Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.



De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.



Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook terug gekeken. Ik vond hem sympathiek overkomen. Hopelijk vind hij iemand die er echt voor gaat!

Zij leek niet te weten wat ze wil met haar leven. Wat een onrust! En dat allemaal in 1 a 2 jaar tijd. Vond haar ook niet sympathiek overkomen. Kwam er ook niet echt op terug waarom ze deze keuze maakte.

Miste wel iemand die hier (kritische) vragen over zou stellen. Wdb gaf de voice over daar ook niet veel duidelijkheid over.
Alle reacties Link kopieren
En dan ook de familie van hem betrekken in het programma. En het een week later uitmaken...
heerlijk eensgezind hier. ik vond haar ook een raar mens, kreeg zo de kriebels van haar bemoeienis met het ophangen van die neushoorn, terwijl hij prima wist wat hij deed en zij duidelijk geen idee had. ik snapte wel toen ze zei dat ze zichzelf een minder leuk mens vond bij hem :-D

iets anders.. ik heb online teruggekeken, maar kreeg het niet voor elkaar de ondertiteling aan te zetten. nu ging dat nog wel, maar als ze volgende keer naar Griekenland gaan heb ik wel een probleem. vorig jaar had ik er ook problemen mee, maar ik meen dat ik er toen een handigheidje voor had waardoor het toch werkte. iemand anders hier ook problemen mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven