Op zondag eten wij...
zondag 22 november 2009 om 15:43
Om het weekend zijn wij lekker zonder kids en die zondag eten we dus ook nooit "normaal" zeg maar.
Meestal een uitgebreidde salade met brood, of zoals nu verse tonijnsalade, broodje, en lekker snackspul.
We ontbijten dan ook nooit en aan avond eten doen we al helemaal niet!
We eten een dagje naar zin en lust zeg maar.
Om me heen zijn er nog best veel mensen die dan inderdaad wel gewoon eten en koken, hoe zit dat bij jullie?
XX
LLB
Meestal een uitgebreidde salade met brood, of zoals nu verse tonijnsalade, broodje, en lekker snackspul.
We ontbijten dan ook nooit en aan avond eten doen we al helemaal niet!
We eten een dagje naar zin en lust zeg maar.
Om me heen zijn er nog best veel mensen die dan inderdaad wel gewoon eten en koken, hoe zit dat bij jullie?
XX
LLB
zondag 22 november 2009 om 15:47
zondag 22 november 2009 om 15:54
Vanaaf wel de kinderen, dus we eten macaroni (voor ons andere pasta) met rode saus en gehakt. Makkelijk en lekker. Komkommertje erbij.
En nu maar hopen dat ik een hapje mee kan eten..... (nog niks binnengehouden vandaag )
Als we samen zijn is de zondag wel een dag om eens uitgebreid en bijzonder te koken, vooruit te koken en lekkers te bakken. Heb ik op zondag tenminste de hele dag de tijd voor en die tijd breng ik graag in de keuken door.
En nu maar hopen dat ik een hapje mee kan eten..... (nog niks binnengehouden vandaag )
Als we samen zijn is de zondag wel een dag om eens uitgebreid en bijzonder te koken, vooruit te koken en lekkers te bakken. Heb ik op zondag tenminste de hele dag de tijd voor en die tijd breng ik graag in de keuken door.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 22 november 2009 om 16:13
Verschillend, ligt eraan of ik zin heb om te koken...
Vandaag omdat Sinterklaas langs is geweest, eet ik samen met mijn oom tante, neefje en nichtje, en natuurlijk aanhang...
Soep met brood, camenbert, kippenvleugeltjes en gehaktballetjes. Vorige week zondag afhaalchinees gehad....
Maar ik ben dol op koken, dus meestal kook ik wel iets lekkers of uitgebreids..
Vandaag omdat Sinterklaas langs is geweest, eet ik samen met mijn oom tante, neefje en nichtje, en natuurlijk aanhang...
Soep met brood, camenbert, kippenvleugeltjes en gehaktballetjes. Vorige week zondag afhaalchinees gehad....
Maar ik ben dol op koken, dus meestal kook ik wel iets lekkers of uitgebreids..
zondag 22 november 2009 om 16:17
Wij ontbijten altijd laat in het weekend, meestal warme broodjes uit de oven, een lekkere tosti en een vers vruchtensapje.
Ons andere zondagritueel: 19.00uur, vriend kijkt voetbal en ik ga de keuken in om te koken. Wel altijd iets makkelijks: zelfgemaakte kipsate met frietjes (evt. met sla), friet met (broodje) kroket/frikandel en zoals vandaag een kop zelfgemaakte soep met een lekker broodje. Vandaag is het snert!
Eten wel altijd makkelijk op zondag, maar eigenlijk halen/bezorgen wij nooit iets.
Ons andere zondagritueel: 19.00uur, vriend kijkt voetbal en ik ga de keuken in om te koken. Wel altijd iets makkelijks: zelfgemaakte kipsate met frietjes (evt. met sla), friet met (broodje) kroket/frikandel en zoals vandaag een kop zelfgemaakte soep met een lekker broodje. Vandaag is het snert!
Eten wel altijd makkelijk op zondag, maar eigenlijk halen/bezorgen wij nooit iets.
zondag 22 november 2009 om 16:17
Nou als wij de kids hebben koken we inderdaad wel.
En als op vrijdag avond de kids naar de ex vertrekken koken wij dus lekker uitgebreid.
Maar op zondag hebben wij meestal zo'n sweet-love-leazy-motion gevoel, echt heerlijk en als dan de kids straks thuis zijn en in bed liggen, gaan we heerlijk DVD kijken altijd..chippies d'r bij, de fles wijn even leegmaken (ja is toch zonde he).
XX
LLB
En als op vrijdag avond de kids naar de ex vertrekken koken wij dus lekker uitgebreid.
Maar op zondag hebben wij meestal zo'n sweet-love-leazy-motion gevoel, echt heerlijk en als dan de kids straks thuis zijn en in bed liggen, gaan we heerlijk DVD kijken altijd..chippies d'r bij, de fles wijn even leegmaken (ja is toch zonde he).
XX
LLB
zondag 22 november 2009 om 16:19
zondag 22 november 2009 om 16:26
zondag 22 november 2009 om 16:29
Zondag verschilt bij mij nooit zo erg van andere dagen eigenlijk. Ik eet juist meestal makkelijk als ik direct vanuit werk ben wezen sporten en daardoor pas laat thuis ben. Dan zorg ik dat er een maaltijdsalade klaar staat of een simpel te bereiden pastaatje of rijstprut. Dat gebeurt zo'n twee keer per week dus om het me dan zondag ook nog eens makkelijk te maken, zou wel erg lui zijn .