love of a lifetime maar het werkt niet!

22-11-2009 22:34 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
@ eneeaa handtekening : serap
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 22:16:

@ eneeaa handtekening : serap
Dreigen helpt je niets, wachten op iemand die niet werkelijk van je houdt ook niet!
nee dat snap ik dat dreigen niet helpt zal het niet meer doen
maar ik ga seriues lekker naast die kleine kruipen nu want dat is ie gewent rond deze tijd dus hij wd steeds al half wakker
en morgen mega vroeg op voor de nieuwe job dus ik ga het voor vandaag verlaten...4 real this time...hihi

fijne avond allemaal
Hup ga lekker slapen jij met die kleine naast je. En hou vol! Dat is het beste wat je voor jezelf maar zeker ook voor de kleine kunt doen. Jij kunt dit prima alleen af!
enneh...bedankt voor jullie tijd allemaal die jullie erin steken.

mean it....xxxxxxxxxx
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 22:27:

enneh...bedankt voor jullie tijd allemaal die jullie erin steken.

mean it....xxxxxxxxxx

NP maareu....niet zoveel engols speaken hoor

Slaap lekker ! Veel succes morgen !
Trusten! Veel succes en plezier morgen
Ik heb me zojuist door negentien pagina's heen geworsteld en kan maar tot één conclusie komen: wat ís dit treurig.

Treurig omdat jij kennelijk zo weinig gewend bent dat je als een kind zo gelukkig wordt van de kruimels die een ander voor je voeten gooit. Treurig omdat je zoon geen vader in zijn leven heeft. Treurig omdat je geen idee hebt wat intimiteit, betrokkenheid en liefde echt inhouden. Treurig omdat wild om je heen schoppen kennelijk je enige manier is om voor je zelf op te komen...

Ga alsjeblieft professionele hulp zoeken voor je problemen en zorg dat je zelfstandig wordt.
Jemig, wat veel pagina's ellende en gedoe. Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen

Serap, van harte met je nieuwe baan! Je bent goed bezig en goed op weg naar een leven waarin je kunt "overleven"met je zoontje. Ben trots op je dat je het werk in de club achter je hebt kunnen laten. Dat is niet altijd makkelijk, zeker niet als dat je een andere kijk op mannen heeft gegeven ( of mensen in het algemeen). Ik denk dat je prima kunt leven en overleven in deze wereld en dat je trots mag zijn op jezelf, wat je tot nu toe bereikt hebt en dat je een zoon op deze wereld hebt gezet waar je veel van houdt. Complimenten voor het feit dat je je kerel al 6 weken buiten de deur houdt, het komt jullie echt ten goede! Ik hoop dat je op Sylvester een goede fles optrekt en een partydrink voor je kleine, en dat jullie samen proosten op hernieuwd levensgeluk. Dit kunnen jullie echt samen en hiervoor hebben jullie echt niemand anders nodig. Beschouw je exvriend als verleden tijd, zie hoe hij je verdrietig maakt door niet voor de volle 100% voor jullie te gaan, ben hem dankbaar voor de positieve input die hij je heeft gegeven ( een goed gevoel, een escape uit je zware leven, jouw zoon!) maar ga zelf verder. Sla je eigen wegen in, maak er wat van, doe je best in de winkel, zorg goed voor je zoon en weldra staat hij daar ineens : DE IDEALE MAN!!!!!!!!!! Ik duim voor je, en droom vannacht met je mee.

x Shala
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 20:04:

@ meds

Ik meet zijn liefde niet aan hoe VAAK hij bij me is, maar aan WANNEER hij bij me is. namelijk op dagen dat je bij MENSEN BENT WAAR JE VAN HOUD! zoals bijvoorbeeld oud en nieuw, suikerfeest, koninginnedag. dagen die hij als hij zoveel MEER van zijn vrouw hield, DAAR wel was geweest en niet bij mij.

Dat zijn KLEINE dingen waaruit ik opmaak dat hij wel van me houd, ookal laat de situatie het niet toe. en weliswaar is het geen basis van een relatie. maar het zegt wel iets.Ik denk dat het niet zoveel zegt. Het gaat niet om dagen om uren of om zeggen dat hij zoveel van je houdt. Het gaat om wat hij doet. Is hij er altijd als je hem nodig hebt? Steunt hij jou en jullie kind? Luistert hij naar je, is hij deelgenoot van het gezin. Gaan jullie samen op vakantie, is hij trots als hij je voorstelt aan zijn vrienden en familie. Gaat hij mee naar de dokter als jullie kind ziek is. Leert hij hem lopen, laat hij je lachen, laat hij je uitgaan met je vrienden, kookt hij voor je als je ziek of moet bent. Het gaat om dat soort dingen
"Dat zijn KLEINE dingen waaruit ik opmaak dat hij wel van me houd, ookal laat de situatie het niet toe. en weliswaar is het geen basis van een relatie. maar het zegt wel iets."

Wat zijn de GROTE dingen waar je uit kan opmaken dat hij van je houdt Serap? Ik heb ze nog niet van je gehoord, op dat vlak blijft het angstwekkend stil.
wie het kleine niet eert enz. gaat niet altijd op.
Serap, heel veel succes in je nieuwe baan! Laat die man los en maak van 6 weken 7, van 7 weken 8, enz. Jij hebt, moeilijke achtergrond of niet, evenveel recht op een gelukkig leven als ieder ander. Maar dan moet je er wel zelf voor gaan zorgen. Investeer in jezelf en investeer in je zoontje. Laat die man los. Zelfs al is het een verstandshuwelijk dat hij heeft, resultaat is dat hij er niet voor 100% voor jou en je kind kan zijn. En jij en je zoontje hebben wel recht op iemand die er 100% voor jullie wil zijn.

Heel veel succes!
quote:Spinster schreef op 23 november 2009 @ 20:09:

[...]

Je kan ook zeggen waar het op staat zonder iemand een blauw hart te trappen.

Verder: een ander de ogen openen kan nooit. Je kan hooguit zeggen waar het op staat, in klare taal, ben ik ook een groot voorstander van, maar het is aan de ander om te zien.

Heej Spinster,

Mooi gezegd! Ik heb erg genoten van je eerlijke en correcte bijdragen op dit topic. Je lijkt me een fijn en warm persoon.
Succes met je nieuwe baan Serap
dank je wel robbie!!! iben het helemaal met je eens wat spinster betreft . enneh ik had je gister al wat hugs gestuurd hahah voor jouw bijdrage(N) hier.

nieuwe baan helemaal leuk! leuke mensen ontmoet en erg gezellig!

wat me nu meer bezig houd als /dan die loser van een ex van me : wel of niet mijn kleine laten enten morgen....ik neig naar nee . wat is jullie mening?

groetjes
Serap, wat ik me nu afvraag: ben je van plan het afhouden van enig contact met de vader van je kind vol te houden? Of zie je in de toekomst een andere mogelijkheid? En zo ja, wanneer en hoe? Kortom: komt je ex nog terug in je leven, en hoe? Of ben je er echt klaar mee? Dat vind ik nog niet helemaal duidelijk uit je posts. Ben benieuwd hoe je je dat voorstelt.

Verder ben ik persoonlijk voor inenten van zowel kinderen als volwassenen. Ik geloof niet zo in alle spookverhalen die de ronde doen, en zeker kleine kinderen zijn een risicogroep die veel baat kan hebben bij inenten. Ik vind voorkomen beter dan genezen. Maar nogmaals, dat is mijn mening. Ik geloof dat er op de pijlers 'Kinderen' of 'Gezondheid' wel topics over te vinden zijn. Misschien kun je daar eens kijken voor voors en tegens?
ja ik was net op de telegraaf en daar even alle symptonen van die griep bekeken maar die komen echt allemaal overeen met wat mijn kleine een week geleden al gehad heeft (ik heb een beetje een lul van een huisarts die het beestje niet bij zijn naam wou noemen) dus hij had griep, maar denk zelf idd de mexicaanse. en ja, weet je , dat vaccin is zo vanuit het niets uit de lucht getoverd zonder enige tijd tot testten, ik weet niet wat het over tien jaar doet. je hebt toch nu ook zo een hele generatie die vroeger voor iets geent is en nu tig jaren later allemaal de nadelen ervan ondervinden.

dus denk dat ik het echt niet ga doen. maar was wel benieuwd naar de meningen hier.

en wat de ex betreft, ik vind het gewoon moeilijk. mijn verstand zegt met 10000 % weg met die loser. maar soms heb ik wel momenten dat ik hem mis natuurlijk. zwakke momenten. dat ik achteraf blij ben dat hij niet net op dat moment belde omdat ik anders waarschijnlijk wel er op in gegaan was weer.

maar ik ben al mega trots op mezelf dat ikzelf al 6 weken niet bel, niet sms, niet opneem niks. is al een hele overwinning voor me.

zeg nooit nooit, maar op dit moment zeg ik, ik vecht ervoor dat mijn verstand het wint van mijn gevoel.
Dat is ook heel goed van je! En hoe het verder ook gaat verlopen, hopelijk geeft deze periode je wat meer afstand, rust en perspectief. Passie (of hoe je het ook wil noemen) kan je verstand behoorlijk benevelen als je er middenin zit...

Hoewel je soms nogal fel uit de hoek komt, blijkt in ieder geval uit je posts dat je er goed over nadenkt en je gevoelens kunt beheersen. Je houdt het immers ook al zes weken vol!

Zelf hoop ik dat je verstand het inderdaad blijft winnen van je gevoel, want deze man klinkt (zoals je zelf zegt) inderdaad als een loser. Hij mag er dan zijn op de kleine momenten, maar helaas is hij er al drie jaar niet om alle momenten met je te delen. En dat zegt naar mijn idee genoeg...
quote:serap schreef op 24 november 2009 @ 19:40:

dank je wel robbie!!! iben het helemaal met je eens wat spinster betreft . enneh ik had je gister al wat hugs gestuurd hahah voor jouw bijdrage(N) hier.

nieuwe baan helemaal leuk! leuke mensen ontmoet en erg gezellig!

wat me nu meer bezig houd als /dan die loser van een ex van me : wel of niet mijn kleine laten enten morgen....ik neig naar nee . wat is jullie mening?

groetjes

Graag gedaan! Ben blij dat je voor jezelf en je kleine hebt gekozen.

Wel of niet inenten kan ik je helaas niet mee helpen. Van wat ik heb gehoord is de Mexicaanse griep niet erger dan een normale griep. Denk dus dat het niet zo heel veel uitmaakt, behalve als je kindje bv astma heeft. Maar er is volgens mij op de pijler kinderen wel veel over te lezen.
Ik kan - dokter zijnde - wél wat zeggen over de Mexicaanse Griep.

Ik zou aanraden je kindje wel te laten vaccineren. Het hoeft natuurlijk niet, maar er zijn kinderen die heel erg ziek zijn geworden van de Mexicaanse griep. Overigens zijn de kinderen die in ziekenhuizen (soms op intensive care) moeten worden opgenomen zijn bijna altijd kinderen die een onderliggende ziekte hebben, als hart- of longaandoeningen.

De kans dat jouw kind de Mexicaanse griep krijgt is niet zo enorm groot, maar ik zou het toch wel doen als ik in jouw schoenen stond, zeker als hij naar een dagopvang of iets dergelijks gaat.

Ik begrijp dat sommige mensen twijfelen, omdat het vaccin in een heel korte tijd ontwikkeld is, maar in Scandinavië zijn er al tienduizenden kinderen mee ingeent en daar zijn geen ernstige bijwerkingen gemeld.

En trouwens; als je vindt dat je huisarts een lul is, dan is het tijd om een nieuwe huisarts te zoeken. De vertrouwensband tussen arts en patiënt is namelijk heel erg belangrijk, en dat geldt zeker voor je huisarts. Jij moet niet de spreekkamer ingaan met het gevoel 'het klikt voor geen meter', want daar hebben jullie allebei niets aan. En als jij - of je kind - ziek worden moet je het gevoel hebben dat je huisarts aan jouw kant staat.

En Serap: goed dat je nadenkt over die ex van je. Je bent sterkt genoeg om niet afhankelijk te zijn van hem!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
hoi everbliss,

ja wat mijn huisarts betreft, het is een echtpaar, normaal heb ik de voruw, nu had ik haar man en at vond ik idd een erg ongeinteresseerde man om het netjes te benoemen. maar okay, ik ga er vanuit next time gewoon zijn liefelijke vrouw weer te treffen hihi.

vorige week was mijn kleine erg ziek. 40+ koorts, overgeven, diaree, hoesten ,the whole shabammm. na wat googelen blijken dit dus precies de symptonen van mexicaanse te zijn. (ben dus bij de dokter geweest zie boven maar die bevistigde alleen dat hij griep had. of het de mexicaanse was wou hij niet op ingaan)

alle symptonen op een rij denk ik dus zelf van wel. vooral het langaanhoudende hoesten want dat doet ie nu nog steeds.

en volgens mij is het zo als je het eenmaal gehad heb bouw je afweer op toch? dus om dan ook nog een vaccin te geven waarvan de korte termijn effecten wel duidelijk zijn, maar de long term dus nog niet, ik weet niet....mijn gevoel zegt niet doen...maar ja....haha..mijn gevoel is niet altijd mijn sterkste raadgever zoals jullie inmiddels weten

xxxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven