2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Tuurlijk Floor! Laat hem maar even binnenkomen!

Tot zo!
oh meiden, hier klein huiselijk drama. Mini keurig aangekleed mijn favo kleding....kots. Alles onder....grrrr ik had hem nog langer in pyjama moeten laten dus.
Oh mimpje, balen! Maar je hebt vast no wel een op 1 na favoriete outfit toch?

Floortje, ik zeg: showen die vent!

Teddy, wees maar niet bang hoor, die hapjes komen wel op. Je bent niet alleen, we zijn met een hele groep. Ennuh....ik zal best wel hier en daar wat meepikken hoor, een lege maag is ook maar niks. Vandaag gaat het trouwens best prima, de misselijkheid is nu te doen. Hopelijk blijft het zo, in ieder geval tot ik vanavond weer thuis ben.

Goed, ik ga mini in de auto zetten en dan zie ik jullie over ruim een uur. Spannend!!!!!
Speend geweldig gewoon! Ik kom hier niet meer bij.
Iedereen trouwens
Zoals beloofd heb ik mijn voorgesteld en wat foto's: zie mail.

Gr,

Gorgi
Haha, wat is het rustig geweest hier. Hoe zou dat nou komen??

Jeetje, wat een weer! Hoop dat jullie allemaal veilig thuisgekomen zijn! Ik ben al thuis.

Ik vond het super gezellig! De eerste 5 min wel een beetje spannend, maar daarna ging het vanzelf. Heb alleen niet met iedereen persoonlijk gesproken. Nou ja, misschien de volgende keer.

Gorgi, leuk om jouw verhaal te lezen op de mail!
ik ben ook weer thuis

vond het ontzettend leuk. nu snel mini voorzien van een maaltijd en daarna zelf wat eten scoren. zit nu nog vol van al het lekkers
Ook weer veilig thuis. Wat een noodweer onderweg zeg! Wat Jobje zegt, even spannend, maar daarna erg gezellig. Wel jammer dat ik niet met iedereen even heb gesproken, maar er komen na dit succes vast nog meer meetings, toch?!

Manlief heeft het eten bijna klaar, wat een service zeg!

Vandaag trouwens dus een goede dag gehad qua misselijkheid, ik geloof dat zoete hapjes wel goed te verdragen zijn. Alleen niet zo goed voor de lijn natuurlijk, haha!

Meiden, ik vond het echt tof vandaag! Super om jullie eens IRL te zien! Ik heb echt alleen maar mooie meiden en mooie kinderen gezien!
hey meiden,

ja jobje ik snap er ook niets van dat het hier zo rustig was hihi.

Ik vond het ook heeeeel spannend hoor de eerste paar minuten, maar toen eigenlijk heel snel heel gezellig. Gewoon goed en ook best vertrouwd.

Elleun al hebben we jou allemaal ontzettend gemist natuurlijk!

OGG fijn dat de misselijkheid vandaag minder was, maar idd misschien niet heel verstandig om elke dag zo te eten hihi.

Jobje idd ik heb jou volgens mij bijna niet gesproken, en morgen heb ik ook geen tijd voor je vrees ik. Nou ja dan de volgende meeting hopelijk maar.

ik ga zo lekker met manlief eten, we hebben grieks besteld, was vandaag toch al een slechte dag qua eten en ben eerlijk gezegd vergeten boodschappen te doen voor vandaag, stom he!

x Floortje
Veilig thuis! En oei, wel op een wat vervelende manier. Miscommunicatie gehad met vriend die dacht dat ik om 17.00 uur thuis zou zijn. Telefoon lag in de achterbak, heb niet gehoord dat hij me 15x gebeld heeft...... hij dacht op z'n minst dat ik ergens in een greppel lag Wat een noodweer zeg, vond het best even eng met mijn mini én die van een ander op de achterbank!!

Maar: ik vond het erg gezellig! Ook niet iedereen even uitgebreid gesproken maar dat geeft alleen maar meer reden om het nog eens te doen. Enne Mimp: ik vond het in de auto ook erg gezellig!!

Goed, nu gauw eten, tot later!
zo de pizza is achter de kiezen. ja ik hou het op een dagje ongezond.

mini ligt al in bed. die was doodop van alle indrukken.

vind het erg leuk om nu echt een gezicht en een stem bij iedereen te hebben.

michigan, niet handig. arme man, die maakte zich natuurlijk ontzettend ongerust.

mijn foto's zijn allemaal bewogen, maar volgens mij zijn er genoeg gemaakt, dus maar snel op de mail ermee

ga eens kijken op de mail, zie dat gorgi zich heeft voorgesteld. ben benieuwd
Ben ook weer thuis. Man man wat een rotweer. Ik heb nog een rood stoplicht meegepikt op een rotonde. Hopelijk stond er geen flitspaal. Mini viel gelijk in slaap toen ik de motor startte. Ze heeft nu gegeten en ligt weer in bed. Wel jammer dat ze jullie niet heeft laten zien hoe lief ze altijd is. Volgens mij heeft zij het meeste gehuild van iedereen.

Ik vond het ook erg leuk. Ik was eigenlijk door niemand verrast, iedereen was wel zoals ik het ingeschat had (positief bedoeld natuurlijk). Ook ik heb niet iedereen kunnen spreken, maar ik ben sowieso voor een tweede meeting...

Michigan, wat een thuiskomst was dat. Kan me wel iets bij voorstellen met zulk weer.

Teddy, ik ga zo de foto's een beetje bijlichten met Photoshop en dan zet ik ze op de mail.

Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Misschien door de spanning die nu van me afvalt, ik weet het niet.
Hey Meiden,

Ik zit ook languit op de bank en ook hier pizza !

Ontzettend leuke middag gehad en echt super leuk om jullie allemaal in het echt gezien te hebben. Ben heel benieuwd naar de foto's!

Missc, nogmaals bedankt voor de lift. Was erg fijn en zie je dan woensdag weer, want inderdaad is mijn pufles van 20.00 tot 21.00 uur

Gorgi, wat leuk ga zo even je mail lezen.

OGG, lekker genieten van de zoete hapjes als het helpt tegen de misselijkheid. Had je toch een doggybag moeten vragen...

Michigan, vervelende miscommunicatie. Hoop niet dat hij al te boos was....

Vera, fijn dat mini lekker in de auto is gaan slapen en ik vind haar hartstikke lief met haar mooie grote blauwe ogen. Heb van haar genoten en van alle lieve mini's. Ben benieuwd naar de groepsfoto.

Last but not least, Ellein, ik denk dat iedereen je gemist heeft. De MMS was een welkome verrassing. Zoals je al leest komt er heel snel een herhaling en hopen we jou en uk te mogen ontmoeten.

Nou, ik ga even lekker op de bank.
Hey!

Ook hier weer veilig thuis. Manlief super trots op de tand die doorkomt en op het zwaaien, jaja jullie hadden een dubbele primeur

Michigan en wij nog zeggen; "goh had wel verwacht dat manlief een keer zou bellen" Oeps...!

Meiden ik heb een erg leuke middag gehad, was wel erg nerveus en beetje stil in het begin misschien, maar wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Nu eerst mini maar eens in bed werpen.
Meiden, wat fijn dat de middag zo geslaagd was! Waar blijft dat verslag nou op de mail ?

En uk deed vanmiddag zomaar een stap of 5 los . Vriendlief had een bakje pepernoten in zijn handen en voor eten wil meneer wel loslopen zijn we achter gekomen
jaaa ellein hoe cool is dat? en dat hebben wij dan weer mooi gemist he?
Foto's op de mail!
Ha vera ik ga gelijk kijken!
goedemorgen

alle mini's goed kunnen slapen van alle indrukken? Mini was wel een aantal keer wakker vanacht. Ze lag steeds dwars in haar bed. zal wel aan het dromen zijn geweest.

En jullie de mannen gek gemaakt met alle verhalen? Teddyman vond het heel leuk om alle foto's te zien.

floortje succes met prikken vandaag.

zo snel naar mijn werk. tot later!
hoi meiden,

wat moet het gezellig zijn geweest!! de fotos zijn heel leuk geworden, wat een mooie kindjes en mama's. jammer dat we er niet bij waren, maar volgende keer zijn we zeker van de partij.

Het sintfeest was een groot succes!! ontzettend leuk, zal wat fotos op de mail zetten.. en ons huis staat nu officieel te koop, spannend!!!

kus maki
Goedemorgen!

Mini heeft heerlijk geslapen, tot 8.15 en nu slaapt hij weer. Hoezo moe van alle indrukken.

Straks mogen we voor de prik....brrr ik vind het maar niets arm ventje.

Maki ben benieuwd naar je foto's en wat spannend je huis te koop! Ik duim dat het snel verkocht zal worden zodat je op zoek kan naar een ander droomhuis.

Teddy mini weer een beetje bijgekomen?werkze.

X
Goedemiddag inmiddels!!

Mimpje, was manlief stiekem niet heel jaloers op ons dat wij de primeur hadden. Was echt gaaf dat hij ineens ging zwaaien!

Succes met de prik zo, maar misschien heeft hij hem al gehad en dan hoop ik dat het meegevallen is.

Ellein, ik snap nu wel waarom uk die stapjes wilt zetten. Ik zou daar ook extra voor lopen. Wel super gaaf.

Floortje, heb je Jobje al geprikt??

Teddy, heb Rossiaman ook een heel verslag gegeven. Hij was blij dat we het zo leuk gehad hebben.

Maki, spannend dat het huis nu echt in de verkoop staat. Hoop dat het snel verkocht wordt, zodat je en mooi nieuw paleis kan gaan zoeken.

Ga even naar de mail. Ben heel benieuwd naar de foto's!

XX
Mini sliep hier goed, maar ik kon zelf niet slapen van alle indrukken, haha, bleef maar aan jullie allemaal denken en wat er allemaal gezegd was en zo. Het was zo leuk, alleen had ik iedereen nog meer willen spreken, was misschien stom dat ik de hele tijd op 1 plek gezeten heb en mini wilde natuurlijk ook aandacht...

Maki, wat spannend dat jullie huis nu te koop staat! Ik hoop dat jullie snel veel reacties krijgen.

Mimpje, ik had hem ook zien zwaaien, wist niet dat dat de eerste keer was. Leuk zeg!

Hoe ging het prikje?

Vera, wat een supermooie foto's op de mail! Je hebt echt talent hoor!

Alleen sta ik zelf niet leuk op de foto met mijn ukje, maar dan knip ik mezelf er wel af, haha.

Ben net door de stromende regen naar de sporthal gefietst voor het prikje. Zag Floortje niet, maar het was ook heel groot daar.

Zit nu op blote voeten op mijn werk, want had wel een regenpak aan, maar mijn schoenen waren helemaal doorweekt...
jobje alweer droog?

viel de prik een beetje mee?

maki wat spannend zeg. ben benieuwd naar je foto's

angel hoe is het vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven