Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
He gelukkig Snjookje dat je er weer bent! Hopelijk zit je nu lekker te genieten van een saaie burgerT. Die meuk is echt goor! Ik heb het kokhalzend op den duur weg zitten werken.
Ik hoop dat de poliep niets ernstigs is en die roodheid aan een kant dat die ook te verklaren is in iets onschuldigs.
@Snjo;gelukkig dat het onderzoek meeviel voor je!! nu de uitslag nog afwachten.ik had een saai drukdagje (bijna normaal dus)

komend weekend weer flink dr tegen aan.zal wel snachts worden,maar dat doe ik wel graag.
Deztunnie dus je krijgt het weer druk de komende dagen. En dan voornamelijk in de nacht. Wat is er zo fijn saai aan werken in de nacht? (behalve dat het dan stukken rustiger is denk ik)

Hoest met ut ondje?
oude ondje gaat heel goed is weer zgan.

nachtwerk is leuk om dat het dan idd zo stil is om je heen.

andere ondje let dan goed op voor mij.die is beter in signaleren dan ik.en ik kan soms ook nog eens met mn neus inde boeken,das ook handig.
Saai werken in de nacht zeg, heerlijk.

Leuk dat ondje goed gaat en andere ondje op je let.

Ik ga zo werken, kienen (bing) dat is zoooo saai.
Goed dat het met oude ondje goed gaat Dez, heel fijn! En andere ondje past op je als jij in de avond en nachtelijke saaie uurtjes met je neus in de boeken zit. Beter kun je het niet hebben. Het gehoor en de reuk van een hond is echt honderden malen beter dan dat van een mens.

Ik heb KIEN Steph hihihi saai maar wel leuk om te doen. Veel plezier.
Snjookje hoe is het met je? Heb je lekker genoten van die eerste hap van je BurgerT? En nog fijner, daarna van de rest?! Wel saai he, niet te enthousiast genoten neem ik aan. Anders krijg je met de roe
quote:Dushi74 schreef op 26 november 2009 @ 17:48:

Snjookje hoe is het met je? Heb je lekker genoten van die eerste hap van je BurgerT? En nog fijner, daarna van de rest?! Wel saai he, niet te enthousiast genoten neem ik aan. Anders krijg je met de roe

Ik zou niet durven om enthousiast te genieten (maar erg lekker was t'ie wel).

Ben gewoon me ouwe zelf weer vandaag. Heb gisteren alleen op een of andere manier m'n rechter wijsvinger gekneusd en die heeft m'n collega dus maar vakkundig in getaped.
Ik moet me zometeen eens saai gaan omkleden zodat ik uiteten kan en er niet helemaal als schoffie uitzie.
Moest vandaag trouwens wel weer AD innemen helaas maar goed, van 1 x per 3 dagen naar 1 x per 6 dagen is toch weer de helft minder...
Kijk Snjookje! Dat doe je goed: 1x per 3 dagen is een hele verbetering. En erg lastig dat je rechter wijsvinger is gekneusd. Lastig ook met masseren. Kleed je rustig om hoor ik kijk niet En eet smakelijk strakjes en een hele fijne maar saaie avond.
Dushi, nog steeds niet in de zak mee naar Spanje?? Je bent dus weer te lief geweest dit jaar (je hebt nog net iets meer dan een week).
Ik krijg het maar niet voor elkaar stout genoeg te zijn Snjookje. Terwijl ik dit jaar wel heel saai ben geweest. (met dank aan jullie allemaal) Ik begrijp er helemaal niets van!
Nou ik ben weer terug van saai kalkoen eten. Wat is dat toch een saai gerecht zeg, met jus en stuffing en aardappelpuree en goed gezelschap.
Heel erg saai gerecht. Wat een opgave ook om een avond door te brengen met eten en goed gezelschap. Ontzettend saai.
het was inderdaad een hele opgaaf. Gelukkig mag ik vandaag weer saai aan het werk. Heb 2 saaie vergaderingen.

Toen ik toevallig net naar buiten keek zag ik dat het vannacht wat gesneeuwd had.
Snjo, wel goed dat je gehalveerd bent. Ook saai maar wel toppie. Maar dat eten is echt saai wat je had.

Hier regent het (lees hoost) zo erg dat volgens mij de eekhoorn weer de winterslaap in is gegaan, wat een saai leven hebben ze toch.

Dushi, ben jij echt wel saai genoeg geweest?

Ik ga zo boodschappen doen.
Nee Steph begin zo langzamerhand te vermoeden dat ik nog lange na niet saai genoeg geweest ben. Best saai de constatering

Die hoosbui heb ik dus vanmorgen op mijn koppie gehad. Nu krijg jij hem...niet handig Steph! Neem plu mee als het kan scheelt wat. Bij mij had plu geen zin die waaide weg/klapt om.
hoi saaierds.tis hier nu eindelijk eens een beetje droog.wat een regen is er gevallen...pphfff
Hai Dez, fijn dat het droog is. Wat een saai weer he is al die regen.
Hier is de sneeuw al weer saai weg. Het is wel droog.
Da's heel saai Snjookje. Want een winterlandschap ziet er vaak ontzettend mooi uit
Da's saai, het hoost niet meer en eekhoorn uit winterslaap. Gelukkig hoef ik nu wel het huis niet meer uit, was al nat.
Die eekhoorn weet ook niet meer of hij nu wakker moet blijven om eten te verzamelen of in winterslaap moet gaan. Ik snap hem wel.... Saai maar waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven