'verse roomkaas'

19-11-2009 09:07 22 berichten
Goedemorgen,

Ik heb zojuist een leuk uitziend recept gevonden bij de recepten van AH.

(Pastei met kip en groenten).

>> http://www.ah.nl/recepten ... t&proteinSource=gevogelte <<

Bij de ingredienten staat : 2 pakjes verse roomkaas met kruiden a 125 gram.

Is dat zoiets als Boursin?

Dank voor het antwoord,

Beter Laat
Alle reacties Link kopieren
Ja. Of Val blanc. Of Philadelphia. Dat soort meuk.
Gebruik altijd Boursin Cuisine.. Maar eigenlijk is dat zwaar overprijst. Roomkaas van de Aldi, bij wijze van spreken, werkt even goed..
Ja, AH heeft het zelf ook, ze hebben het ook vers bij de kaasafdeling.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja is hetzelfde.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een gerecht hetzelfde wordt met Boursin als met Philadelphia. Als het een receptkaartje is van AH dan zou ik de huismerk verse roomkaas gebruiken waarvan MV het plaatje ook al heeft geplakt.
ik vind twee pakjes enorm veel! voor hoeveel personen is het recept eigenlijk??
Voor vier personen Piba, staat er boven. Heb je wel nodig.
Bedankt voor de reakties allemaal!

Piba, het recept is voor 4 personen.

Je hebt misschien wel gelijk, dat 250 gram erg veel is...

Ik heb nog een half pakje mon chou, dan doe ik dat wel en een pakje roomkaas met kruiden.
quote:beter laat schreef op 19 november 2009 @ 10:15:

Bedankt voor de reakties allemaal!

Piba, het recept is voor 4 personen.

Je hebt misschien wel gelijk, dat 250 gram erg veel is...

Ik heb nog een half pakje mon chou, dan doe ik dat wel en een pakje roomkaas met kruiden.

Dit is dus vrouwenkoken he?

Mannen zouden wel gewoon doen wat er in het recept staat, vrouwen doen creatief met wat er voor handen is!

(Heb je verder niks aan, ik vond het wel grappig)
Ziet er wel erg lekker uit dit recept. Je hebt me op een idee gebracht voor vanavond! Bedankt!
Ik heb zelf gisteren toevallig pasta met spinazie en kruidenroomkaas gemaakt.

Normaal heb ik altijd de val Blanc van de Aldi (goedkoop! en ook lekker) die was op en Aldi al gesloten.

Bij de Albert Heijn de eigen merk gehaald, die waar MV het plaatje van heeft geplakt...

Smaakt hetzelfde als de Val Blanc,alleen wel 2x zo duur..

Misschien handig om te weten.
Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar de spotgoedkope roomkaas van de Lidl en dat werkt net zo goed! Ik kruid het zelf met verse, heel erg fijngesneden knoflook, peper en elke keer weer andere groene kruiden, net wat ik tegenkom...
Biebelie, klopt wat je zegt, maar die val Blanc verkoopt AH ook. Die is uit mijn hoofd iets van 45 euro cent. Dus de keuze is enorm.

Zelf vind ik alleen Philadelpia echt heel anders smaken. Maar dat kan ook aan mijn smaak liggen.

Ik zou als het voor gasten zou zijn verse roomkaas met kruiden nemen, die is het lekkerste, daarna die van AH de roomkaas met kruiden. En als je op de kosten moet letten zou ik die goedkope variatie kiezen. Maar volgens mij zag ik van de week dat die bij de lidl en Ah even duur waren van hetzelfde merk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Audrey, eet smakelijk. Ik eet het morgen!

Okee MV, maar wat bedoel je dan met "verse roomkaas"?

Koop je dat bij de kaasboer?

Groet, B.L.
Dat recept ziet er wel erg lekker uit!
Ik heb ook die van de aldi maar dan van Milsa. Deze staat niet gekoeld. Maar gewoon in de schappen. Maar in alle andere winkels staat roomkaas altijd gekoeld.

Smaakt deze anders dan de Val Blanc van de aldi?
Bloemetje, die van de aldi (Milsa) is bij ons óf naturel óf (light) met bieslook, niet met andere kruiden. Bij jullie wel? Ik gebruik trouwens die naturel verse roomkaas wel in taarten en andere recepten, werkt prima! (en die bieslook doe ik op brood)
Ik neem aan dat ze de verse roomkaas bedoelen die ze in een bakje verkopen bij de kaasafdeling, waar ook de olijven liggen bijvoorbeeld, die vers gesneden kaas etc.
Peas on earth!
Okeej. Ja ik heb laatst die met bieslook gekocht. Maar zou je die ongekoelde van de aldi ook door bijvoorbeeld pasta kunnen doen of voor een ander recept waar je roomkaas voor een warm hoofdgerecht moet gebruiken? Of zou dat niet lekker zijn?
Die ongekoelde van de Aldi smaakt ongeveer hetzelfde als de gekoelde. Dus kan prima op brood of door de pasta.
ja, en die gebruik ik dus ook voor taarten ed. Prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven