love of a lifetime maar het werkt niet!

22-11-2009 22:34 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 23 november 2009 @ 09:51:

Hij beneemt me ook de adem, maar wel om een hele andere reden.
lieve mensen, hartstikke bedankt voor het meedenken maar met 9 van de 10 reacties kan ik dus echt helemaal niks dus ik ga dit gezellige forum verlaten dan kunnen jullie fijn oordelen zonder dat ik me eraan hoef te irriteren. ik kan me wel op elk punt gaan verdedigen maar helaas, heb ik geen tijd voor. stort me idd liever op de zorg van mijn kind. merk al dat hier een dagtaak voor nodig zou zijn. en het helpt me niks.op enkele uitzonderingen daar gelaten.

wens jullie alle(n) een fijne dag toe, en hopelijk veel mooie liefdevolle ,passievolle jaren in het verschiet.

xxxxxxxxxxxxxx
Sja als je alleen maar wil horen wat je wil horen moet je snel gaan vluchten, je kan toch verwachten dat je dit soort reactie`s krijgt?
got a job, got a son, got a life to live....sorry, ik kwam oop dit forum als totaal onwetend wat het inhoud om op zo een forum te zitten, maar ben er na mijn topic achter dat het gewoon een dagtaak is om me in alle reacties te verdiepen. en sorry, met alle respect , ik heb er echt geen tijd voor. heeft weinig met vluchten te maken, maar met het feit dat er overdag brood op tafel moet komen voor mijn zoon, en savonds aandacht moet zijn voor mijn zoon. en als hij slaapt een huishouden te doen valt. dus vluchten? nee. leven? ja. dat gaat voor dit forum. het beste alllemaal.
Je kind komt niets tekort?....

Wat denk je van vaderliefde?.

Wat is dat voor een man, die bewust voor een kind kiest en er dan niet meer naar omkijkt?..

Ik heb zelf het idee dat hij een kind als een soort trofee ziet, voor zijn sexuele veroveringen, streelt lekker zijn ego.

Wie weet hoeveel kinderen er nog buiten die van jou rondlopen van hem..... wie zal het zeggen.

Jij bent waarschijnlijk gewoon zijn seksspeeltje, niets anders, en je zal ook wel niet zijn enige speeltje zijn die hij er op na houd. Dat hij je meeneemt naar trouwfeesten etc. zegt niets over zijn gevoelens voor jou hoor, alleen over zijn ego. Mijn vriendin heeft jarenlang een turkse vriend gehad, samen hebben ze ook een kind. Waar hij trouwens wel heel lief voor was, en nog is.

Hij is nooit met haar getrouwd, (was achteraf ook nooit zijn bedoeling) en ook heel weinig thuis.

Achteraf ook niet zo gek, want hij had het ook heel erg druk met zijn andere vriendinnen, die hij erop na hield.

En maar pochen bij zijn vrienden met hun.

En geloof me die nam hij ook mee naar feesten, en zijn familie wist er ook van dat hij er verschillende vriendinnen op nahield.

Maakte hun niets uit, want ze wisten toch dat hij nooit met mijn vriendin of één van die andere vrouwen zou gaan trouwen, maar ooit met een vrouw zou trouwen uit zijn eigen cultuur. Is ook gebeurt.

Die van jou is zelfs al getrouwd.

En niets ten nadele van jou hoor..(ik denk niet zo) maar een vrouw uit de seksbrance nemen ze in de turkse gemeenschap al helemaal niet serieus, en hij waarschijnlijk ook niet, je bent gewoon een lekker n**kertje voor hem, met ook nog eens veel ervaring, wat wil een man nog meer, en natuurlijk is hij heel lief voor je als hij er is, waarom zou hij niet lief zijn?

Hij krijgt alles wat hij verlangt van jou.

Als ik jou was zou ik eens goed zijn gangen nagaan, wat hij zoal doet in de tijd dat hij niet bij jou is.

En er eens goed over nadenken of je nog wel tijd en energie in deze relatie moet steken.

Wat voor een toekomst heb je eigenlijk met deze man?

Hij is zelfs al getrouwd, en zal dat waarschijnlijk ook blijven.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik niet zo'n "Love of a lifetime" heb zeg, maar een echt leuke vent die gewoon 100% voor mij gaat en mijn (en zijn) kinderen op handen draagt en die gewoon met mij getrouwd is!!! Waarom zijn die 'love of a lifetimes' altijd van die enorme kloterelaties hier op het forum? Het zijn altijd de 'love of a lifetimes' die enorme eikels zijn, vreemdgaan bij het leven, de boel besodemieteren terwijl iedereen er met open ogen intrapt. En zelfs zwaar overdreven naar het 'niet meer kunnen ademhalen na het zoenen toe'... ziet iedereen dat het gewoon een kutrelatie is met die 'luf of a lijfteim' en dat die 'luf of a lijfteim' gewoon een enorme kloterige grinttegel is behalve de TO zelf.... Bijzonder... heel bijzonder.

Zoek gewoon een leuke kerel.

En ga alstjeblieft geen 'engels' speaken ineens on the forum. Dat is zoooo vreselijk 'Mickey'..
oh, fijn... zit ik een heel verhaal te typen, zie ik dat je er ineens mee gaat stoppen!

Zonde van mijn energie, ik heb ook nog wel wat beters te doen hoor...
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:20:

got a job, got a son, got a life to live....I got bills to pay and kids to raise

And a whole generation of lost niggas to save

So I ain't got time for that yip yap

If you start some static I'm gonna have to blow your mind back

Coolio was je al voor
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:20:

got a job, got a son, got a life to live....sorry, ik kwam oop dit forum als totaal onwetend wat het inhoud om op zo een forum te zitten, maar ben er na mijn topic achter dat het gewoon een dagtaak is om me in alle reacties te verdiepen. en sorry, met alle respect , ik heb er echt geen tijd voor. heeft weinig met vluchten te maken, maar met het feit dat er overdag brood op tafel moet komen voor mijn zoon, en savonds aandacht moet zijn voor mijn zoon. en als hij slaapt een huishouden te doen valt. dus vluchten? nee. leven? ja. dat gaat voor dit forum. het beste alllemaal.Ik wens je kind vooral het beste. Die kan er niks aan doen dat zijn moeder vooral advies wilt van mensen die met haar meelullen. En jou wens ik vooral toe dat je eens van je wolk afdondert en wakker wordt in de realiteit. Deze relatie is niks en het wordt niks.
quote:Oriane schreef op 23 november 2009 @ 10:28:

Wat ben ik ontzettend blij dat ik niet zo'n "Love of a lifetime" heb zeg, maar een echt leuke vent die gewoon 100% voor mij gaat en mijn (en zijn) kinderen op handen draagt en die gewoon met mij getrouwd is!!! Waarom zijn die 'love of a lifetimes' altijd van die enorme kloterelaties hier op het forum? Het zijn altijd de 'love of a lifetimes' die enorme eikels zijn, vreemdgaan bij het leven, de boel besodemieteren terwijl iedereen er met open ogen intrapt. En zelfs zwaar overdreven naar het 'niet meer kunnen ademhalen na het zoenen toe'... ziet iedereen dat het gewoon een kutrelatie is met die 'luf of a lijfteim' en dat die 'luf of a lijfteim' gewoon een enorme kloterige grinttegel is behalve de TO zelf.... Bijzonder... heel bijzonder.

Ik ben bang voor TO dat de kick van deze lul of a lifetime eruit bestond een hoer los te weken uit haar werk en haar te veranderen in een privéspeeltje. Dat arme kind is ook niet geboren omdat het zo gewenst is, maar omdat deze loser wilde laten zien hoe veel macht hij over TO heeft. Wat een ontzettend triest verhaal.

TO, laat die man gaan en kies voor je kind. Deze man houdt niet van je, deze man gebruikt je. Je bent zo veel meer waard dan dat. Ook al denk je misschien van niet, door je achtergrond. Er zijn zo veel echt leuke en lieve mannen in de wereld. Niet de verknipte exemplaren die de betaalde seks opzoeken. om welke reden dan ook. En misschien loopt je echte grote liefde ergens rond. Zo niet, dan kun je altijd nog beter gelukkig zijn alleen met je kind, dan overgeleverd aan de nukken van die bovenmaatse loverboy die je nu de love of your lifetime noemt.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:14:

dan kunnen jullie fijn oordelen zonder dat ik me eraan hoef te irriteren. Als je zo slecht met andere meningen kan omgaan, is een forum een rotplek.
ik verbaas me er echt over dat er zoveel mensen zijn die HIER tijd voor hebben hahah. mijn god.....lekker interessant leven heb je zelf dan hey als je niks beters te doen hebt dan andermans problemen af te zeiken op een forum hahah. daaaammmmmmnnnn!!! get a life!!!

ik had echt geen idee toen ik hier terecht kwam..., maar 1 ding weet ik wel.....dit was echt mijn laatste reactie hier.
Tja, de een reageert op een topic op een forum en de ander laat zich jarenlang gebruiken door een of andere loser.
Cum non tum age
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:41:

ik verbaas me er echt over dat er zoveel mensen zijn die HIER tijd voor hebben hahah. mijn god.....lekker interessant leven heb je zelf dan hey als je niks beters te doen hebt dan andermans problemen af te zeiken op een forum hahah. daaaammmmmmnnnn!!! get a life!!!

ik had echt geen idee toen ik hier terecht kwam..., maar 1 ding weet ik wel.....dit was echt mijn laatste reactie hier.

Ja, mensen nemen de moeite om op je verhaal in te gaan, proberen je duidelijk te maken dat je niet erg reëel naar de situatie lijkt te kijken, dan moet je natuurlijk snel wegrennen en nog even een bericht plaatsen om jezelf moreel superieur te voelen.

En, gaat het nu beter met je?
nou rider jouw intenties waren me al vrij snel duidlijk., die zijn er echt puur en alleen om jezelf beter te voelen door een ander af te zeiken.

en idd, ik voel me stukken beter door al juliie reacties!!

hoop jij ook? opgelucht? van je afgesnauwd?

das fijn. nou, wat ik al eerder zei : Coolio style, gotta go, got a life to lead.
Je onderschrift in dit topic is echt treffend Rider!
And what a life it is!
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:48:

nou rider jouw intenties waren me al vrij snel duidlijk., die zijn er echt puur en alleen om jezelf beter te voelen door een ander af te zeiken.

das fijn. nou, wat ik al eerder zei : Coolio style, gotta go, got a life to lead.Jij zou toch niet meer reageren.
Cum non tum age
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 08:29:

robbie 75 thanxxxx 1 van de weinige reacties waar ik echt wat mee kan....

Je bedoelt dat dit één van de weinige reacties is, die je een beetje in je eigen straatje kunt passen? Met meningen waar je het niet mee eens bent (en zelfs niet voor openstaat blijkbaar) ga je wat minder goed om. Wat kom je hier dan eigenlijk doen? Volgens mij zitten de mensen hier doorgaans toch om eerlijk advies te geven, en niet om je maar te vertellen wat je graag wilt horen.

Anyway. Dit klinkt als een gevalletje naïef zijn en iemand die dat goed doorheeft, er misbruik van maakt en jij laat dit keer op keer gebeuren. Tja.. Ik zeg: succes ermee.
en als laatste nog even dit: heb het idee dat velen van jullie nog nooit echte passie hebben meegemaakt. gezellig met een man op de bank waar je amper nog een woord tegen spreekt, het leven is kort. je hebt er maar 1. waarschijnlijk wouden jullie me iets anders leren maar ik heb van deze ervaring hier dus geleerd dat ik inderdaad kies voor een leven met ontzettend passionele momenten!! in plaats van een leven waarin passie verstopt is onder de deken van de dagelijkse sleur!! en je je spanning dus gaat zoeken op dit soort forums!! yeah!!! made up my mind !ik blijf lekker voor deze man gaan en ga nog meer genieten van de momenten samen dan ik al deed!!

thanxx to all of you!!
Dit noemen we aanschouwelijk onderwijs:quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:41:

maar 1 ding weet ik wel.....dit was echt mijn laatste reactie hier.quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:48:

das fijn. nou, wat ik al eerder zei : Coolio style, gotta go, got a life to lead.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:54:

en als laatste nog even dit: heb het idee dat velen van jullie nog nooit echte passie hebben meegemaakt. gezellig met een man op de bank waar je amper nog een woord tegen spreekt, het leven is kort. je hebt er maar 1. waarschijnlijk wouden jullie me iets anders leren maar ik heb van deze ervaring hier dus geleerd dat ik inderdaad kies voor een leven met ontzettend passionele momenten!! in plaats van een leven waarin passie verstopt is onder de deken van de dagelijkse sleur!! en je je spanning dus gaat zoeken op dit soort forums!! yeah!!! made up my mind !ik blijf lekker voor deze man gaan en ga nog meer genieten van de momenten samen dan ik al deed!!

thanxx to all of you!!

Serap, omdat jij geen echte relatie met je "grote liefde" hebt, kan de sleur niet eens toeslaan. Je verbeeld je dat je wat met deze man hebt. In werkelijkheid hebben jullie een machtsongelijke relatie. Jij doet wat hij wil en hij dicteert wat er gebeurt.

Dat is geen liefde. Dat is geen passie. Dat is misbruik!

Je verdient zo veel beter. Laat je niet op die manier gebruiken en kies voor jezelf. En dit advies is niet bedoeld om je neer te halen. Dit is een welgemeend advies omdat ik niet denk dat je echt gelukkig kan worden met zo'n man. Jij kunt 100% voor hem gaan, hij doet dat niet voor jou.

Heb je geen vriendinnen die je situatie kunnen beoordelen en je advies kunnen geven? Misschien dat je van een buitenstaander die je kent meer aan zou willen nemen.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:41:

maar 1 ding weet ik wel.....dit was echt mijn laatste reactie hier.quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 10:54:

en als laatste nog even dit:ik wens je zoontje veel plezier in zijn therapie, later.
Ha ja Rider, het ondersteunt wel het beeld van de volkomen instabiliteit van TO.
Cum non tum age
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 november 2009 @ 10:56:

[...]

Serap, omdat jij geen echte relatie met je "grote liefde" hebt, kan de sleur niet eens toeslaan. Je verbeeld je dat je wat met deze man hebt. In werkelijkheid hebben jullie een machtsongelijke relatie. Jij doet wat hij wil en hij dicteert wat er gebeurt.

Dat is geen liefde. Dat is geen passie. Dat is misbruik!Het is vooral onzakelijk dat ze zich niet meer laat betalen door hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven