Welke stomme dingen heb jij ooit gedaan of gezegd?

21-11-2009 12:34 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar aanleiding van een ander topic.

Ooit iets ontzettends doms gedaan of gezegd, tijdens een fikse ruzie met je partner?
Leef lang genoeg om een probleem te worden voor je eigen kinderen!
Hahaha... wedden van niet?

Wacht dacht je van kreten als:

Jeee wat zal jouw ex blij zijn dat ze van je af is.. zij lacht zich nu dood omdat zij weet welke ellende ik in huis heb gehaald!
quote:[Idd, ik heb ooit een (nu ex-)vriendje verteld dat ik overtijd was, terwijl er niets aan de hand was. Meneer had er voor gekozen met een ander in bed te kruipen terwijl wij samen waren, nou, dan mag ie daarvoor wel 3 weken in de rats zitten. Niet trots op en lager kan je niet gaan met een man denk ik, maar kon me op dat moment gestolen worden !

Hmmm ik weet niet of ik hier wel om kan lachen....

Ach wat kan mij het

Toen mijn man vreemd ging heb ik gezegd, dat ik hem een soa wenste en een drieling bij die snol.

Maar laat ik nu eerst even dingen bedenken waar ik achteraf wel spijt van had...
quote:Madhe schreef op 21 november 2009 @ 16:23:

[...]

Blijkbaar heb jij niet een ruzie nodig om lage opmerkingen te maken.Volgens mij is er een duidelijk verschil tussen een lage opmerking maken en mijn mening geven over een in dit topic totaal niet relevante reactie. Maar goed.. als je het niet erg vindt gaan wij verder met de gezellige kant van dit topic.
Oh ja Bianca, nou...

"Ik ben waarschijnlijk het allerstomste wijf op de hele wereld, dat ik nog bij jou ben gebleven"

"Doe mij en de rest van de samenleving een lol en ga op in rook"

"Vreemdgaan, en zelfs dat kun je niet fatsoenlijk!"

(het lukte niet....je weet wel...)
Oke oke Passie.. jij wint!! Met vlag en wimpel! Ik zit nog meer dingen te bedenken.. maar meestal waren het gewoon wat scheldwoorden zoals: Wat een vreselijke kleuter ben jij zeg!! Dat soort dingen... als me wat te binnen schiet, dan zal ik het zeker even melden hoor!

Maar ga jij asblieft maar verder met je hilarische voorbeelden
quote:[

Volgens mij is er een duidelijk verschil tussen een lage opmerking maken en mijn mening geven over een in dit topic totaal niet relevante reactie. Maar goed.. als je het niet erg vindt gaan wij verder met de gezellige kant van dit topic.Ondertussen heb ik echt een mega lachbui.... daar geniet ik liever even van
Oke heb er nog een, maar die hoort eigenlijk niet thuis in dit rijtje, het was gewoon sarcasme.

De hond ging bij de voeten van mijn man liggen, die vervolgens zegt: "Gek he, die hond gaat altijd bij mijn voeten liggen"

Oh, ik kon mezelf echt niet beheersen en zei: "Tja, dan zul je wel harder uit je bek stinken, dan dat je sokken stinken!"
Ik ben wel een ster in dingen naroepen (als ik of hij bijvoorbeeld boos naar boven of naar buiten loopt... en nee.. ik loop dus niet naar buiten om rustig te worden en de hond uit te laten.. ik loop weg om nooit meer terug te komen!)

Dingen zoals:

- Kijk je uit op die enge dijk? (cynisch dan he)

- Ik ben benieuwd welke gestoorde de volgende is die het met jou uit gaat proberen te houden!
jij bent echt erg Passie!! Erg leuk bedoel ik!
Ik heb mijn ex vriendje ooit bij het strand laten staan, omdat we ruzie kregen om iets wat echt volslagen idioot was. Maar omdat hij er zo fel op reageerde en ik geïrriteerd raakte, heb ik hem die 20km naar huis laten lopen.

Natuurlijk heb ik nog wel even geclaxoneerd, toen ik hem voorbij reed.

Achteraf voelde ik me ontzettend lullig en heb ook gezegd, dat het alles behalve netjes van me was.

De relatie was na een jaar wel over....
Ik heb nog niet alles gelezen. Leuk topic!

Ik heb mijn ex een keer autist genoemd, omdat hij niet kan praten en inleven.
Steen, het is pas ongepast, als hij het ook echt zou zijn....
Mensen nemen dingen vaak veel te serieus en lange tenen zijn tegenwoordig besmettelijk!

Ik lach liever dan dat ik huil!

Bianca, volgens mij hebben we ons eigen topic...
Ik had een ex die stiekum honderden euro's verbeld had naar een sekslijn. Na ruzie en een gesprek erover beloofde hij beterschap, maar de maand erop weer een torenhoge rekening. Toen heb ik zijn telefoon tegen de muur kapot gegooid.
Starshine, daar hoef je geen spijt voor te hebben.
heb ik op zich ook niet, maar simpelweg die nummers blokkeren was beschaafder geweest.
Goedkoper ook denk ik
quote:Starshine schreef op 21 november 2009 @ 16:39:

Ik had een ex die stiekum honderden euro's verbeld had naar een sekslijn. Na ruzie en een gesprek erover beloofde hij beterschap, maar de maand erop weer een torenhoge rekening. Toen heb ik zijn telefoon tegen de muur kapot gegooid.Nou, dan heeft ie nog geluk gehad dat je hem niet ergens bij naar binnen hebt gestopt waar een telefoon normaal niet hoort te zitten
Telefoons zijn bij ons ook weleens per ongeluk tegen de muur beland hoor..

net zoals...

een toetsenbord aan bonken geslagen...

en ik toen dus zijn cd-mixer met brute kracht op de grond heb gesmeten..

Bierfles tegen het plafond gegooid...

Wasmand door de kamer gegooid...

Eigenlijk gooi ik altijd graag als ik zwaar gefrustreerd en heel boos op hem ben. Het is nu alweer een hele tijd geleden en daar ben ik wel blij om hoor.
quote:passie01 schreef op 21 november 2009 @ 16:37:

Steen, het is pas ongepast, als hij het ook echt zou zijn....Ja, dan zou het zeker ongepast zijn. Dan had ik het natuurlijk niet geroepen. Ik baalde er zo ontzettend van dat hij nooit een kon praten over onze problemen.
Zow, mijn zoon mocht kiezen met het eten. Het werd chinees. Hoe kun je niet van dat kind houden!!!

Bianca, misschien moet jij het advies nemen op het andere topic.....(grapje hè).

Ik ben totaal niet gooierig, maar verbaal heel sterk en ik kan ook kwetsend zijn als die bui doorslaat.

Maar ik word dus bijna nooit echt kwaad. Ik kan dingen heel gemakkelijk van me afzetten.

Onze hond komt dus bijna nooit buiten hahahahahaha
Steen, tis een feit, je bent kwaad, je zegt iets, daarna ga je pas nadenken en heb je spijt. Het overkomt de beste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven