Oud vriendje

25-11-2009 23:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit al tijdje met wat gedachten. Het houdt me bezig en ik wil graag jullie mening horen.

Mijn eerste verkering ( ik was 15 duurde tot mijn 20ste) heeft toenadering gezocht. What's the big deal zou je denken.

Wel, het was een grote liefde, maar al heel lang voorbij en sinds de breuk heb ik hem nooit meer gezien en/of gesproken.

Hij heeft nu contact gezocht, ik heb lang nagedacht of ik dat zelf ook wilde. Conclusie : doen. Waarom ik goed na heb moeten denken is omdat zijn reden mij te willen zien is dat hij me mist. En ook omdat hij getrouwd is en een kind heeft.

We hebben elkaar 20 jaar niet gezien. Hij heeft kenbaar gemaakt het erg moeilijk te hebben met onze relatie die over is.

Nu ik heb toegezegd, hoor ik niets meer van hem.

Ik ben nu eerlijk is eerlijk, wel wat confused.
Jullie hebben elkaar 20 jaar niet gezien en hij heeft het er moeilijk mee?
Klopt Wakker.
Huh?? Je hebt het 5 jaar met hem gehad.. 20 jaar niet.. hij is getrouwd en heeft een kind.. en hij mist jou?

Ik zou daar inderdaad ook een beetje mijn vraagtekens bij zetten hoor... als je elkaar 20 jaar niet hebt gezien...

Ik denk heel eerlijk gezegd dat hij nu in een moeilijke periode zit.. terug zat te denken aan jullie tijd samen en dat heeft geïdealiseerd ... en nu je hebt gereageerd en weer "echt" word krabbelt hij terug...

Ik weet niet .. ik denk persoonlijk niet dat ik me eraan zou wagen... houd het bij de leuke herinneringen en ga op zoek naar iemand die sowieso niet getrouwd is... krijg je alleen maar ellende van...

Kan me wel voorstellen dat je ff denkt :"Huh??" maar laat het daarbij... streelt je ego ff.. maar ga er verder niet op in...

Maar da's mijn advies.. je zal vast nog wel andere meningen te horen krijgen...

Succes...
Na 20 jaar lijkt het mij sterk dat hij er nog last van heeft. Even kort door de bocht gezegd, denk ik dat deze man gewoon nog even wilde weten of hij nog een beetje lekker in de markt ligt. Als je ontwijkend had gereageerd, had hij waarschijnlijk net zo lang van zich laten horen totdat je er wel mee akkoord zou gaan om elkaar weer eens te ontmoeten.

Ben jij getrouwd/in een relatie met kinderen?
En je vindt dat niet op z'n minst een enorm twijfelachtig verhaal?
Na 20 jaar heeft hij het er 'opeens' moeilijk mee? Ik doe nu maar een gooi.. maar zou het kunnen dat hij het op het moment moeilijk heeft met zijn huwelijk en dat hij met weemoed terug dacht aan die goede oude tijd met jou? En nu gewoon eens wil kijken hoe jij er over denkt?
quote:Vierkant schreef op 25 november 2009 @ 23:24:

Na 20 jaar heeft hij het er 'opeens' moeilijk mee? Ik doe nu maar een gooi.. maar zou het kunnen dat hij het op het moment moeilijk heeft met zijn huwelijk en dat hij met weemoed terug dacht aan die goede oude tijd met jou? En nu gewoon eens wil kijken hoe jij er over denkt?Precies mijn gedachte.
quote:Vierkant schreef op 25 november 2009 @ 23:24:

Na 20 jaar heeft hij het er 'opeens' moeilijk mee? Ik doe nu maar een gooi.. maar zou het kunnen dat hij het op het moment moeilijk heeft met zijn huwelijk en dat hij met weemoed terug dacht aan die goede oude tijd met jou? En nu gewoon eens wil kijken hoe jij er over denkt?Edit: Is al gezegd. Ben weer eens te langzaam geweest met tikken.
whatever78, Dat waren precies mijn gedachten die ik erover heb/had. Ik denk zelf ook dat hij nu gewoonweg in een moeilijke periode in zijn huwelijk zit. Kan het ook anders niet verklaren.

paloma, Ik ben single en heb kinderen.
Vierkant, ik weet dat hij niet 'nu' ineens daar moeite mee heeft.

Dat speelt al heel lang ( weet ik van zijn vrienden waar ik wel nog soms contact mee had ).
Als hij nou ook single was geweest zou ik zeggen leuk, doen!

Maar deze man is getrouwd. Lijkt me nogal problematisch.
Ik denk dat de trouwring begint te knellen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry dat vermoed ik ook

En bedankt voor jullie reacties, het bevestigd mijn ideeen.

Gezien dit zo verloopt kan ik wel conclusies eraan verbinden, tis geen zuivere koffie

Er is niets mis met oude vriendjes eens terug zien maar dat een afspraak maken zo moeilijk verloopt ( na zijn initiatief!) dat gaf me bedenkingen en geen prettig gevoel.

Dat voorspelt niet veel goeds!
Maar Stoeptegel, wat zou je zelf willen dan?

Heb jij in de afgelopen 20 jaar ook veel aan hem gedacht?

Of is het gewoon nieuwsgierigheid van jouw kant?

Kan ik me best voorstellen hoor, is natuurlijk best geinig om te horen dat iemand aan je denkt...

Neemt niet weg dat je dan er dus voor kiest om met iemand uit te gaan die "bezet" is.. ik weet niet of jij daarmee zou kunnen leven?

Als je zelf in de afgelopen 20 jaar ook veel met hem bezig bent geweest kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is om :"Nee" te zeggen.. maar vergeet alsjeblieft niet dat hij in de afgelopen 20 jaar waarschijnlijk is veranderd (ben jij nog dezelfde als 20 jaar geleden? nee toch?)

Neem de telefoon gewoon niet meer op als hij belt.. negeer het en negeer hem... hier kan echt alleen maar ellende van komen ..
Hoe heeft hij eigenlijk contact weten te maken, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
quote:Very Cherry schreef op 25 november 2009 @ 23:31:

Ik denk dat de trouwring begint te knellen.

Ik heb laatst ook zoiets meegemaakt. 25 jaar geleden aan de kant gezet door een gozert op een niet zo nette manier eigenlijk. Ineens via schoolbank.nl had hij een berichtje achtergelaten. Ik vond het gewoon leuk om weer iets van hem te horen. Na wat heen en weer gemail over hoe het ons vergaan was in het verdere leven begon hij cadeautjes op te sturen. In eerste instantie vond ik het nog leuk ook. Hij was ook een grote liefde van me en ik heb tranen met tuiten gehuild toen hij me dumpte. Door het contact via de mail, het ophalen van herinneringen gebeurt er toch wel wat met je. Toen heb ik toch snel de boot afgehouden. Ik realiseerde me ook dat zijn trouwring ging knellen.
anoniem_34060 wijzigde dit bericht op 25-11-2009 23:40
Reden: toevoeging
% gewijzigd
whatever, rustig maar..Ik heb mezelf wel in de hand hoor maar bedankt voor je goede zorgen

Ik heb zeker niet 20 jaar onophoudelijk aan hem gedacht nee ! Zou niet gezond zijn toch. Ik was gewoon nieuwsgierig daarbij heb ik wel eerder oudere liefdes ontmoet, was gezellig en ongecompliceerd. Dit voelt anders, daarom mijn bedenkingen.

Ik heb los van hem totaal geen behoefte aan afspreken met getrouwde mannen. Overigens ook niet met niet-getrouwde mannen.

Onze communicatie verloopt niet per telefoon dus ik heb ook geen last van belletjes moeten negeren hoor...zo dramatisch is het gelukkig niet!
Wakker, via schoolbank.

Chatterly,
ow .. was ik weer een beetje te fanatiek? hihihi

Goed te horen dat je redelijk bij je verstand bent
Ja whatever78 Geeft niet hoor
Lekker laten soppen in zijn eigen sop.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Very Cherry schreef op 25 november 2009 @ 23:31:

Ik denk dat de trouwring begint te knellen.hahahaha idd, die houden we er in
Hummm ik kan mij iets voorstellen. Heb ook eens heel lang met iemand in mijn hoofd nog rondgelopen. Uiteindelijk zijn telefoonnummer kunnen traceren en een keer gebeld. Afspreken durfde ik niet, maar wel aan de telefoon met elkaar gesproken. Het stomme was dat hij heel brallerig sprak (op 1 of andere manier kwam dat niet voor in mijn dromerij over hem) en toen knapte ik ineens op hem af. Soms is het best handig om elkaar weer eens te zien of te spreken, gewoon puur om het geïdealiseerde beeld over de ander kwijt te raken. De andere optie is om de volgende 20 jaar weer met hem in je hoofd te gaan zitten en dat is zonde van je energie.

Dus, he did chicken out of hij is afgeknapt....
Pompiedoe, begrijpelijk, maar ik voel me niet echt geroepen hem te helpen met zijn evt geidealiseerde droombeeld en/of zijn relatiedip .......Dan gaat hij maar fijn met een maatschappelijk werker praten, ik heb echt geen tijd en zin voor dit soort dramatiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven