Even vet klagen!

27-11-2009 16:12 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn telefoon kwijt! En dus ook alle nummers die er in stonden!

En daar baal ik flink van!

Jullie nog wat te klagen?

Iets te klagen?

Totaal aantal stemmen: 46

Altijd (50%)
Soms (33%)
Nooit Geen stemmen
Nu niet (17%)
Aan de triptanen Artemis? Daar word je altijd zo wazig van..
Het regent al de hele godsganse week.. moet met de bus naar huis want vent is lekker een paar uurtjes eerder aan zijn weekend begonnen dus ik kan niet meerijden. grrrrr
Ik heb rugpijn en moet wegens uitstelgedrag nog heel veel werken vandaag. En ik zie mezelf de hele tijd zitten in weerspiegeling raam; soort oude gebochelde vrouw, grrr!
quote:Artemis schreef op 27 november 2009 @ 16:47:

'k Heb migraine... Wel goede pilletje om de hoofdpijn tegen te gaan, dus ik voel niets, maar ben er knetter stoned van. Is dit wel klagen dan?

Lekker toch?

Niets te klagen inderdaad!

(los van je migraine dan)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:jolief schreef op 27 november 2009 @ 16:47:

[...]

das beter dan wat ik heb..

die van mij is met doel uit te gaan.. en dan wordt er ook nog eens van je verwacht, dat je mee op stap gaat!Dat is inderdaad erger. Pff dan moet je nog mee op sleeptouw.
't zijn zeker TRIPtanen... Man, wat baal ik van die migraine. Maar ik heb tenminste geen zit-verjaardag, wel positief blijven.
Het regent en ik moet nodig eten gaan halen nu. Mn lief heeft de auto dus het wordt tijd dat ik mn regenpak en kaplaarzen ga aantrekken.
Ik ben die regen zooooooo ZAT!!!!!!
Ik vind dat jij een lieve en leuke avatar hebt, Liedjepiedje!

En ontzettend veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst, op je fiets, ín die takkeregen!!
@ Artemis..bah ken dat, helemaal f**k
De verjaardag is vast leuk, vriendin geeft altijd leuke feestjes. Maar ik heb gewoon totaal geen zin. Ben moe, chagrijnig en baal gigantisch van telefoon. En van puist.
Suffe tip misschien, maar kan je niet even jezelf bellen?

Ik ben zelf twintig euro kwijt die ik echt even niet kan missen. En ik reken me al een uur suf waar ik ze aan op gemaakt zou kunnen hebben, maar ik Heb Ze Gewoon NIET Opgemaakt
De telefoon staat uit
Ik baal ook van dat kloteweer! Het houdt gewoon niet op! Het regende vanmorgen zo hard dat zelfs mijn regenpak er niet tegen bestand was! En ik moet zometeen nog een half uur terug fietsen
Wanneer heb je er voor het laatst mee gebeld Minny? Heb je alles al overhoop gehaald? Denk je dat je hem buiten ergens verloren bent?
Ik kan momenteel niet lopen.

Maar voor de rest heb ik niet te klagen.
Ik denk dat ik m ergens heb laten liggen... En zo ja, dan ben ik m dus gewoon kwijt. De telefoon interesseert me niks, maar de nummers die er in staan wel
Zet het even op je hyves, heb je binnen een dag al meer dan de helft van je nummers weer terug!
Hey, goeie tip!!!!
Wel komen klagen over de mensen die er niet op reageren hè .
Ik ben snip verkouden. ontzettend moe want ik vervul nu even 2 functies en moet dus constant schakelen. Ik heb pijn in mijn schouders die uitstraalt naar mijn armen en ik moet zo de deur nog uit. Zo geen zin in want ik moet met Larfje eten bij mijn ouders. Mijn moeder gaat me vast en zeker weer uithoren of ik nu al wat van mijn vriendje gehoord heb. Nee dus, want die zit nu ergens in de bush zonder electra en GSM bereik.

Ook daar baal ik van want ik heb hem nu al ruim 4 weken niet gesproken en ik heb hem al 4 maanden niet gezien omdat hij in het buitenland woont.

Zo, heb ik nu genoeg geklaagd?
Ik ben alleen! Met sinterklaas, met kerst én met oud op nieuw..

Niet alleen, maar wel zonder man, die nu in Equador heerlijk in het zonnetje zit en me net een foto stuurde van een kolibrie die vlak voor zijn hoofd vloog. En hier is het rot weer en ik moet de hond nog zeker een uur uitlaten vandaag. 3 keer per dag een uur! Waarom hebben we ooit een bordercollie gekozen!!

Zo genoeg gezeurd. Want mijn hond is wel heel erg lief natuurlijk en hij mist man-baas ook verschrikkelijk.
quote:twinkeling schreef op 27 november 2009 @ 17:07:

Wel komen klagen over de mensen die er niet op reageren hè .Reken maar
Ik heb weekend.
Bedoel je dat je moet werken in het weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven