A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Nou, zie nu weer 16 pijlers.... laat ik maar gaan slapen!
quote:thee schreef op 20 augustus 2007 @ 00:27:

Nou, zie nu weer 16 pijlers.... laat ik maar gaan slapen!Thee dat heb ik ook, ik heb in mijn voorkeuren gezet dat ik bepaalde pijlers niet wil zien, maar meestal zie ik ze dus wel en dan soms ook weer niet. werkt nog lekker
Jaaaaah, 4 uur 's nachts, en ik zie mezelf bij WieHier! \\:-)//

Eh, ik ga dus wel NU naar bed, haha. Ge-wel-dig verhaal van jullie hond, Jas!

Ik heb vandaag (eh: gisteren...) een aantal keren geprobeerd het forum op te komen, maar de site wilde maar niet laden. Maar goed, om 4 uur 's nachts dus wel . Trusten, en alvast goeiemorgen!
Noujazeg, wat vervelend dat jullie niet kunnen inloggen enzo.. hier geen problemen, gelukkig

Heb verder weinig nieuws te melden

het gewone leven is weer begonnen, kinderen zitten weer op school, als het goed is. Ik was goed voorbereid, gisteren hun lunchtrommeltejs al gemaakt! Dat zal wel een éénmalige actie zijn, maar het was vanmorgen wel lekker

tot later
Later is nu
Gelukkig kon ik vanochtend wel gewoon inloggen, was er verbaasd over.

Hahahaa Carlien!

Dreamer, vind je het fijn dat het gewone leven weer begonnen is of hou je wel van het rommelige van de vakantie?

Thee, het zegeltjestopic staat opeens op het prikbord en niet meer onder overige!

We gaan hier straks zoon en vriendinzoon collecteren vanaf Lowlands. Zal mij benieuwen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Carlien schreef op 20 augustus 2007 @ 04:07:

Jaaaaah, 4 uur 's nachts, en ik zie mezelf bij WieHier! \\:-)//

Eh, ik ga dus wel NU naar bed, haha. Ge-wel-dig verhaal van jullie hond, Jas!

Ik heb vandaag (eh: gisteren...) een aantal keren geprobeerd het forum op te komen, maar de site wilde maar niet laden. Maar goed, om 4 uur 's nachts dus wel . Trusten, en alvast goeiemorgen!

LOL wat een tijd om jezelf online te zien.

Vandaag was het ook weer regelmatig pet met inloggen
Ik ben blij dat het forum bij jullie ook zo traaaaag gaat, dacht al dat het aan onze internetverbinding lag, namelijk.

Inloggen is geen probleem, overigens.

Jasmine, zo rommelig is het in onze vakantieperiode nooit, het is meer zo druk ná de vakanties, met sporten enzo. Maar LD had gisterenmiddag weer last van d'r enkel, dus kon niet voetballen. Dat brengt weer rust in de tent, maar is natuurlijk óók weer niet goed. Gelukkig gaan we donderdag naar het ziekenhuis voor controle, wederom, nu maar verder onderzoek. MRI enzo. Oh joy. Ik wilde het maar gelijk combineren met een bezoekje aan Iris, is toch zelfde ziekenhuis en we hebben al een tijdje een heel leuk cadeautje voor haar van de voetbalclub.

Ik ben me toch een potje duf hier op het werk Ben toch gisteren vroeg naar bed gegaan, helpt niets, kennelijk. De wekker werd ook neit echt verwelkomd als een vriend, het geluid dan. Pas bij de 2e keer uitzetten, had ik door wat het was, haha.

toedles
Later is nu
Ja hallo meiden.... nou hier is alles nog gewoon want onze vakantie moet nog komen... en dan kan me niet snel genoeg zijn want ik zit er echt helemaal doorheen... vorige week de hele week ziek thuis geweest en gisteren weer begonnen maar men... wat duurde die dag lang zeg.. vandaag vrij en met minifreak even naar de dokter want ze zit nu helemaal onder de uitslag....

verder ga ik maar lekker rustig aandoen... vandaar dat ik de laptop maar weer eens heb opgestart om hier een kijkje te nemen maar echt lekker soepel mijn weg vinden doe ik hier nog niet... het ziet er allemaal gelikt uit maar ik vind het nog niks... maar dat zal vast aan mij liggen want ik ben niet zo handig met computers...

Nou ik heb niet bijgelezen dus ik hoop dat het met iedereen goed gaat en allemaal een lekkere vakantie hebben gehad???

Kus en tot later ( ik ga maar eens mijn pyjama omwisselen voor echte kleding)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Hahaaaai Freak. Geen overzicht op nieuw forum, wel een leuke avatar

Ik heb mezelf net bij WieHier gezien!!! En zomaar, middenop de dag, hoef ik helemaaaaal niet voor op te blijven tot 4 uur 's nachts!!

Zit trouwens te janken aan de pc. Hero van Mims is ineens heel erg ziek. En ze zit net middenin een verhuizing naar hun zo lang gewenste grotere huis. Kutziekte, die kanker!!!
Later is nu
Dreamer, ik heb er ook om zitten janken, eerst gisteren al. Toen vanochtend TOCH maar op het topic gelezen en ze was niet opgeroepen en dan ineens die 2 intrieste berichtjes, het berichtje van haarzelf en de sms aan Bloesem. Heb ook gejankt en hardgrondig gevloekt! (smilies heb ik hier nog niet uitgezocht, anders stond er boze en verdrietige...)
Precies thee, ik heb de neiging onderdrukt om met dingen te gaan gooien!

Is je virus trouwens weer weg? Kan ik je weer deblokkeren?

(heb m'n avatar gewijzigd in een roos, wegens Hero, zie ik mezelf wéér bij WieHier..ja, ik weet het, lekker belangrijk, maar het viel me wel gelijk op )
Later is nu
Ja, virus is weg, niemand heeft die mail meer ontvangen als ik het goed begrepen heb.
Wat verschrikkelijk, wat vreselijk.

Ik weet gewoon niet wat te zeggen, ik las het hier rond een uur of 6 en moet er steeds aan denken. Zit ook steeds te huilen achter de computer, vooral die smsjes van haar aan Bloesem.

Ja, inderdaad

En er is gewoon niets dat we kunnen doen. Het is zo onwezelijk...
Later is nu
*knip*plak*

En ik baal nog ergens anders van. Ik zou een leuk cadeautje van de voetbal naar Iris brengen, donderdag, maar dat gaat helaas niet door. Het cadeautje lag er al vóór de vakantie, ik zag voor donderdag een mogelijkheid, maar de club wil het zélf brengen. Ja, dat hebben ze ook wel gedaan, de afgelopen weken Afijn, geen opkikkertje dus voor Iris. Het vervelende is dat ik zeker weet dat Iris enorm blij zou zijn met dit cadeau.

Grrr

die kutziekte begint behoorlijk om zich heen te grijpen he?

téveel!

Later is nu
meer heb ik even niet te zeggen
Het is bizar he, zo wachten, met z'n allen. Ik durf niet naar bed te gaan. Ik wíl niet naar bed gaan, zal zo toch moeten. In gedachten bij dit verdriet.
Later is nu
Ja ik durf ook niet naar bed en zal ook zo moeten. Maar het voelt zo naar om nu zo naar bed te gaan, ook al kan ik niks doen.

Rotziekte die zoveel jonge mensen treft. Zo oneerlijk!!
, ik lees ook al een paar dagen mee op Mimsey's topic (ik was 'm even kwijt na de forum verhuizing), mán, wat een verschrikking . Vanochtend ook gelijk even gekeken weer, hopend dat ze niet vannacht weggeroepen was, en natuurlijk hopend op een wonder. En dan die vreselijke berichtjes van vandaag, echt hartverscheurend...

Wat een k*tziekte!!
Ik kijk ook steeds en hoop tegen beter weten in op een opleving, een wondertje of zo...
Hey dames!

Wist even niet waar jullie het over hadden maar heb net ook even gelezen op Mimsey topic Tjee, wat kun je zeggen. Het lijkt gvd wel een epidemie tegenwoordig, die k*tziekte.

Verder maar ff niks te melden, behalve, doe je een beetje rustig aan Freak!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Vergeet ik nog bijna... m'n moeder heeft voor dat rare hoestje dus een longfoto gehad (en meteen een hartfoto, wist ze helemaal niet) en beiden zien er prima uit .

Waren we erg blij mee, want je weet tenslotte maar nooit. Ivm hun aankomende vakantie heb ik maar geen bloemen gegeven, maar een lekker dik vakantiepakkettijdschriften (weegt 4 kilo geloof ik, maar goed dat ze niet met vliegtuig gaan )

Ik ben paar dagen weg op familiebezoek abroad vanaf morgenmiddag, dus tot later

En Twin speciaal, heel leuk weekend jij ook over de grens!!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
wat een opluchting Dee, dat alles goed was

veel plezier abroad
Later is nu
Goedemorgen!

Thanks Dream.

Ja, zeker een opluchting!

Het lijkt wel herfst hier, als ik naar buiten kijk...

Nog 2 uurtjes en dan ben ik weg, lekker lekker lekker!!! (moet nog wel heel veel doen vanmiddag voordat ik wegkan, help

)

Doei allemaal!
Dee, misschien nog net op tijd: ik wens je een heeel fijne vakantie! Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven