Entertainment alle pijlers

De spaanse droom

26-08-2009 22:17 393 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand aan het kijken en wat vinden jullie ervan?

Er zitten een paar deelnemers in van wie ik nu al de kriebels krijg.

Ik vind het raar dat de mensen zeggen dat het een levenslange droom is om een B&B in Spanje te beginnen en dan zowat geen woord Spaans spreken...
Hij zei dat hij in zijn blote jodokus lag haha. Hoe erg is dat, staat opeens je schoonmoeder voor je neus.

Ik vind het wel leuk dat Uko en Lieve hebben gewonnen, denk wel dat dit het beste past. Ben wel benieuwd hoe die kindjes het vinden, zal wel even wennen worden!

Welk stukje was bij DWDD?
Dat stukje dat ze Uko als een hond behandeld tijdens de zoektocht naar de 7 verschillen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Op de site van net5 staat een link naar de b&b waar je kan boeken mocht er iemand interesse hebben.
Tekst verwijderd wegens ongepast taalgebruik.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 22-11-2009 21:01
Reden: Tekst verwijderd wegens ongepast taalgebruik
% gewijzigd
Het zit je kennelijk wel heel hoog als je voor deze ene posting helemaal speciaal een gebruikersnaam aanmaakt...
Nou ja zeg...wat ben jij een mafkees.
Klinkt als iemand uit de omgeving van Lieve die het haar totally misgunt. Een vrouw die zichzelf de nick SaddamHoessein geeft. Mm, zo'n persoon geeft wel te denken.
quote:ZaraZara100 schreef op 21 november 2009 @ 23:37:

Klinkt als iemand uit de omgeving van Lieve die het haar totally misgunt. Een vrouw die zichzelf de nick SaddamHoessein geeft. Mm, zo'n persoon geeft wel te denken.Een puberaal verliefde troela, waar Uko niets van moet hebben en zo probeert ze haar gram te halen......
Ik vind de nicknaam behoorlijk aanstootgevend. Kan daar iets aan gedaan worden, of ben ik een zeurpiet als ik het aan een Engel vraag?
Nee hoor, weet eigenlijk niet of deze wel mag?

Wmb mag de hele post worden weggehaald, om nu de kinderen van hun te gaan associëren met doorgeladen pistolen gaat mij wat ver.
Waarschijnlijk iemand met de hoop columnist te worden...

weg ermee....
quote:dolfje schreef op 22 november 2009 @ 00:16:

Waarschijnlijk iemand met de hoop columnist te worden...

weg ermee....wel een hele slechte dan!
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 13:33:

Op de site van net5 staat een link naar de b&b waar je kan boeken mocht er iemand interesse hebben.Sterker nog, er is een website van Lieve en Uko waar ik me heb aangemeld voor de nieuwsbrief. Ik ben benieuw hoe het met ze zal gaan daar.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Mijn moeder zou zeggen: Tis de kift.
quote:ZaraZara100 schreef op 21 november 2009 @ 23:37:

Klinkt als iemand uit de omgeving van Lieve die het haar totally misgunt. Een vrouw die zichzelf de nick SaddamHoessein geeft. Mm, zo'n persoon geeft wel te denken.Zure post en zure nick. Zegt mij meer dan genoeg!
Ik laat Viev eens kijken naar die posting van die Hoessein. Ben benieuwd wat ervan gevonden wordt. Vind het smakeloos! Zowel de nick als het bericht.
Ja sneu stukje!
Ik las net in de nieuwsbrief dat ze per juli dit jaar gaan stoppen. Ze krijgen de financiering niet rond ( ze moeten het overkopen) vind het echt heel erg sneu, je bouwt het helemaal zelf op en dan ben je het weer kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven