*** BAR TOO MUCH 181 ***
zondag 22 november 2009 om 23:31
Poeh he!
Ben er effies.
Leuke zaterdag gehad, lekker gewerkt gisteravond\ nacht.
Terug naar huis schrik ik me het apezuur van al die blauwe zwaailichten. O,oh, ik hoop niet dat ik moet blazen want ik had een bokkertje gedronken na afloop van het werk met collega. Neh, hoef niet te blazen, maar moest wel heel rustig aan de linkerkant van de weg rijden vanwege een eenzijdig ongeval. Lag een mooie dure wagen op zijn kant en die was wel een paar keer gestuitert. Brrrrrr, dan rijd je echt wel wat rustiger naar huis toe! Pfffff, wat een volk komt er op zoiets af zeg!
Vernam ik vanmorgen dat het om een FC Twentespeler ging.
Afijn, zeker een heerlijke zondag gehad met alle kinderen plus aanhang! Zat ik me toch met 4 eigen koters en 2 a.s "schoonzonen" aan tafel. Heul gezellig!
En nu is het weer bedjestijd!
Ben er effies.
Leuke zaterdag gehad, lekker gewerkt gisteravond\ nacht.
Terug naar huis schrik ik me het apezuur van al die blauwe zwaailichten. O,oh, ik hoop niet dat ik moet blazen want ik had een bokkertje gedronken na afloop van het werk met collega. Neh, hoef niet te blazen, maar moest wel heel rustig aan de linkerkant van de weg rijden vanwege een eenzijdig ongeval. Lag een mooie dure wagen op zijn kant en die was wel een paar keer gestuitert. Brrrrrr, dan rijd je echt wel wat rustiger naar huis toe! Pfffff, wat een volk komt er op zoiets af zeg!
Vernam ik vanmorgen dat het om een FC Twentespeler ging.
Afijn, zeker een heerlijke zondag gehad met alle kinderen plus aanhang! Zat ik me toch met 4 eigen koters en 2 a.s "schoonzonen" aan tafel. Heul gezellig!
En nu is het weer bedjestijd!
maandag 23 november 2009 om 09:37
Soms kun je plannen wat je wilt. Krijg net een telefoontje uit het verpleeghuis, dat mijn moeder gevallen is en naar het ziekenhuis moet. Haar enkel is dik en blauw, willen ze weten of ie gebroken is. Of ik even met haar mee kan. Tuuk kan dat.
Ze wordt met de ambulance opgehaald en gaat dan naar het ziekenhuis waar ik vlakbij woon, dus ik ga zo rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Tis voor mijn moeder natuurlijk veel erger dan voor mij, maar kost me waarschijnlijk minstens een halve dag.
Zit nu nog even snel een kop koffie weg te werken, krijg een telefoontje als de ambulance er is, dan vertrek ik hier.
Ze wordt met de ambulance opgehaald en gaat dan naar het ziekenhuis waar ik vlakbij woon, dus ik ga zo rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Tis voor mijn moeder natuurlijk veel erger dan voor mij, maar kost me waarschijnlijk minstens een halve dag.
Zit nu nog even snel een kop koffie weg te werken, krijg een telefoontje als de ambulance er is, dan vertrek ik hier.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 23 november 2009 om 16:00
Enkel van mijn moeder is lelijk gebroken. Er zit nu even gips omheen, om de pijn wat te verminderen, maar ze moet geopereerd worden, hopelijk vanavond nog. Was zo blij dat ik bij haar kon zijn, want ze begrijpt veel dingen niet meer, dus ik kon een beetje tolken tussen haar en de artsen. Ben gaar nu.
maandag 23 november 2009 om 17:11
Hé Wies, welkom terug, wat fijn.
Ik weet niet hoe laat mijn moeder geopereerd wordt, dus geen idee of ik er dan nog heen kan.
Tis wel heel fijn dat ze in het voor mij dichtsbijzijnde ziekenhuis is. Binnen 10 minuten ben ik bij haar als het moet.
Ik weet niet hoe laat mijn moeder geopereerd wordt, dus geen idee of ik er dan nog heen kan.
Tis wel heel fijn dat ze in het voor mij dichtsbijzijnde ziekenhuis is. Binnen 10 minuten ben ik bij haar als het moet.
maandag 23 november 2009 om 21:25
Ik ben net gebeld: mijn moeder is inmiddels geopereerd en weer terug op de afdeling. Ze heeft alweer praats voor 10 (ruggenprik, dus lekker wakker). Er zit wat metaal in de enkel, weet nog niet wat precies. 3 weken krukken, daarna weer belasten.
maandag 23 november 2009 om 23:22
Tjonge Mir, als je moeder nu maar begrijpt, dat ze haar voet niet mag belasten.
De eerste dagen zal dat wel lukken, maar als de pijn minder wordt, dan zal het nog een hele klus zijn, om haar van het lopen te weerhouden.
Hè, ik ben wel blij, dat ik weer terug ben hoor.
Nu nog een glaasje voor het slapen gaan en dan is mijn dag weer heulegaor goed....X-D
De eerste dagen zal dat wel lukken, maar als de pijn minder wordt, dan zal het nog een hele klus zijn, om haar van het lopen te weerhouden.
Hè, ik ben wel blij, dat ik weer terug ben hoor.
Nu nog een glaasje voor het slapen gaan en dan is mijn dag weer heulegaor goed....X-D
dinsdag 24 november 2009 om 08:09
quote:wiesje123 schreef op 23 november 2009 @ 23:22:
Wies, daar maak ik me dus ook zorgen om. Hebben ze de boel vakkundig weer in elkaar geknutseld, en wat gebeurt er met dat knutselwerk als ze er toch op gaat staan? En of ze bijv kan leren om met krukken te lopen? Nou ja, ik ben ook wel zo dat ik het allemaal maar op z'n beloop laat. Het is zoals het is en als ze er toch op gaat staan zien we wel weer.
Wies, daar maak ik me dus ook zorgen om. Hebben ze de boel vakkundig weer in elkaar geknutseld, en wat gebeurt er met dat knutselwerk als ze er toch op gaat staan? En of ze bijv kan leren om met krukken te lopen? Nou ja, ik ben ook wel zo dat ik het allemaal maar op z'n beloop laat. Het is zoals het is en als ze er toch op gaat staan zien we wel weer.
dinsdag 24 november 2009 om 08:10