***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Mijn soda schuimt niet hoor!
Mijne ook niet en je kunt soda ook in de wasmachine stoppen om het schoon te maken dacht ik.
Soda is volgens mij prima hoor, ik doe het ook wel eens in de wasmachine. Maar meestal laat ik de machine 1 x in de zoveel tijd leeg draaien met een vaatwasmachine reiniger. Soms hebben ze die bij de Aldi in de aanbieding en dan neem ik die gelijk mee. Is een zakje poeder wat zowel voor de was-als de vaatwasmachine is. Als ik die niet heb reiniger van Dreft of Calgonit.
O.k dus geen schuim bij soda..Goed te weten!
Fachat, gefeliciteerd, fijn dat je mag blijven, alleen jammer van de voorwaarden.

Layla: er is in de beekse bwergen een prachtig neushoorntje geboren met de schitterende naam Zahra. Mooi he?

Ben ineens snipverkouden. Irritant!

Xaloy, tis ook niet gek dat je oververmoeid ben zeg. Wat een veranderingen achter elkaar.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Fachat, fijn dat je mag blijven trouwens, wel jammer van de voorwaarden.

DN, wat leuk dat er een neushoorntje naar Zahra vernoemd is hihihi. Wanneer krijg je meer nieuws over je werk?
Fachat, fijn zeg, ben je nog wat wijs kunnen worden van de vakbond?

Over je vaatwasser, je moet eraan denken dat je geen aluminium in je vaatwasser doet. Daarvan wordt alle vaat lelijk!

Bij onze huisige vaatwasser wordt de vaat schoner als we apart zout, glansspoel en gewoon vaatwas middel (niet van die 3 in 1 blokjes) gebruiken.

Xaloy, beterschap, ik hoop dat het weekend helpt!

Lara, schitterende foto van Puk.

DN, beterschap.

Ik ben weer vroeg naar huis gegaan en heb besloten dat ik zondag met Finn naar NL ga rijden. Ik neem mijn laptop wel mee, dan kan ik eventueel daar nog wat doen.

Mijn schoonmoeder rijdt daarna mee terug naar Zurich, en zij blijft dan lekker een paar dagen hier. Dus lekker 2 weken vertroeteld worden!

Als er volgende week iemand zin heeft om langs te komen op de veluwe?
@layla:

de praktijk is per 1 jul volgend jaar verkocht, de nieuwe baas komt een dezer dagen langs om kennis te maken. En per 1 jan komt hij eerst in dienst. Per juli stopt 1 van de 2 maten eruit en de andere gaat in loondienst voor nog 1 jaar, daarna stopt die ook. In principe zeggen ze dat iedereen aanblijft, maar dat moet je natuurlijk eerst maar afwachten. Ik heb een vast contract dus maak me niet veel zorgen, maar je moet t natuurlijk wel met je baas kunnen vinden. Ik wacht t maar af.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
fachat : wat fijn dat je kan blijven

Layla : heb je nog een gesprek met je baas gehad vandaag, die ging je toch bellen? En idd, ik vind ook dat je eerst moet opknappen. En het is idd zoals ze zeggen van psychische problemen knap je minder gauw op dan van een medisch probleem. Zie mij ik zit al jaren aan te modderen, en nu gaat het pas beter.

Muis, meisje ik wordt ook melacholisch van al die stappen die mijn Xander in zijn leven maakt. Onlangs nog zitten snotteren op de creche tijdens zijn laatste dag. Dus jij mag ook snotteren omdat meesje een jaar wordt.

Swiss : op de creche hadden ze vele vrije dagen, maar hier is het de eerste halve dag op school dat hij eens vrij is. Gelukkig valt het te combineren met een fulltime baan, omdat schoonma vlakbij woont en omdat ik wschlk voor de paasvakantie de schoolpleinwerking ga inschakelen. Sja en ik zoek werk, maar krijg amper reacties. Op 14 december schrijf ik me in om werkloosheidsgeld te krijgen en ga ik me nog eens aanmelden bij alle uitzendkantoren in mijn omstreken. Er zal heus iets uit de bus komen. Aan mijn motivatie ligt het immers niet.

DN : beterschap.
DN, het is inderdaad te hopen dat je goed met je nieuwe baas overweg kunt. Dat is altijd afwachten natuurlijk.

Muis, ik vind het ook wel jammer hoor, dat Yasemin geen echte baby meer is. Ze loopt nu ook al een paar stapjes langs de tafel dus nog even en dan is ze echt baby-af. Maar goed, het wordt wel steeds makkelijker als ze wat ouder wordt.

Witch, mijn leidinggevende heeft idd gebeld, het was een kort gesprek, want ik denk dat hij ook niet echt wist waar hij het over moest hebben, dus we hebben afgesproken dat hij na 10 december weer belt want dan ben ik weer naar de bedrijfsarts geweest.
Laar, wat een gave foto van Puk! echt heel mooi!

DN, jij hebt ook weer leuke foto's geplaatst van Noah en Thomas. Thomas gaat steeds meer op Noah lijken, leuk hoor.

ik zal ook weer eens een poging wagen, op 1 of andere manier blijft de site steeds hangen als ik foto's wil plaatsen.
Oh Layla, wat vervelend dat je baas stommetje spelen. Misschien was het toch wel fijn geweest als hij open kaart had gespeeld.

Fachat: Toch wel een beetje gefeliciteerd met je nieuwe contract.

DN: Ook bij jou al lastige werkkwesties. Fijn dat je het zelf wel zonnig inziet. Relatiecrisis al een beetje te boven?

Mooie foto's op hyves!

Laar: Ook een heel mooie foto van Max onder water. Koen vond het nooit wat onder water gefotografeerd te worden.

Swiss: Lijkt me erg leuk om af te spreken. Kijken of we een moment kunnen vinden.

Mich: Goed initiatief. Hoop dat ik kan, maar weet het nog niet helemaal zeker.

Witch: Vervelend dat het nog niet zo soepel gaat met het vinden van een baan.

Muis: Sterkte met de laatste avond. Kan me nog herinneren dat ik snachts wakker werd van een sms en het toen meteen op het forum heb geknald. Moest er toen toch immers uit voor Gijs zijn nachtvoeding. Alvast een heel gezellige dag voor morgen.

Jongens zijn vandaag een dagje extra naar de creche geweest. Ze zijn nu helemaal in de sinterklaasstemming. En voor de leuk komen de pieten morgenochtend ook nog op de creche. Koen gaat dus morgenochtend nog een keer. Jammer dat we er als ouders niet bij mogen zijn.

Ga nog even gezellig doen. Tot later lieve meisjes.
BM, is de creche op zaterdag open? Wat leuk dat ze helemaal in sinterklaasstemming zijn hè. Zahra heeft gisteren op het kdv pepernoten gebakken. Iedereen kreeg een klein puntzakje mee naar huis. Ik mocht er ook 1 proeven en ze waren erg lekker.

Tja, over dat stommetje spelen, ik weet niet of hij me echt in het ongewisse wil houden of dat hij niks zegt om me niet overstuur te maken? Om eerlijk te zijn denk ik het eerste. Ik had onder een andere nick een topic aangemaakt op de werkpeiler en daar schreven een paar mensen dat het misschien komt omdat ik zo vaak afwezig was omdat ik 2 x met zwangerschapsverlof was geweest. Ik weet het niet hoor, ik vind zwangerschapsverlof of ziekteverlof geen reden om iemand uit zijn functie te zetten. Maar goed, misschien zie ik het wel allemaal verkeerd.
Even vloeken ^&&&^$^%&**&&*%^&* ik moet voor mijn werk voortaan ook naar Apeldoorn en Winterswijk en alles daartussenin...Dat wordt dus klote qua reistijden.... (even erg ego, maar heb zo de pest in)
Lay ; ik vind ziekte- of zwangerschapsverlof ook geen reden om iemand uit zijn functie te zetten. Deed me zo een beetje denken aan mijn zwangerschap, waarbij ze mijn functie afnamen en mij een fysiek zwaardere functie gaven.
Drop, wat een klojo's zeg, had je eerst een rayon in je eigen omgeving? Ik snap niet dat ze dat doen, dat is voor het bedrijf toch ook niet gunstig? Dan maak je veel meer km's op jaarbasis (buiten de reistijd die je hebt)
even ego

ben op weg naar het ziekenhuis. Slechtste nacht ooit gehad. Ben geheel leeggelopen, ga nu naar het ziekenhuis, om steroiden te krijgen. Darmproblemen zijn een erg vervelende en gevaarlijke bijwerking van dit medicijn.

Ga dus nite naar NL, maar naar het ziekenhuis! Ook leuk!
jee Swissie, wat erg! Meisje toch! Heel veel sterkte!
Lieve Swiss,

Heel veel sterkte!!!!!!!
Jee Swis, ik schrik me rot! Wat naar! Hoe gevaarlijk zijn de bijwerkingen?

Drop, wat belachelijk! Het is onhandig voor jou én voor je werkgever! Wat is de reden achter deze idiote beslissing? Heb je je sollicitatiebrief nog verstuurd?

Baby Mees is sinds vandaag geen baby meer! Vanochtend hebben we zijn eerste jaar stijlvol afgesloten met cadeautjes op het grote bed, waar Steijn en Huug de cadeaus hebben uitgepakt en Mees' nieuwste aanwinsten hebben geconfisceerd.

We zijn net terug van pannenkoeken eten en het was leuk! Steijn, Huug en Mees hebben zich ongans gevroten aan de kruidnootjes, pannenkoeken en ze hebben veel te veel limonade en appelsap gedronken. Tja, je bent maar een keer per jaar jarig!
Gefeliciteerd met Mees Muis! Fijn dat jullie een leuke dag hebben.

Swiss, meisje toch... Tja, ik kan nu hier wel wat schrijven maar ga maar even sms-en. Lijkt me nuttiger.

Ik heb net de kerstverlichting opgehangen. Had ik zin in, ondanks dat het buiten stralend lenteweer is met 18 graden in de schaduw

Het wordt zo vroeg donker, en ik word daar nog neerslachtiger van. Dus, de kerstverlichting aan!
Ben weer terug.

Gefeliciteerd Mees (en de rest van de muizenfamilie).

Drop, kan me voorstellen dat je vreselijk baalt. Hoop dat je sollicitatie iets wordt.

Ehm, ergste bijwerking is dood, verder geperforeerde darmen, stoma, catheter etc. Niet echt heel erg aangenaam dus.

Ben nu aan de prednison (althans als ik het na mijn anti-misselijkheid medicijn binnen kan houden).

Moet morgen even bellen hoe het gaat. Als het dan niet beter gaat, moet ik opgenomen worden. Hoop dus maar dat het wel werkt!
He Swiss.... wat een ellende, heel veel sterkte!!!!!

Muis: gefeliciteerd met Mees! en een hele fijne dag verder!!!

Ik houd mijn eigen regio ook grotendeels (Tilburg, Den Bosch en Tiel vallen vallen weg), maar ik krijg er dus een erg ongunstig stuk bij. Overigens geldt dat voor al mijn collega's. waat we vroeger met 7 man de regio's hadden zijn we nu nog maa met zijn 4-en. En dan willen ze ook nog dat we effectiever gaan werken. Meer afspraken, minder kilometers en meer verkopen. hahahahahahah, ik lach me rot... Lekker realistisch. Voor de binnendienst en andere medewerkers veranderd er niks, die trekken zoals altijd om 5 uur de deur achter zich dicht (dat is bij ons echt extreem.. ze werken geen minuut langer als het enigszins kan). Monteurs krijgen overwerk gewoon betaald, maar wkij helaas niet... Ik ga nu dus echt actief naar een andere baan zoeken, was het nog niet van plan. De brief voor de eerste baan (met dank aan Muis voor een aantal goede aanpassingen) gaat vandaag de deur uit.

Layla: Jeetje zeg.... Het is bij jou wel heel erg achter je rug om gespeeld. Lijkt me erg moeilijk om dan nog aan de slag te gaan voor je huidige werkgever, het word je eigenlijk onmogelijk gemaakt doordat de relatie nu zo verstoord is...
anoniem_5627 wijzigde dit bericht op 28-11-2009 17:17
Reden: beetje ongelukkig opgeschreven
% gewijzigd
Swiss, heel veel beterschap, ik hoop dat de Prednison aanslaat en je niet hoeft te worden opgenomen. Als het beter gaat met je darmen mag je dan misschien wel naar NL reizen?

Muis, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Mees! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
Zo mijn brief is weg... ze hebben de reactietermijn met twee weken verlengd zag ik net... Hoop dat dat betekent dat er niet veel goeds tussen zat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven