Even vet klagen!

27-11-2009 16:12 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn telefoon kwijt! En dus ook alle nummers die er in stonden!

En daar baal ik flink van!

Jullie nog wat te klagen?

Iets te klagen?

Totaal aantal stemmen: 46

Altijd (50%)
Soms (33%)
Nooit Geen stemmen
Nu niet (17%)
Ik moet nog twee uur werken.

Ik wil naar huis!!!
ja! Dat ik nu alleen op kantoor zit en iedereen al naar huis is....
Zal ik de eerste zijn met een stomme plokkie opmerking?

... nee, laat maar, is ook stom.

Minny, dat is inderdaad bijzonder onhandig. Enig idee waar je hem kwijt bent geraakt? En heeft het zin om iedereen waarvan je denkt een nummer te hebben een e-mail te sturen?

Edit: vergeet ik gewoon helemaal mijn eigen klaagmomentje: heb zin in een biertje maar ben nu nog op mijn werk bezig aan een heul stom dossier. Dat wel ECHT af moet, eerder mag ik niet naar huis van mezelf.
Haha, Minny, ik dacht even dat dit een topic was van een 16-jarige: VET klagen, mén ik word oud!
pokie foetsie, alles foetsie!

Ik wil dat mijn vriendje morgen komt, Maar eerst zien of hij het red met school!...

En boven dien ben ik morgen helemaal zwart en moet ik daarna weer gaan schuuren om de plamuur eraf te krijgen en om nader-hand uitslag te krijgen.

Oh, zwarte piet spelen is leuk alleen het plamuur schuren en het uitslag krijgen kan ik missen als kiespijn.
Balen Minny! Kwijt... als in kwijt (geen idee waar ie is) of gejat??

Ik heb ook wel wat te klagen hoor:

Ik voel me verrot!! Keelpijn, en een vervelende kriebelhoest die haarstikke zeer doet in mn keel!! Snot stroomt met bakken mn neus uit, very charming.

Verder niet grieperig, dus ook niet de behoefte om met mn hoofd onder de dekens te gaan liggen ofzo.
quote:iris1969 schreef op 27 november 2009 @ 16:15:

Haha, Minny, ik dacht even dat dit een topic was van een 16-jarige: VET klagen, mén ik wordt oud!

Mag ik dat opvatten als klagen?
Ik zit al twee weken ziek thuis.

Mex griep en nu longontsteking.

Twee zoons zijn niet fit en dus vervelend.

Man is pas om 9 uur thuis.

Ik wil weer beter zijn!!
Brandend maagzuur, een irritante kamergenoot en nog 1 uur werken. Hey, nog maar één uurtje.

En mijn telefoon heeft enkele nummers gewist (stomme toetsenblokkering die niet vanzelf aangaat

En vanavond krijg ik toch weer pijn in mijn rug als ik op de bank lig, en kan ik niet omdraaien of overeind komen en achter de computer zitten doet ook pijn en ik heb aambeien en ik pas nog maar 1 BH en ik moet de was nog doen en het bed verschonen en koken en morgen weer klussen aan de babykamer

En oh ja, ik ben zwanger.
Balen Minny

Ik klaag graag even mee. Mijn energie voor vandaag is al ruim op, maar de dag duurt nog erg lang. En er moet ook nog veel gebeuren. Grrrr!
Donker! Regen! Donker! Kutsinterklaas! Donker! Kutkerst! Donker, of had ik dat al gezegd?
@korenwolf nee had je nog niet!
Eens met korenwolf.

Verder verveel ik me.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:minny schreef op 27 november 2009 @ 16:17:

[...]

Mag ik dat opvatten als klagen? Haha, nee dat was meer een observatie. Ik ben nog van de "onwijs"-generatie .
Ik háát de herfst en winter !!!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 27 november 2009 @ 16:24:

Ik háát de herfst en winter !!!

Dan ben je niet de enigste.
Ik klaag over het pokkeweer, het waait, stormt en regent nu al meer dan een week en ik ben het zat.
Ik haat de donkere dagen ook

Bovendien heb ik er een zwembandje bijgekregen
Máár, bij is gelukkig het glas altij halfvol. Sinds gister heb ik mijn energie light daglichttherapielamp binnen en ben ik volgende week hopelijk weer als nieuw.
En ik ben ongesteld, dus puist, terwijl ik een feestje heb vanavond
Ik heb het koud!!!!!

Is dat ook klagen?
quote:minny schreef op 27 november 2009 @ 16:30:

En ik ben ongesteld, dus puist, terwijl ik een feestje heb vanavond Oh en ik ben ook nog eens ongesteld.
En heb zin stroopwafels maar die heb ik niet in huis, en heb het koud dus geen zin om naar de super te gaan.
Dat wordt dus met je goede kant van je gezicht naar mensen toe gaan staan Minny. Of anders mysterieus je haren ervoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven