Saai!
donderdag 26 november 2009 om 11:29
donderdag 26 november 2009 om 14:45
Goed dat het met oude ondje goed gaat Dez, heel fijn! En andere ondje past op je als jij in de avond en nachtelijke saaie uurtjes met je neus in de boeken zit. Beter kun je het niet hebben. Het gehoor en de reuk van een hond is echt honderden malen beter dan dat van een mens.
Ik heb KIEN Steph hihihi saai maar wel leuk om te doen. Veel plezier.
Ik heb KIEN Steph hihihi saai maar wel leuk om te doen. Veel plezier.
donderdag 26 november 2009 om 18:00
quote:Dushi74 schreef op 26 november 2009 @ 17:48:
Snjookje hoe is het met je? Heb je lekker genoten van die eerste hap van je BurgerT? En nog fijner, daarna van de rest?! Wel saai he, niet te enthousiast genoten neem ik aan. Anders krijg je met de roe
Ik zou niet durven om enthousiast te genieten (maar erg lekker was t'ie wel).
Ben gewoon me ouwe zelf weer vandaag. Heb gisteren alleen op een of andere manier m'n rechter wijsvinger gekneusd en die heeft m'n collega dus maar vakkundig in getaped.
Snjookje hoe is het met je? Heb je lekker genoten van die eerste hap van je BurgerT? En nog fijner, daarna van de rest?! Wel saai he, niet te enthousiast genoten neem ik aan. Anders krijg je met de roe
Ik zou niet durven om enthousiast te genieten (maar erg lekker was t'ie wel).
Ben gewoon me ouwe zelf weer vandaag. Heb gisteren alleen op een of andere manier m'n rechter wijsvinger gekneusd en die heeft m'n collega dus maar vakkundig in getaped.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 26 november 2009 om 18:34
vrijdag 27 november 2009 om 09:43
Snjo, wel goed dat je gehalveerd bent. Ook saai maar wel toppie. Maar dat eten is echt saai wat je had.
Hier regent het (lees hoost) zo erg dat volgens mij de eekhoorn weer de winterslaap in is gegaan, wat een saai leven hebben ze toch.
Dushi, ben jij echt wel saai genoeg geweest?
Ik ga zo boodschappen doen.
Hier regent het (lees hoost) zo erg dat volgens mij de eekhoorn weer de winterslaap in is gegaan, wat een saai leven hebben ze toch.
Dushi, ben jij echt wel saai genoeg geweest?
Ik ga zo boodschappen doen.
vrijdag 27 november 2009 om 09:52
Nee Steph begin zo langzamerhand te vermoeden dat ik nog lange na niet saai genoeg geweest ben. Best saai de constatering
Die hoosbui heb ik dus vanmorgen op mijn koppie gehad. Nu krijg jij hem...niet handig Steph! Neem plu mee als het kan scheelt wat. Bij mij had plu geen zin die waaide weg/klapt om.
Die hoosbui heb ik dus vanmorgen op mijn koppie gehad. Nu krijg jij hem...niet handig Steph! Neem plu mee als het kan scheelt wat. Bij mij had plu geen zin die waaide weg/klapt om.