Saai!
dinsdag 24 november 2009 om 10:59
dinsdag 24 november 2009 om 12:18
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik nu eindelijk van de antidepressiva af ben. Ben al sinds de zomer aan het minderen maar het lukte me tot nu toe nog niet om helemaal te stoppen. Gisteren zou ik weer een capsule genomen moeten hebben maar omdat die ook zorgt voor verstopping (wat ik momenteel niet kan gebruiken) heb ik 'm gewoon niet ingenomen en heb er nog steeds geen last van.........(normaal kreeg ik aan het eind van de 3de dag een vreemd gevoel in m'n hoofd).
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 24 november 2009 om 22:18
quote:snjokorn schreef op 24 november 2009 @ 12:16:
[...]
Það gæti verið að ég get hætta við að taka þunglyndislyf... (of is dit de verkeerde vertaling??)
Hey, dat zou wel super zijn!
(heb hier 4 dagen mijn meds niet ter beschikking gehad en heb nu gehalveerd, aangezien het die 4 dagen best goed ging)
Lief Snjookje, heeeeel veel succes bij ome dokter. En nog gefeliciteerd met je 14jarig fysiobestaan!
Hier weinig te melden, het is saai warm en de winkels zijn bijna leeggekocht door mij.
Knuffels voor allen: Hier, pak aan!
[...]
Það gæti verið að ég get hætta við að taka þunglyndislyf... (of is dit de verkeerde vertaling??)
(heb hier 4 dagen mijn meds niet ter beschikking gehad en heb nu gehalveerd, aangezien het die 4 dagen best goed ging)
Lief Snjookje, heeeeel veel succes bij ome dokter. En nog gefeliciteerd met je 14jarig fysiobestaan!
Hier weinig te melden, het is saai warm en de winkels zijn bijna leeggekocht door mij.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 25 november 2009 om 03:53
Saai alle winkels leegekocht, jeetje Lys. Dadelijk ga je je nog saai vervelen ook. Wat een ongelooflijk saaie vakantie heb je. En je mag er voorlopig ook nog van genieten ook.
Snjookje, wil je heel veel succes wensen vanmiddag! Zal aan je denken en hoop dat de uitslag gunstig gaat wezen. En eet smakelijk van je burgerT. Die saaie beloning mag je wel na dat rot onderzoek.
Snjookje, wil je heel veel succes wensen vanmiddag! Zal aan je denken en hoop dat de uitslag gunstig gaat wezen. En eet smakelijk van je burgerT. Die saaie beloning mag je wel na dat rot onderzoek.
woensdag 25 november 2009 om 04:49
quote:Lys schreef op 24 november 2009 @ 22:18:
[...]
terug Lys.
Handig he, een paar dagen geen meds en het gaat gewoon goed...
Je bent de aussie economie goed aan het helpen (hebben ze daar ook last van de recessie of valt het eigenlijk wel mee).
[...]
terug Lys.
Handig he, een paar dagen geen meds en het gaat gewoon goed...
Je bent de aussie economie goed aan het helpen (hebben ze daar ook last van de recessie of valt het eigenlijk wel mee).
woensdag 25 november 2009 om 04:49
woensdag 25 november 2009 om 12:26
Jij was bijtijds wakker Snjookje! Morgenstond heeft goud in de mond toch
Euhm ja Steph, hoe kom jij aan een eekhoorn in een kooi en zelfs in je tuin?! En waarom is hij geen nootjes aan het verzamelen voor zijn winterse slaap die eraan gaat komen?
Eekhoorn denkt vast met deze temperaturen dat het lente is.
Euhm ja Steph, hoe kom jij aan een eekhoorn in een kooi en zelfs in je tuin?! En waarom is hij geen nootjes aan het verzamelen voor zijn winterse slaap die eraan gaat komen?
Eekhoorn denkt vast met deze temperaturen dat het lente is.
woensdag 25 november 2009 om 12:32
Het is een Boeroendoek, zit er samen met broertje, (aziatische grondeekhoorns). Ze zijn allebei bij een geregistreerde fokker gekocht met certificaat en al (zonder mag ook maar dat willen wij niet). In gevangenschap geboren, net als pa en ma en opa en oma enz. Nu geven wij ze genoeg voer en ze verzamelen ook.
Je kunt ze met knabbel en babbel vergelijken alleen die van ons slapen in de grond (K&B in boom) en ze hebben een straat die helemaal om hun heen kan slaan (kunnen K&B niet).
Ik zal eens een plaatje plakken voor dit saaie verhaal.
Je kunt ze met knabbel en babbel vergelijken alleen die van ons slapen in de grond (K&B in boom) en ze hebben een straat die helemaal om hun heen kan slaan (kunnen K&B niet).
Ik zal eens een plaatje plakken voor dit saaie verhaal.
woensdag 25 november 2009 om 14:37
woensdag 25 november 2009 om 16:15
Hoi lieve meiden. Ik ben weer thuis. Het onderzoek viel me reuze mee (die meuk drinken van te voren vond ik erger). De stand van zaken tot nu toe: 1 poliep die in het lab onderzocht gaat worden en aan 1 kant wat rood/ontstekingsachtig.... Straks dus mooi die hamburger eten...
Gaaf, eekhoorntjes (had je volgens mij al wel op 1 van de kaarten geschreven dus had ik het moeten weten).
Gaaf, eekhoorntjes (had je volgens mij al wel op 1 van de kaarten geschreven dus had ik het moeten weten).