*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
Jemig, wat een storm! Waaide bijna de sloot in met m'n hondje.

Bloe, wat fijn voor je! Eindelijk eens goed nieuws, dat mag ook wel eens een keer.
Ha, Jootje!

Gezellig dat je even komt binnenwaaien!

Ja, goed he? Ben al druk bezig met de verhuisberichten voor de instantie's via TNT en bellen, he?

Ga zo zoontje ophalen en moet nog afwassen, koken en nog veel meer, maar heb niet zoveel zin vandaag. Ben in ene keer doodmoe, er is een enorme last van mijn schouders. Afijn, morgen weer een nieuwe dag he?

Alles goed met jou verder? En de kinderen en kleinkinderen? Hond is hopelijk niet weggewaaid?
Hier gaat alles goed. Zoon is druk bezig in zijn nieuwe huisje. Wist niet dat ie zo handig was

Dochter is druk met de studie, kleinkinderen zijn lichtelijk druk vanwege verjaardagen en Sinterklaas en hond is gelukkig veilig thuisgekomen
Hé Jootje, wat gezellig dat je er bent.

Ik kijk iedere keer naar Jozoons huis, maar je hebt wel gezegd bij welk kruispunt in de buurt, maar daar zijn wel 4 mogelijkheden (KRUISpunt hè), dus nu weet ik nog steeds niet waar ie precies gaat wonen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ha die Mir! Ik zal je nog wel eens een preciezere omschrijving geven dan kun je af en toe naar Zoon zwaaien als je in de bus zit.

Hoe is het met je herfstblues? Ik begin er met dit weer ook een beetje last van te krijgen blegh. Ik wou dat het weer maart was!

Wat zullen we eens drinken?
De winterdip verloopt tot nu toe milder dan andere jaren, maar heb met dit weer wel een hoop lichtbak nodig.

We drinken gewoon een kopje thee toch?

David Dunning
Ja hoor. Thee met citroen en kaneel. Sinds ik geen bier meer drink ben ik al anderhalve kilo afgevallen dus dat gaat goed.
Ik drink thee 'voor een ideaal gewicht'. Sindsdien hoef ik me nergens meer zorgen om te maken, mijn gewicht is ideaal.

David Dunning
Ik ga zo even naar de visboer, zodat we vers gebakken vis bij het avondeten hebben.

David Dunning
Lekkah!
Goedemorgen. De vis was lekker.

Zit hier weer voor de dagelijkse buienradarcheck. Het wordt de scooter vandaag.

David Dunning
Had je geen last van de wind, Mir? Hier waait het nog best aardig.

Heb net de krukken teruggebracht. Die stonden hier al twee weken in een hoekje. Het lopen an sich is nog steeds niks maar ik vrees dat dat voorlopig ook niet beter gaat worden.

Nooit heb ik wat en nu ineens voel ik me een halve gehandicapte. Moet bij elke beweging nadenken

De volgende operatie stel ik mooi nog ff uit ..... zo lang als kan. Want dan moet ik 2 weken gips, 5 weken brace en 2 krukken en dan nog 3 tot 6 weken voordat alles weer "normaal" zou moeten functioneren.

Koffiekoffiekoffie!
Wind? Zou m'n scooter daardoor niet op topsnelheid hebben gereden? Terug ging ie beduidend sneller.

voor kutknie.

David Dunning
Hoi

Gelukkig valt het vandaag wel mee met de wind. Ik werd gisteren aardig zeeziek in de auto.
Ik kom ff een rooie kantelen.......

En doe er meteen een koffie achteraan... ben ik daar ook weer klaar mee!

Uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche uche truste dus!
Yette, beterschap!

Hela, sterkte met je knie!

Solomio, morgen beter scooterweer!

Bluesy, morgen niet zo Blue voelen\zijn....
Up met koffie

..... en dan ga ik maar eens ff doesjen!
Ik kom het weekend inluiden:

Proost, Jooppie
Gezellig!
Net wat je zegt.....

Ga wel naar bed.

Pffffff, wat een K*U*T*dag....
Blues

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven