allemaal te hard gaan klagen zeg. Want anders wordt dat meteen 1) een waarschuwing vanwege ongenuanceerd posten gisteravond + 2) gebruik van scheldwoorden = 3) een ban, + 4) overtreding van die ban door het uiten van onkuisheden, wat kan worden opgevat als hengelen... En dan zit ik straks met een permaban en zeggen jullie allemaal "grápje! we vinden je nog steeds een sukkel!"
(ik ben pleitos trouwens... partypoopen is my middle name )
Kijk, als je nou nog egokuttenklittenlikkert had gelezen, dan zag ik de logica er nog wel van in. Maar nu is het enkel onkuis
Ik zweer het je, vanaf maandag zitten wel allemaal bij de libelle
Stel klitjes zijn jullie
kut mag je niet zeggen minny, ook niet in een 10lettergrepenwoord
Gisteren voor het eerst echt actief op het forum bezig, en nu zie ik dat ik een waarschuwing heb! Voel me weer helemaal terug op de middelbare school, waar ik de eerste week ook altijd de les uit werd gestuurd.

Mm nog niks geleerd. Damn.

Maarre wat betekent dat precies die waarschuwing? Mag ik nou geen grapjes meer maken?
behalve in geval van medische noodzaak, zoals Mijn kut is zo schraal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven