Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omkoperij, wat ik je brom.

Weet je hoe Sinterklaas aan Spongebob een cadeautje geeft? Met duikpiet natuurlijk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whahahaha
Even de laatste zooi uit de auto halen nu, dan kan de bank weer normaal en stoeltje achterin.

Nemo ligt nu heel normaal te slapen.

Net heel normaal gegeten.

Als alles binnen is heel normaal zuigen en dweilen.

Ik heb behoefte aan normaal en kind al helemaal..
Normaal is fijn als alles anders is

Fijn dat je nu van oude huis helemaal 'af' bent en alles over is.

Ja, Star, dat zit er dan toch in, beetje oplossing proberen te zoeken, terwijl dat niet zou moeten hoeven. Heb daardoor ook helemaal geen zin om langs te gaan met beschuiten en zo, maar ga dat toch maar doen, aangezien collega's er verder niets mee te maken hebben en secretaresse van directeur het gewoon met me eens in en zelfs heeft geholpen door te zeggen dat ik het heel snel moest aanvragen want moet 2 maanden van te voren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Meisjes

Fijn dat alles weer een beetje normaal begint te worden Vish! Normaal is fijn. Patatjes ook trouwens

Inad, vervelend van werk-gedoe. Ik ga zo even in Putje naar je foto kijken

Ik heb drukke werkweken de laatste weken, rennen en vliegen. Nu thuis en eten staat in de oven gelukkig
Peas on earth!
Vraag in het Putje
Peas on earth!
Zo, bij Nemo zit de prik er ook in. Die deed onwijselijk zeer en kind jankte als een echt watje. Dit ontkende hij overigens wel glashard toen hij oma aan de telefoon had later.

Daarna gingen we dus leuk even naar de mac. NOT, djiezzzzzzzz wat was dat een superdom idee zeg, ongelofelijk. Anyway, we zijn maar door de drive gegaan en op een parkeerplaats de patatjes opgegeten. Kind toch blij uiteindelijk en ik was er helemaal klaar mee.
antwoord
Oh, ik ga even kijken
Peas on earth!
Aaaaa Vish

Nog rare bijwerkingen? Slaapt hij wel nu?
quote:Vishnu schreef op 25 november 2009 @ 20:58:

Zo, bij Nemo zit de prik er ook in. Die deed onwijselijk zeer en kind jankte als een echt watje. Dit ontkende hij overigens wel glashard toen hij oma aan de telefoon had later.

Ook een voor Nemo, en voor MacD-leed voor jou
Peas on earth!
Oh en reactie op Inad met nog kleine laatste vraag
Peas on earth!
Hij is lekker gaan slapen en hoop dat hij er verder geen last van krijgt want wil hem op kdv hebben komende 2 dagen zodat ik nog even kan klussen en witten. Nemo krijgt toch de schuine kamer heb ik besloten. Dus die moet nog even af en dan kan ik gaan schuiven met de kasten boven. Dan weer ruimte voor spul van beneden wat naar boven kan verhuizen en daarna de dozen uitpakken en in de kasten proppen .
Up

Hoe is het gegaan vanmorgen Erwteke?
Star om 'up'. Misschien moeten we een ledenstop aankondigen, dan loopt het hier meteen vol Zo grappig, dat topic inmiddels, veel leuker dan eerst

Erwt, ik ga in de put kijken

Fijn van Nemo en slapen. Wij gaan morgen. Jij vandaag toch, Star?

Mier weer doorgeslapen en vanmorgen ook lang slaapje dus ik heb gewoon zoveel gedaan al vandaag dat ik nu niets meer hoef
Prikken bedoel je? Gister al gehad.

Wel nare bijwerkingen, werd vanmorgen wakker met een soort van Wolverine-klauwen. Naar spul toch ook, dat kwik.
Wolverine klauwen

En kut van de bijwerkingen. Ik heb er weinig zin in maar we gaan uiteraard toch.
Dat van bijwerking was dus een grapje
Arm voelt wel beurs, vannacht voelde het wel rottig om op die arm te liggen. Maar Ceetje heb ik er helemaal niet over gehoord, dus valt wel mee allemaal.
Aha, Gelukkig maar. Ik dacht niet dat WK echt was, maar wel andere nare bijwerkingen. Maar geen van dit alles dus
Ik doe even een vraag in Putje.
Peas on earth!
Wolverine Klauwen

Wortelkanaalbehandeling was níet tof. De tandarts is wel heel lief gelukkig, ging uitgebreid aan mij uitleggen hoe en wat en naarmate mijn gezicht vertrok (termen als: dan vijlen we de wortelkanalen schoon), haastte ze zich om te zeggen dat ik er toch vooral niets van zou voelen . Dat klopte, want Lang Leve De Verdoving, maar... tandarts kon laatste van de drie wortelkanalen niet vinden/openen met als gevolg een eindeloos gewroet en geboor . Eerst ging het heel goed, maar nu heb ik pijn
Peas on earth!
Ik vind jouw vragen schattig

voor nare WKB en pijn
Tssskkk

*gaat even kijken*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven