Thuis
donderdag 26 november 2009 om 20:03
Ik heb nog even gereageerd
En ja, gaat hard. Onze slaapkamer en die van Chica zijn af op de deuren en kozijnen na (die doen we pas als we verhuisd zijn) en hij is nu met Miers kamer bezig. De grote klussen die overblijven zijn t schuren van de eiken vloer in de woonkamer en dan wax-oliën jaja en het eraf stomen van behang op de zolder en die verven, en als laatste woonkamer verven. Tis nu nog te nat vanwege t stuken.
En ja, gaat hard. Onze slaapkamer en die van Chica zijn af op de deuren en kozijnen na (die doen we pas als we verhuisd zijn) en hij is nu met Miers kamer bezig. De grote klussen die overblijven zijn t schuren van de eiken vloer in de woonkamer en dan wax-oliën jaja en het eraf stomen van behang op de zolder en die verven, en als laatste woonkamer verven. Tis nu nog te nat vanwege t stuken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 27 november 2009 om 11:02
vrijdag 27 november 2009 om 11:04
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 11:01:
Ik hoop trouwens dat het in het oord waar Kess verblijft beter weer is; wat een regen!
Ja inderdaad! Hier nu wel droog, maar dat duurt niet meer zo lang, denk ik....
Even op de buienradar kijken: het zou wel eens kunnen dat zij meer mazzel hebben
Ik hoop trouwens dat het in het oord waar Kess verblijft beter weer is; wat een regen!
Ja inderdaad! Hier nu wel droog, maar dat duurt niet meer zo lang, denk ik....
Even op de buienradar kijken: het zou wel eens kunnen dat zij meer mazzel hebben
Peas on earth!
vrijdag 27 november 2009 om 11:07
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 november 2009 @ 11:02:
Ja, gelukkig wel, viel uiteindelijk rond 03.30 of 04.00 uur in slaap en heb daarna nog wel even goed geslapen gelukkig. Nu is grootste pijn weg en voel kaak vooral nog een beetje beurs. Pffff....
Ik raad het dus niemand aan, zo'n wortelkanaalbehandeling Ik zal het onthouden
Ja, gelukkig wel, viel uiteindelijk rond 03.30 of 04.00 uur in slaap en heb daarna nog wel even goed geslapen gelukkig. Nu is grootste pijn weg en voel kaak vooral nog een beetje beurs. Pffff....
Ik raad het dus niemand aan, zo'n wortelkanaalbehandeling Ik zal het onthouden
vrijdag 27 november 2009 om 15:46
Nou eh..... inderdaad: heeeeeeel veeeeeel regen! Maar het was leuk en lekker en heerlijk uitgewaaid en lekker gegeten en de jongens waren zó lief & leuk! We gaan gewoon over een tijdje als het mooier weer is nóg eens!
Vanmiddag hier voor Tony prik zonder kik! Ik heb gewoon twee superhelden gebaard!
Star, wat een heerlijk werkgever heb jij toch! :puke: Wanneer moet je weer beginnen? Blegh!
WKB, ik wil er niets over horen!
* stopt vingers in haar oren * Lalalallalalalalala! Lalalalallalaa!
Vish, lekker dat alles zo normaal is! Genieten joh!
Vanmiddag hier voor Tony prik zonder kik! Ik heb gewoon twee superhelden gebaard!
Star, wat een heerlijk werkgever heb jij toch! :puke: Wanneer moet je weer beginnen? Blegh!
WKB, ik wil er niets over horen!
* stopt vingers in haar oren * Lalalallalalalalala! Lalalalallalaa!
Vish, lekker dat alles zo normaal is! Genieten joh!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 27 november 2009 om 16:58
Hier zit de prik er ook in. Ik geen kik, Chica een minikikje. Geen heldin gebaard dus Maar kwam (excuus ) ook vast wel door een wel heel hysterisch meisje, waardoor alle aanwezige kinderen heel gespannen werden. Ze moesten haar na 3 pogingen met pauze er tussen uiteindelijk met 3 man vasthouden. Echt zielig en ook naar voor alle andere kindjes. Het was sowieso heel erg Ifriqia (zoals Berbers in Marokko 'Afrikaanse toestanden' noemen, want allemaal huilende kindjes en grote massa mensen in sporthal en 1 arts die door iedereen aangegrepen werd en prikvrijwilligers in gele shirtjes
Arm is hier zwaar en beetje beurs, valt mee nog.
Arm is hier zwaar en beetje beurs, valt mee nog.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 27 november 2009 om 16:59
vrijdag 27 november 2009 om 17:23
Oh, ik had nog niet eens aan online Daim gedacht
Wij gaan binnenkort ook weer eens naar de Ikea, want ik heb nog een tegoedbon én lunchbonnen
Stoere kinders hoor Kess en Inad (ook een minikikje vind ik nog stoer, in aanmerking genomen dat ik van de week allemaal krijsende kinderen op tv zag)
Verder algehele misère, bah. Kaak doet nog pijn, heb al hele dag hoofdpijn en last van gewrichten (waarschijnlijk door slecht slapen en gespannen houding gisteren bij tandarts). Ik ben dus zielig en daarom eten we pannenkoeken
Tia heeft een zoon
Wij gaan binnenkort ook weer eens naar de Ikea, want ik heb nog een tegoedbon én lunchbonnen
Stoere kinders hoor Kess en Inad (ook een minikikje vind ik nog stoer, in aanmerking genomen dat ik van de week allemaal krijsende kinderen op tv zag)
Verder algehele misère, bah. Kaak doet nog pijn, heb al hele dag hoofdpijn en last van gewrichten (waarschijnlijk door slecht slapen en gespannen houding gisteren bij tandarts). Ik ben dus zielig en daarom eten we pannenkoeken
Tia heeft een zoon
Peas on earth!