3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
vrijdag 27 november 2009 om 20:14
vrijdag 27 november 2009 om 20:23
vrijdag 27 november 2009 om 22:08
Hai lieve meiden.. ik ga zo ff bijlezen maar eerst ff mn laatste nieuws.
Mn moeder voelde zich nog goed, had eigenlijk nergens last van, had goed gegeten en bijna heel de dag geslapen. Maar de grote enge zwarte zak met gif is nog aangekoppeld en ik heb geen idee hoe lang het normaal gesproken duurt voordat ze er last van kan krijgen.
Broerlief heeft zn binnenlandse vlucht erop zitten, is nu aan het zoeken naar een slaapplaats in Santiago en vliegt morgenmiddag naar NL.
Mn moeder voelde zich nog goed, had eigenlijk nergens last van, had goed gegeten en bijna heel de dag geslapen. Maar de grote enge zwarte zak met gif is nog aangekoppeld en ik heb geen idee hoe lang het normaal gesproken duurt voordat ze er last van kan krijgen.
Broerlief heeft zn binnenlandse vlucht erop zitten, is nu aan het zoeken naar een slaapplaats in Santiago en vliegt morgenmiddag naar NL.
vrijdag 27 november 2009 om 22:33
*is weer terug*
Bianca, fijn dat het "goed" gaat met je moeder, en heel optimistisch: er zijn mensen die er vrij weinig last van krijgen van dat gif.
Vergadering viel me mee, was best gezellig ook nog maar moest naar huis van de kinderen. (3x gebeldd )
Jongste sliep al toen ik thuis kwam en de andere 2 nu nog met een sjippie voor popstars.
Ik moet deze avond maar even niet mijn gebruikelijke vrijdagavond-fratsen gaan uithalen (veel bier en laat op bed) want ik zou gezond gaan doen....
*vindt het nu al moeilijk *
Bianca, fijn dat het "goed" gaat met je moeder, en heel optimistisch: er zijn mensen die er vrij weinig last van krijgen van dat gif.
Vergadering viel me mee, was best gezellig ook nog maar moest naar huis van de kinderen. (3x gebeldd )
Jongste sliep al toen ik thuis kwam en de andere 2 nu nog met een sjippie voor popstars.
Ik moet deze avond maar even niet mijn gebruikelijke vrijdagavond-fratsen gaan uithalen (veel bier en laat op bed) want ik zou gezond gaan doen....
*vindt het nu al moeilijk *