Juli 2010!

07-11-2009 11:46 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb gezocht maar zie het nog niet 'het juli topic' ik heb gisteren getest en blijk zwanger. Heb al een kleintje van bijna 2! Het kwam toch nog vrij snel, ik was 2 maanden geleden gestopt met de pil en ben dus nog maar 1keer ongesteld geworden.

Wie is er nog meer uitgerekend in juli 2010???

Groetjes!
Hai!

Zo, gister een hele vracht info gehad bij de verloskundige. De door de VK uitgerekende datum was 26 juni, maar gezien m'n zeer onregelmatige cyclus zou die volgens haar ook richting begin juli kunnen gaan (wat ik zelf ook vermoed). Dus volgende week krijgen we de termijnecho. Ik ben echt heel benieuwd, tot nu toe voel ik me prima. Wel een beetje vreemd gevoel soms in m'n buik (dat zullen m'n darmen wel zijn) en ik heb echt enorme borsten voor m'n gevoel, maar verder (afkloppen) niet misselijk.

@Annickaatje, geniet van je vrije dag!!

En voor de werkende mama's, werk ze vandaag!
Durf ik? Ja, ik ga t gewoon doen. Hoi allemaal, ik ben Allis, 31 jaar, en vandaag 7 weken en een dag zwanger. Ik ben de 5e juli uitgerekend van mijn eerste kindje. Hiervoor heb ik twee miskramen gehad bij een andere partner, en dit keer is de zwangerschap een totale verrassing, ik ben namelijk nog maar heel kort samen met mijn nieuwe vriend, die tot overmaat van ramp in Engeland woont! Dat wordt dus heel veel geregel en gedoe de komende tijd, maar het kindje is heel welkom.

Omdat ik de vorige keren een miskraam heb gehad, ben ik behoorlijk gespannen bij alles wat lijkt op een krampje of bloedverlies. En ik heb dus al bloedverlies gehad, een week geleden. Gelukkig kon ik in het ziekenhuis terecht voor een echo, en er bleek niks aan de hand! ik heb een kloppend hartje gezien, en het kindje lag zelfs wat voor qua groei!

Toch blijft het allemaal retespannend, en vind ik het soms nog moeilijk te beseffen dat de kans groot is dat ik dit keer daadwerkelijk een kindje krijg! Ik ben inmiddels langzaam wel wat misselijker aan het worden, en heb mezelf al een keer aan het spugen gekregen door de tandenborstel iets te ver achter in mijn keel te steken per ongeluk. Ook heb ik 's avonds een buik alsof ik al 5 maanden zwanger ben, maar dat schijnt te liggen aan opgezette darmen.
Allis!!!! Ik vroeg gisteren nog aan Wen hoe het met je was en lees nu dit. Wat gaaf! Gefeliciteerd.
Allis!!!

Gefeliciteerd!

Ga heel hard voor je duimen dat het deze keer allemaal goed blijft gaan Succes meid!

De tekenen zijn goed in elk geval.

Kom je af en toe nog even laten weten hoe het gaat op "wondertje"?
Hallo,

is er hier nog plek voor een mede-zwangere?

Ik ben Keye, en heb al twee kindjes, eentje van 3,5 en eentje van bijna 6.

Ik ben volgens eigen berekening 10 juli uitgerekend van onze derde.

Helaas heb ik voor ik zwanger werd van onze oudste drie miskramen gehad en ben ik nu erg zenuwachtig of alles wel goed gaat. Gelukkig tot nu toe wel. Ik mag de 24e voor een vroege echo naar het ziekenhuis en heb 1-12 de intake bij de vk en weer een echo!

Kan niet wachten..
@ Keye en Allis, van harte gefelicteerd met jullie zwangerschap en van harte welkom!

Leuk dat jullie meekomen schrijven!
Welkom Keye en Allis, van harte gefeliciteerd !

Dit is ook mijn 3e kindje (1 van 7 en 1 van 1,5) en ook bekend met miskramen.

@Keye, ik mag ook de 24 voor een echo heen, spannend dan he.

@Allis, wat goed dat je al een kloppend hartje hebt gezien.

Leuk dat er zoveel dames inmiddels komen meeschrijven.
@ Allis, ja dat komt bekend voor, kokhalzen bij het tandenpoetsen, fijn is dat !

@ alle nieuwe zwangeren, welkom ! en gefeliciteerd! Het blijft spannend die eerste weken, of het nou voor je eerste of de derde is.

Zelf hoor ik eind van de week van het Zhuis wanneer ik langs kan komen. Mijn zwangerschap wordt begeleid door de Gyn.

Gisteren op het werk kon ik al bijna mijn mond niet houden, maar we gaan het toch proberen tot de kerst geheim te houden..

(dan zou ik 10 weken zijn )
hallo,,

nou hier waarschijnlijk ook een juli mama, ik mag nog niet te vroeg juichen!! maar ik hoop het natuurlijk wel..

ben al anderhalve week overtijd,vandaag een test gedaan en daar kwam een heeeel licht streepje op..

dus morgenvroeg naar de huisarts laten testen wel spannend hoor!!

dit word me 1e dus ik weet helemaal niet wat ik kan verwachten!

ik voel me goed,nergens last van..

dus ik kan het nog niet echt bevatten!!

ik weet niet zeker of ik een juli mama ben,omdat ik de pil door heb geslikt en ik doo de pil heen zwanger ben geworden!

maar als ik zo reken wel een juli of augustus mama!!

ik hou jullie op de hoogte..
Ik post toch nog even... :-)

As donderdag mag ik voor een echo. De huisarts was gisteren niet heel somber en zei zelfs dat het nog maar de vraag is of het een miskraam is. Ik ben nog steeds met vlagen misselijk (vooral 's middags), moe en sinds vandaag lijk ik ook pijnlijke tepels te hebben. Het bloedverlies is gestopt. Zaterdagmorgen heeft de HA van de HApost inwendig onderzoek gedaan en door dat gerommel werd het bloedverlies wel iets meer. Ik kreeg zaterdagavond ook vreselijk diarree, echt... het water spoot eruit! Ben wel 12 keer naar het toilet geweest. Maar toen de diarree en de buikkrampen (hoog in mijn buik) over waren, werd het bloedverlies ook ineens minder. Dus wie weet... Duimen jullie nog even...?
Hey Tinkelbel, wat een hoopgevend nieuws, ik duim voor je.

Keye en Allis proficiat!

Hier vandaag het nieuws aan mijn schoonzusje en schoonouders verteld, ik moest wel. Ik was gaan winkelen met mijn schoonzusje en tijdens de autorit zijn we twee keer moeten stoppen omdat ik bijna flauwviel. Dat, terwijl ik goed gegeten heb, ik denk dat ik een ontzettend laag Hb heb, dus dat wordt aan de floradix, gatver, een heel vies drankje.
Oehh Tinkelbel wat spannend dan toch weer. Tuurlijk duim ik voor je !

@Pezuls bah floradix echt niet lekker nee, maar flauwvallen is ook niet echt alles. Vind je het jammer dat je het hebt moeten vertellen ?

Wij proberen of we tot kerst onze mond kunnen houden. Pfff ik wil het nu soms al vertellen. Net ff zitten rekenen dan ben ik 12 weken. Maar als ik volgende week een goede echo heb wordt het wel steeds verlijdelijker (?) om te vertellen. Ik ben benieuwd hoelang wij het verborgen kunnen houden, want 2de zwangerschap kon ik met 10 weken echt mijn oude broeken bijna niet meer dicht. Dat wordt veel wijde truien dragen en geen strakke meer, want dat buikje valt ('s avonds) al best wel op volgens mij.

Een fijne stormachtige dag nog iedereen.
Hallo,

mag ik me ook aansluiten?? Ik ben ook zwanger en in juli uitgerekend ( 22 juli als t goed is)

Het is voor de eerste zwangerschap en ik word af ent oe gek van onzekerheid!

Voel me redelijk goed, op vermoeidheid na maar heb af en toe ongie achtige buikpijn...en dan help....paniek...

Maar begrijp ondertussen dat t normaal is...
zal ik eens iets ergs vertellen? Ik heb mijn zwangerschapsbroek al aan Ik heb hiervoor twee keer een miskraam gehad, de eerste toen ik net iets meer dan 9 weken zwanger was. Toen kon ik dus echt mijn normale broeken niet meer aan, ik had toen veel broeken die wat hoger sloten, en een echt platte buik. Aan het einde van de dag paste dat echt neit meer. Toen heb ik dus een zwangerschapsbroek aangeschaft. Vlak daarna ging het mis, en is dat ding in de kast beland. Gister waren al mijn lekker zittende broeken in de was, en ik moest toch aangekleed naar mijn werk, dus dacht ik, och, waarom ook niet. Het is een spijkerbroek met een extra band en een lage knoop. Met een trui er over ziet dus niemand er iets van, en het zit eigenlijk best wel lekker Maar goed, ik ga dus niet alvast weer shoppen voor meer kleren, ik kan mijn andere broeken ook nog aan.
Hey Melody, het leek me wel een leuk kerstkadootje voor de familie, hihi. Maar ja, mijn man zijn ouders reageerden superenthousiast, dus het is ook wel fijn dat meer mensen het weten.

Haha, die Allis, ik heb ook nog 1 broek over van mijn vorige zwangerschappen en toevallig heb ik die ook aan vandaag. Ik krijg toch geen bezoek vandaag dus dan mag het best, vind ik.

Ik heb gisteren trouwens een leuk jurkje gekocht waar straks ook een dikke buik in past.
Allis! Wat lees ik nu, gefeliciteerd! Jeetje, wat een verrassing
@Tinkelbel, hopelijk heb je strax toch nog goed nieuws !!

Ikzelf deed de floradix altijd in de sinaasappelsap, en hup naar binnen, beter dan staalpillen!!

15 december kan ik naar de Gyn, dus over 4 weken (bijna 9wk dan )

@Allis, mijn gewone broeken gaan nog wel, maar mijn werkbroek...zal toch eerst maar een maatje groter vragen, en dan na de kerst de zwangerschapsvariant...( die er vorige keren trouwens afschuwelijk uitzag !! )

Zelf draag ik nooit echt strakke kleding en de winter komt eraan, dus met mijn eigen kleding moet ik een hoop kunnen verdoezelen, doe ik nu eigenlijk ook al, haha

grtz
@ Tinkelbel, wat onwijs spannend zeg... ik duim super voor je mee! Hoop zo dat je snel goed nieuws hebt!

@Huskygirl, van harte welkom! Hoe was het vandaag bij de HA, heb je al meer zekerheid?

Door de pil heen zwanger geraakt, niet helemaal gepland dus denk ik zo? Spannend allemaal he!
Hoi,hoi!!

Welkom,welkom alle nieuwe zwangeren!!

Tinkerbell, ja ik duim voor je en ik hoop voor je dat het echt loos alarm was!!!

Pezuls, o gat drankjes, jak. (als het dan maar helpt) Die zal ik ook wel weer krijgen en smerig he?

O en sommige al zw-kleding. Ik kan mn eigen broek ook niet echt meer aan. Vooral s'avonds miet, dan kan die niet meer dicht. Ik heb nu een oude spijkerbroek aan, die heb ik de vorige keer na de zwangerschap gekocht en die past nu nog aardig. Verder rokken die mee rekken en valt dus niet zo op. :-)

Nog een dikke week wachten en dan eindelijk de echo!

Na de echo mag iedereen het wel weten, de vorige keer hebben we het ook verteld na 9 weken. (toen bloedverlies gehad, daarna goede echo gehad) Ik ben niet zo goed in dingen voor me houden. haha.

Morgen nog een daggie werken en dan weekend! Hopenlijk word het weer wat beter! Man ik waaide bijna weg!
he meiden.

ben ik ook nog eens..

was ziekenboeg laatse week

zoontje met mex.griep en dochter die nooit wat heeft met bronchitis

gistere is Moeder voor Moeders geweest en ik mag al beginnen.was wel weer leuk zo,n test nog een doen..

hoe is het met iedereen? zal eens bijlezen en dan weer reageren...
Ik ook! Zwanger van ons eerste kindje, super spannend!

Maar proficiat hoor! Ik was ook heel snel zwanger. 3e maand was het al raak, moet wel zeggen dat ik al een jaar met de pil gestopt was omdat ik er helemaal genoeg van had.

Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 5,5 weken zwanger en uitgeteld op 20 juli 2010. 8 december naar de verloskundige, intake, daarna horen we nog wel of ik het goed heb, verwacht van wel, ben altijd regelmatig ongesteld geweest.

Hoe voel jij je??? Ik voel me nogal in m'n hoofd, verder weinig klachten, soms wat misselijk. Dus mij hoor je niet klagen!

x Monique
@ Monique, gefeliciteerd ! eerste kindje, spannend hoor!

Vandaag bij de internist geweest en moet beginnen met insuline ivm zw suiker, vervelend maar had ik bij de eerste twee ook, dus het went al.

Morgen feestje van het werk, nou ben ik niet zo'n zware drinker ( of zwanger of borstvoeding de laatste jaren), maar toch.. ben benieuwd of ze het merken...

Allemaal een fijn weekend !
Hoi!!

Monique welkom, idd snel zwanger! Wij hebben op deze 2e zwangerschap precies een jaar moeten wachten....

Ik ben sinds een paar ochtenden misselijk, weet niet wat me overkomt. Ik heb ook s'nachts al honger, terwijl ik echt wel voldoende eet overdag.....

Verder gaat het prima, nog 1 weekje en dan de eerste echo joepie!!!!

Liefs IM
He allemaal,

Zo..tijdje geleden weer en ik zie dat het hier lekker vol begint te stromen! Heerlijk...gefeliciteerd allemaal!

Hier helaas alweer ontzettend misselijk en vrijdag de medicijnen weer opgehaald. Vorige keer heb ik daar ook flink op kunnen teren. Gisteren ook intake gehad bij de VK en 9 december een echo. Ik tel nu de dagen al af

Hoest verder met de moeders onder ons?

Goed weekend nog!

Groetjes Ingeding
hallo allemaal,

Zo, ben weer lekker (Nou ja, not) aan de floradix, bweh.

Tinkelbel, hoe was de echo?

Ik begin steeds misselijker te worden, pas na het avondeten is dat gezakt. Niet zo handig met twee kindjes erbij, maar ja, het hoort erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven