Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet teveel voor van het spoilertopic: er is niemand die ECHT iets weet; het heeft allemaal een hoog 'de buurvrouw van mijn nicht kent de achterneef van boer X' gehalte of verhalen die in de Telegraaf / Story en aanverwante tijdschriften staat.

Uit de beelden die jl. zondag zijn uitgezonden lijkt het mij in elk geval wel dat Peter en Hanneke nog bij elkaar zijn; die zaten zo genoeglijk naast elkaar te stralen!
quote:superletje schreef op 24 november 2009 @ 11:00:

en moet me erg beheersen om niet op het spoilertopic te gaan kijken..Troost je, in dat topic staat weinig onthullends.
quote:Boefus schreef op 23 november 2009 @ 23:53:

Oh, en over Hans. Die verdient echt een klap voor zijn bek. Waar hij het lef vandaan haalt om Audrey al zo aan te spreken op hoe ze is. Dat kan je toch niet maken.

Maar goed, dat vind ik. Ik had er in ieder geval niet zo lief op gereageerd als Audrey (maar ik heb in alle eerlijkheid ook nog nooit de opmerking gekregen dat ik te weinig tegengas gaf)Zoooo mee eens!! Wat een lulhannes!
Ik heb haast meer genoten van dit topic doorlezen dan van de uitzending. Wat een geniale opmerkingen. Volgende keer sla ik de uitzending over en lees ik hier mee ;)

Mijn mening?

Wat een gezeur van Hans zeg, altijd dat gelul over zijn gevoelens. Serieus, net alsof ze na 2 week al lekker stennis moet gaan schoppen. In het begin ben je sowieso wat rustiger lijkt me, bovendien, daarom vond hij haar toch leuk?

Peter vind ik juist een verschikkelijke vent! Bah, bij die paardenfokkers gaat het alleen maar om geld en macht. Maar ik vind hem met Hanneke ook erg leuk. Hanneke is zo grappig.

Wietse (euhm, ja, dus, dat weet ik echt niet hoor) is wel veranderd, wat zelfverzekerder, maar dat gaat natuurlijk nooit werken met Neeltje. Hoop dat ze nog even een paar leuke weken hebben gehad.

Wim en Astrid vind ik wel leuk hoor. Net zo'n getrouwd stel. Ik vind ze lief. En dat van de Chinees vond ik echt grappig. Als ze maar lekker eten toch? ;)

Jos en Dycke, inderdaad een zweverige vrouw. Voor mijn gevoel heeft ze zoveel bagage die ze meedraagt. Ze zijn wel romantisch samen, maar of dat werkt?
Ik heb bij Hans trouwens gewoon het idee dat die geen wilde nacht gehad hadden, waar hij zich op verheugt had...

Niks te lief, te zacht, gewoon GEEN sex!
Audrey lijkt me wel en meisje dat eerst getrouwd wil zijn voor ze het bed induikt. Had zij nou allemaal dierenknuffels op haar bed? Sowieso een afknapper...
Haha Audrey weet natuurlijk dat haar moeder en tante vanaf de bank haar naulettend in de gaten houden!

Ze kijkt wel uit, straks kan ze fluiten naar die mooie handdoeken..

Maar lijkt mij inderdaad een gelovig meisje.
Niet zozeer gelovig, dat was Jo, maar meer braaf. Overigens JoBC, ik verdenk jou er altijd van dat jij Jo bent, iets van Jo Before Christ of zo
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ik had het idee dat Jos en Dycke al lang weer uit elkaar waren maar vandaag stond levensgroot (met foto) in de Telegraaf dat ze nog dolgelukkig zijn samen :puke: .

Had ik eerlijk gezegd niet verwacht .
En ik nog minder.

:puke: :puke:
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Bonny82 schreef op 24 november 2009 @ 18:23:

Niet zozeer gelovig, dat was Jo, maar meer braaf. Overigens JoBC, ik verdenk jou er altijd van dat jij Jo bent, iets van Jo Before Christ of zo

Wahahhaha!!! NEEEEEEEEE!!! Ik zal even korte mette maken met deze veronderstelling!! BC staat hier voor British Colombia (Canada)

Nou... ik kreeg het even benauwd.. Wil niet vergeleken worden met gelovige Jo.. Als hier iemand ongelovig is, ben ik het wel!!
Waarom valt iedereen erover dat Hans niet al de dag vóór het eigenlijke keuzemoment Jo naar huis heeft gestuurd? Kan toch best zijn dat hij dacht zich aan het script van het programma te moeten houden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Dan had hij ook zijn bakkes tegen Au3 moeten houden
quote:JoBC schreef op 24 november 2009 @ 18:47:

[...]

Wahahhaha!!! NEEEEEEEEE!!! Ik zal even korte mette maken met deze veronderstelling!! BC staat hier voor British Colombia (Canada)

Nou... ik kreeg het even benauwd.. Wil niet vergeleken worden met gelovige Jo.. Als hier iemand ongelovig is, ben ik het wel!!

Sorry voor mijn offtopic gelul, maar woon je daar?

Heb als nanny gewerkt in de provincie Alberta x-D
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Pauline65 schreef op 24 november 2009 @ 09:15:

Ik zag op die site ook een heel leuk filmpje van Hanneke en Peter staan; in Riga is het blijkbaar gebruik een slot om een brug vast te maken om zo de liefde te bezegelen.Dat kwam ik afgelopen zomer ook tegen aan het Comomeer in Italië,romantisch hoor...
Nou ik vind Audrey ook wel de minst leuke vrouw die erbij zit, en Neeltje vind ik ook niks.

Hanneke begin ik juist steeds leuker te vinden.
Volgens mij vindt Jos alles goed wat Dyke zegt. Zolang hij aan haar mag zitten. Hij kijkt haar alleen maar verlekkerd aan, zo van.....mmmm ja schat...........prima schat....voel ik ook schat.

Ik denk dat het niet lang gaat duren. Want alleen een mooi poppetje houdt ook een keer op.

Ik ken hem nog van vroeger tijdens het uitgaan. En hij is wel een player die graag een mooie vrouw naast zich wil hebben om mee te pronken.

Ach, en als ze dan haar mond dichthoudt, dan is dat voor Dyke geen probleem.
quote:Pilous schreef op 24 november 2009 @ 19:01:

Dan had hij ook zijn bakkes tegen Au3 moeten houdenIk zie het verband niet. Leg eens uit alsjeblieft.
quote:Courage schreef op 24 november 2009 @ 22:49:

[...]

Het was meer dat ik sterk de indruk kreeg dat hij allang voor Audrey had gekozen maar ondertussen Jo nog aan het lijntje hield. Terwijl hij zo'n 'open', 'gevoelige' indruk maakte.

Moet er eerlijkheidshalve bijzeggen dat ik dat niet zeker weet.

Maar ik heb inmiddels wel gezien dat hij helemaal niet zo'n open boek is.

Het klopt dat hij redelijk lang in het midden liet wie van de twee hij het leukst vond maar nogmaals, misschien dat hij dacht dat dat zo hoorde, dat hij niets mocht "verklappen' of had hij echt zijn keuze nog niet gemaakt.

Die scene tussen de gerberas was overduidelijk en speelde zich volgens mij af de dag vóór of op de dag van de beslissing. Hij had toen misschien niet moeten vragen of zij het aankomende keuzemoment ook zo spannend vonden want hij leek van het moment te genieten ("ik weet het al maar jullie lekker nog niet") en dat was niet kies, dat geef ik toe. Ik denk dat hij dat gedeelte echt als een spel bekeek terwijl er natuurlijk wel gevoelens (van Jo) in het spel waren en ja, dat had hij niet zo mogen uitspelen. Da' s woar....
t was niet ok van hand o t zo te doen. maar ik snap t wel n beetje. Hij is wel n heel sensitief typetje, en vond t erg pijnlijk om die boodschap te brengen. Hij on t zeg maar niet over zijn hart verkrijgen. Maar ja, ook gevoelige typetjes moeten soma een vent kunnen zijn.

Overigens vond ik Wim nog fouter hoor, die heeft astrid t slechte nieuws aan Cynthia laten vertellen...
Hans is toch wel een beetje een hansworst zeg. Kun je zien dat wanneer iemand uit zijn vertrouwde omgeving is, ineens veel minder open blijkt te zijn ('nieuw' eten maar niks vinden). Ook er glaag om iemand die je nota bene zelf hebt uitgekozen omdat je haar zo leuk is ineens moet veranderen. Ben benieuwd wat Audry daar zelf van vind.

Wietse en Neeltje, wat een ontzettend ergerlijk stel, beide om verschillende redenen. Neeltje omdat niet goed aanweet wat ze met een man aanmoet die smoorverliefd op haar is. En omdat ze zich duidelijk beter voelt dan hem (ze is stoerder met haar snowboarden, heeft lekkerder eten besteld dan hem enzo. Ik zeg het niet gauw, maar wat een vervelende houding, zou er als man zeer op afknappen).

Wietse stoort me omdat je van een vent van 35 jaar die zelf een bedrijf runt toch wel wat mer zelfstandigheid mag verwachten. OK, je hebt nog nooit gevlogen, of bent nog nooit met een vrouw op vakantie geweest. So what? Gewoon lekker doen en er niet zo over zeuren. Erg onaantrekkelijk als iemand overal probelemen in ziet. Kijk, dat je het spannend vind op een leuke manier kan ik me voorstellen, maar een beetje meer pit had er wel in gemogen.

Wim vind ik een steeds sympathieker figuur worden, maar Astrid werkt me een beetje op de zenuwen.

Peter en Hanneke vind ik het leukste stel dt jaar. Hoewel Haneke wel in is voor een lolletje vind ik haar ook wel serieus hoor. Lijkt me iemand die zichzelf geod kent en weet wat ze wil. Peter iets mindern, maar volgens mij kunnen die het wel heel leuk hebben samen.
quote:tulip21 schreef op 25 november 2009 @ 08:10:

Volgens mij vindt Jos alles goed wat Dyke zegt. Zolang hij aan haar mag zitten. Hij kijkt haar alleen maar verlekkerd aan, zo van.....mmmm ja schat...........prima schat....voel ik ook schat.

Ik denk dat het niet lang gaat duren. Want alleen een mooi poppetje houdt ook een keer op.

Ik ken hem nog van vroeger tijdens het uitgaan. En hij is wel een player die graag een mooie vrouw naast zich wil hebben om mee te pronken.

Ach, en als ze dan haar mond dichthoudt, dan is dat voor Dyke geen probleem.

Ik vind het persoonlijk wel meevallen met die schoonheid van Dycke.

Getergt, gezonnenbankt, gerimpeld gezicht.

:puke: ( ben niet jalours)
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:emaille schreef op 24 november 2009 @ 08:37:

[...]

Iedereen lijkt alweer vergeten dat uitgerekend haar vader dat zelf zei, dat ze dit leuk vond, totdat ze hier ook weer op uitgekeken zou zijn. Sneu voor Wietse, die dat als groentje niet doorheeft. Als iemand tegen mij zegt dat ik moet wieberen, weet ik genoeg.Ik vind het eigenlijk ook wel sneu voor Neeltje dat haar vader dat over haar zegt. Klinkt niet echt liefdevol als je vader dat over je zegt, op tv nog wel.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven