Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik voel me wel oud.. Niet zozeer in leeftijd, maar wel in meer verleden hebben. (Klinkt vaag, ik weet het.)
Nu de kinderen wat ouder zijn ben ik een hoop aan het inhalen, merk dat ik nu minder (gedwongen) verstandig leef dan toen zij kleiner waren. Maar idd, toen dacht ik alles te weten....nu weet ik dat ik alles weet

*neen, meent dat niet echt*
Wat haal je dan in Minny?
Stappen, feestjes, meer aan mijn eigen plezier denken ipv aan huis gekluisterd zijn. Een oppas vinden, voor Midi dan, is makkelijker geworden en dat verschaft me een hoop meer bewegingsvrijheid.
Ik moet zeggen Floor, hoe ouder ik word, hoe leuker ik mezelf ga vinden. En dus ook het leven.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Mijn lieve, oude, oom zei altijd dat je leven pas begint bij 40. Dat het dan pas écht goed voelt, het leven. Ik ben heel benieuwd.
Ja, dat snap ik. Als ze klein zijn ben je toch veel meer gebonden en zit je 'vaster' in je moederrol. Later komt er meer tijd om 'Minny' te zijn en die is niet alleen maar moeder neem ik aan
Ow, dan heb ik wat om naar uit te kijken
@LvER: dan gaat mijn leven over niet te lange tijd eindelijk beginnen! (Geintje hoor, klinkt wel erg negatief zo)
Ohw... wat lief Happy....!

Mijne vraagt vanavond wat krijgen we maandag dan in onze schoen? (Sint is vanavond naar de disco, heeft morgen een kater en kan dus maandag pas weer pakjes bezorgen). Ik geef keurig antwoord;

'Ik denk een chocoladeletter'

'Ja.... :@-X: ... nu is het geen verassing meer!'
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:51:

Ja, dat snap ik. Als ze klein zijn ben je toch veel meer gebonden en zit je 'vaster' in je moederrol. Later komt er meer tijd om 'Minny' te zijn en die is niet alleen maar moeder neem ik aan Ja precies. De zorgtaken zijn minder aan strakke tijden gebonden dan eerst en ze kunnen zichzelf goed vermaken. Zoals vanavond, ik had om half 9 zin in Chinees, ben ik met ze gaan halen. Zou ik met een baby niet zo snel gedaan hebben rond die tijd. Plus dat er dan veel meer bij kijken komt dan hup jasje aan en de deur uit lopen.
quote:La Vie en Rose schreef op 22 november 2009 @ 02:49:

Ik moet zeggen Floor, hoe ouder ik word, hoe leuker ik mezelf ga vinden. En dus ook het leven.Idem!
quote:floor72 schreef op 22 november 2009 @ 02:53:

Ohw... wat lief Happy....!

Mijne vraagt vanavond wat krijgen we maandag dan in onze schoen? (Sint is vanavond naar de disco, heeft morgen een kater en kan dus maandag pas weer pakjes bezorgen). Ik geef keurig antwoord;

'Ik denk een chocoladeletter'

'Ja....X-@... nu is het geen verassing meer!'Hahaha! Bijdehand! Das een goed teken
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:53:

[...]

Ja precies. De zorgtaken zijn minder aan strakke tijden gebonden dan eerst en ze kunnen zichzelf goed vermaken. Zoals vanavond, ik had om half 9 zin in Chinees, ben ik met ze gaan halen. Zou ik met een baby niet zo snel gedaan hebben rond die tijd. Plus dat er dan veel meer bij kijken komt dan hup jasje aan en de deur uit lopen.Oja, breek me de b.. niet open, dat geklooi met die hele meuk die je mee moet nemen voor 20 min op pad zijn.
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:52:

@LvER: dan gaat mijn leven over niet te lange tijd eindelijk beginnen! (Geintje hoor, klinkt wel erg negatief zo)

Nee hoor, klinkt niet negatief

Hij is een leuke, lieve, wijze oom waar ik veel van aanneem, dus dit geloof ik ook, sort of

Maar wanneer gaat je leven dan beginnen? Voor mij nog 9 jaar... pff.
quote:floor72 schreef op 22 november 2009 @ 02:54:

[...]

Idem!Jammer dat je lichaam evenredig aftakelt met de wijsheid en tevredenheid die je vergaart.
Haha... ik krijg die 'boos-smiley' niet meer.

:X-@:
quote:La Vie en Rose schreef op 22 november 2009 @ 02:56:

[...]

Nee hoor, klinkt niet negatief

Hij is een leuke, lieve, wijze oom waar ik veel van aanneem, dus dit geloof ik ook, sort of

Maar wanneer gaat je leven dan beginnen? Voor mij nog 9 jaar... pff. Minder dan anderhalf jaar! Volgens mij ben ik de oude taart hier
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:55:

[...]

Oja, breek me de b.. niet open, dat geklooi met die hele meuk die je mee moet nemen voor 20 min op pad zijn.Dat bedoel ik, en die bewegingsvrijheid heb ik alvast terug. Gewoon hup aan het handje naar de Chinees. Heerlijk dat dat kan.
quote:floor72 schreef op 22 november 2009 @ 02:57:

Haha... ik krijg die 'boos-smiley' niet meer.

:X-@:Het is zonder die : aan weerszijden.
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:58:

[...]

Minder dan anderhalf jaar! Volgens mij ben ik de oude taart hier Ik loop aardig met je op. Ik moet nog 3 jaar.
Die ene boos smiley doet me altijd denken aan jou Minny, en ik vind hem zó leuk!
quote:La Vie en Rose schreef op 22 november 2009 @ 02:59:

Die ene boos smiley doet me altijd denken aan jou Minny, en ik vind hem zó leuk!Ghe
quote:floor72 schreef op 22 november 2009 @ 02:59:

[...]

Ik loop aardig met je op. Ik moet nog 3 jaar.Ha! Ik meende het al op te maken uit je nick. Dus dat betekent dat je bijna jarig bent of net jarig bent geweest?
Deze dus

Ha.

Leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven