'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
woensdag 25 november 2009 om 21:55
woensdag 25 november 2009 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 25 november 2009 @ 21:55:
Mams is een beetje bekrompen,,,,je komt NIET met een buitenlander thuis hoor!!!
*bedenkt zich ineens dat mijn mams het me ook niet echt in dank zou afnemen als ik als souvenir een man mee zou nemen na één van mijn reizen* Ik heb mijn souvenir gewoon geimporteerd
Mams is een beetje bekrompen,,,,je komt NIET met een buitenlander thuis hoor!!!
*bedenkt zich ineens dat mijn mams het me ook niet echt in dank zou afnemen als ik als souvenir een man mee zou nemen na één van mijn reizen* Ik heb mijn souvenir gewoon geimporteerd
woensdag 25 november 2009 om 22:00
woensdag 25 november 2009 om 22:03
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 november 2009 @ 22:00:
[...]
Ziet ineens voor zich dat er een peruaan bij Star op de bank zit, die de godganse dag op z'n bamboe panfluitje peruanenmuziek zit te maken
ik ken Star nog niet zo heel goed maar iets in me zegt dat ergens halverwege de avond het panfluitje dan overdwars in het keeltje van de man zit
(gebruik expres verkleinwoordjes hoor, de gemiddelde Peruaan is niet langer dan 1.65)
[...]
Ziet ineens voor zich dat er een peruaan bij Star op de bank zit, die de godganse dag op z'n bamboe panfluitje peruanenmuziek zit te maken
ik ken Star nog niet zo heel goed maar iets in me zegt dat ergens halverwege de avond het panfluitje dan overdwars in het keeltje van de man zit
(gebruik expres verkleinwoordjes hoor, de gemiddelde Peruaan is niet langer dan 1.65)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!