A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Heb even voor je gekeken, kreatinine is voor:

vermoeden van (glomerulaire) nierfunctiestoornis.

hypertensie.

diabetes m. (ter controle).

obstructie urinewegen.

heb een site waarop je laboratoriumwaarden kunt uitvogelen maar het is eigenlijk een site voor medici. Dus veel termen waar ik ook niks van snap maar toch kan het wel eens handig zijn.

online san memoboek

en dan daar dus op online san memoboek klikken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hee Jasmine, bedankt voor je moeite!

ik zag al dat op de achterzijde van 't formulier aangegeven staat bij welke ziektes (vermoedens/onderhoud) welke waarden gecontroleerd worden. Maar zo'n site is natuurlijk handig!
Later is nu
Oh dat is wel heel erg handig dat dat op de achterkant van het formulier staat, dan heb je al een beetje een idee. Hier was het altijd gokken vandaar dat ik die site gezocht heb.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 13:04
Reden: typo
% gewijzigd
Ja wij hadden altijd gewoon kleine witte kaartjes, nu is het een heel A4 formulier. ik ben net geprikt voor bloed. IK hoop niet dat dat al te vaak hoeft, want sjeumig.. ik ben én moeilijk te prikken en áls er dan een ader gevonden is, komt er weinig tot niets uit! Volgende keer (eventueel) ga ik de avond van te voren zwaar aan de wijn! Pfff

Deed ik ook nog even boodschappen en heb ze thuisgebracht, bleek dat Elvis niet aan 't werk gegaan is vandaag, geen zin. Oh, zegt ie doodleuk, dus jij gaat koken vanavond? Nou, ik dácht het niet, HIJ is thuis! Zo!

*tong uit de mond-lekker puhsmiley*
Later is nu
Sneu dat het bloedprikken zo moeilijk ging.

Bij mij is het in de linkerarm ook erg moeizaam, het wil niet lopen, naald floept er langzaam uit dat soort dingen. Meestal prikken ze links maar bij mij gaat rechts juist wel goed en links is een puinzooi dus je kunt het de volgende keer aan de andere kant proberen. Het is wel zo dat ook rechts de ader moeilijk te vinden is maar daar wil het bloed tenminste wel lopen en blijft de naald zitten.

Hahhaaa die Elvis! Mooi dat je hem laat koken! Wat eten jullie vanavond, afhaalpizza of patat?

Nou zoon is ein-de-lijk op pad. Lief moet tot 9 uur werken en de komende uren ga ik het huis fatsoeneren, gezellig maken (we zijn tenslotte een weekend met z'n tweeen) zodat we een beetje gevoel van rust krijgen.

Dit weekend moeten we nog wel een dag naar schoonmoeders die jarig is maar voor de rest hopelijk rust!
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 15:25
Reden: ach weer een typo
% gewijzigd
Goh, ik kan weer eens inloggen...

Maar goed, ik weet niet of ik deze link al een keer doorgaf maar ik denk dat sommigen van jullie het wel een interessante site vinden, dus vandaar maar even een berichtje.

www innerned.org /verhef2.html
oh en jas, geniet van jullie q-time-samen!

en dreamer eet smakelijk ;) met Elvis-maaltijd!
Hoi Thee, leuk je weer te zien!

Zijn alle problemen met het virus over?

Dat is idd een mooie site. Ik kwam via die site op een site van handleeskunde, erg interessant. Heb daar bevestigd gekregen dat ik erg eigenwijs ben. Hahhahaa!

Heb net de kaarsen uit de kast gehaald dus dat gaat vast wel goedkomen. Nu het zo donker en regenachtig is is het 's avonds wel knus om kaarsen te branden.
Haai Thee, alles goed?

Toen ik thuiskwam had Elvis het spel Kolonisten al klaargelegd, aangezien ik beter ben in 'multitasken' heb ik tijdens het spelletje gekookt (en gewonnen)

We hebben inmiddels een langlopende competitie (sinds in de vakantie) en het staat 23-21 voor hém. Achja, het is tenslotte Elvisdag
Later is nu
nah ik heb een best komische bug ontdekt. Ik ben wel en niet ingelogd. Ik zie duidelijk staan welkom mik25, maar als ik op mijn viva klik, dan zie ik inloggen staan en ook de uitlog button zie ik niet
Hee, dat heb ik ook Mik! Raar. En ik wil ook helemaal niet dat er te zien is wanneer ik wel of niet aanwezig ben, tsss, big brother is watching you.

Bovendien, als ik internet opstart, dan openen er allerlei sites, de bank, hotmail, m'n gewone mail via internet, en nog zo wat dingen, en ook de viva site waarop ik dan ook meteen ingelogd ben *haren omhoog smiley*. Dus ook als ik hier helemaal niet kom ben ik toch zichtbaar (hoewel ik die optie expres niet aangevinkt heb... nou ja).

Hee Thee! Hoe is het? Op je werk al een beetje back to normal of extra tot de macht 3 aanpoten ivm het gebeurde?

En hoe is het met je voet? Hoe lang moest het gips nu weer?

Nee Twin, m'n moeder heeft idd gelukkig nooit gerookt, maar wel haar hele jeugd met haar vader meegerookt, en daarna nog 20 jaar met m'n vader. Maar ik heb het alweer uit m'n hoofd gezet hoor, je hebt zoooo niks aan dat soort gedachten.

Rot is dat he, als bloedprikken zo lastig gaat. Ik geef bloed, en het is altijd weer mieren om die naald erin te krijgen, zie er altijd weer tegenop. Erg lastig, ik zou een slechte junk zijn . Maar als naald eenmaal zit stroomt het wel lekker door.

Nou zeg, ik probeer een smiley ergens tussen te zetten maar ze komen alleen onderaan te staan.

Is Elvis ook echt Elvis fan Dreamer? Ik vind die muziek wel lekker, m'n ouders hebben zo'n dubbel lp die ik vroeger best vaak draaide (toen ik een jaar of 10 was, hahaha). Als ik m nu weer hoor weet ik precies welk liedje de volgende is.
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 22:22
Reden: ff kijken of ik de smiley nu wel op de goede plek krijg
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:mik25 schreef op 16 augustus 2007 @ 21:58:

nah ik heb een best komische bug ontdekt. Ik ben wel en niet ingelogd. Ik zie duidelijk staan welkom mik25, maar als ik op mijn viva klik, dan zie ik inloggen staan en ook de uitlog button zie ik niet Jah dat had ik vanavond ook, ik had werkelijk geen idee meer of ik wel of niet ingelogd was. Het liep allemaal wel erg raar, heel vaak de foutmelding soap. Ja dat wordt het dan langzamerhand wel hè?

Dreamer, leuk dat jullie al zo'n langlopende competitie hebben!

Ohoh tijdens het huis opruimen ontdekte ik dat zoon zijn spijkerbroeken nog aan de waslijn hangen en niet in de tas zitten.

Ik mocht me nergens mee bemoeien beet hij me telkens toe als ik aangaf: heb je dit wel?

Is hopelijk een goeie les voor hem om beter z'n spullen te pakken of lijstjes te maken.
Naja ik ga ervan uit dat ik ingelogd was aangezien ik mocht reageren, maar vóór ik mocht reageren

Ik heb mezelf nog nooit online gezien (heb dus duidelijk die functie ook niet aangevinkt)

En ik heb al 3 vriendjes
Ik weet niet helemaal zeker maar volgens mij heb ik jou wel al online gezien.

Heb ook al veel vriendjes, erg leuk als je mail krijgt over of je vriendje wilt worden.
Ik heb maar 2 mails gehad en gister 1 mail verstuurd (die gelukkig geaccepteerd is) en vandaag een aantal. Hmm ik online, nou ja het is geen ramp ofzo, maar liever ben ik gewoon stiekem aanwezig
wat een prachtige avatars hebben sommige mensen zeg, ik zit af en toe echt even naar een avatar te kijken, zo van ohh wat mooi
Ja er zitten hele mooie bij en soms ook hele grappige.

Toen ik elsjefiederelsje voorbij zag komen met een mooie stapel pannekoeken schoot ik prompt in de lach.

Ik vind jouw avatar ook erg mooi. Er zijn zoveel avatars die ik mooi vind.
Oh het is al laat! Wat gaat de tijd toch weer snel!

Moet geloof ik maar eens naar bed.

Slaap lekker allemaal!
quote:jasmine schreef op 17 augustus 2007 @ 01:40:

Ja er zitten hele mooie bij en soms ook hele grappige.

Toen ik elsjefiederelsje voorbij zag komen met een mooie stapel pannekoeken schoot ik prompt in de lach.

Ik vind jouw avatar ook erg mooi. Er zijn zoveel avatars die ik mooi vind. Mooi he die wolven? Die heb ik uit een powerpoint gesloopt, ik vond ze zo mooi
quote:jasmine schreef op 17 augustus 2007 @ 01:40:

Er zijn zoveel avatars die ik mooi vind. Die van mij mag er ook zijn, of niet dan! (ik zoek ff een aanleiding om de bar binnen te vallen. zit ik eigenlijk wel in de bar?)
Ownee, ik zit in perfect day *schaamsmiley*
Goedenmorgen!

Jaah, Loomii, ik vind jouw avatar ook leuk

Ik zie inderdaad ook veel leuke/originele. Grappig hoor!

EN ik heb al allemaal vriendjes, terwijl ik maar 1 vriendje uitgenodigd heb. Gelukkig kreeg ik daar toen binnen een minuut bevestiging van (Zoyla) Dat doet een mens goed.

Ik ga nog wel meer uitnodigen, maar voel je vrij mij te vragen

Sjemig, trouwens, ik heb net (op verzoek hoor) m'n lijstje met klachten enzo eens uitgetiept, als ik eenmaal bezig ben is het van 'ohja, dat heb ik ook nog en dat en dat' en volgens mij ben ik nog wat vergeten

Nu nog maar eens een kopje koffie en dan aan t werk

De kinderen komen vanavond ook weer terug, lekker toch wel.. en dan na het weekend het hectische leven weer. Dit is toch nog redelijk relaxed.

Ohja, Elvis is inderdaad Elvisfan, maar niet zoeen die zonodig naar Memphis moet, volgens mij zou ik dat nog liever willen, terwijl ik niet zo'n fan ben. Voordat ik met (mijn) Elvis wat kreeg, had ik eigenlijk helemaal niets met 'The King', wel leuke nummers maar ach...

Wel ongelooflijk te zien hoe populair hij nog is en hoeveel mense hem imiteren.
Later is nu
Goedemorgen!

Hee Loomii ook hier, gesellug!

Goh Dreamer, dat je veel lichamelijke klachten hebt, dat zou ik zo niet denken, je klinkt altijd zo opgewekt en vrolijk en grappig . Hoop dat er iets simpels uit je onderzoek komt!

Nee, helemaal naar Memphis zeg, die aanbidding snap ik ook niet. Maar lekkere muziek wel.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
verkeerd reageerscherm, wat een gezeik is dat
Zo, das gek zeg. Ik klikte ergens op, kom weer in de discussielijst terecht en zie mijn reactie hier niet meer als laatste reactie bij topic staan... en nu staat 'ie er gelukkig nog wel. Ach ja, ik maak wat mee

Wat ik nog even wilde zeggen, bedankt voor de vriendjesuitnodigingen die ik al van een paar mensen gekregen heb, hartstikke leuk. Ik ga zelf niet actief mensen uitnodigen, dan weten jullie het even, niks persoonlijks, gewoon geen zin in (vind hyves ook niks aan en dat idee krijg ik er een beetje bij). Verder hou ik van jullie allemaal
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 17-08-2007 09:32
Reden: Waarom komen die smileys toch elke keer op de verkeerde plek te staan O.o
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven